Na lang sparen (NOT) ben ik van plan binnenkort een DVD-writer te kopen. Ik heb al eentje op het oog eentje een HP RW 2/4/8 100l retail dvd writer voor 2 ruggen. Ik ken veel mensen met dvd's dus ik krijg me geld wel uit. Maar moet ik tot ermee w8ten of niet.......
ik zou wachten tot ze wat goedkoper zijn,
maar als je er geld mee kan verdienen, zorgen dat je de primeur in de buurt heb
ik heb zelf nog geen dvd en ben er ook niet van plan 1 aan te schaffen.
maar als je er geld mee kan verdienen, zorgen dat je de primeur in de buurt heb
ik heb zelf nog geen dvd en ben er ook niet van plan 1 aan te schaffen.
Hoe wou je er geld mee verdienen de dvd schijfjes los zijn al iets van 50 piek p.s. ofzo.
Verwijderd
Gewoon kopen, dan draag je je steentje bij aan het goedkoper worden, en dan over een jaartje ofzo koop ik er een dankzij jou.
hahaha flikker!Op woensdag 12 december 2001 16:56 schreef Courage het volgende:
Gewoon kopen, dan draag je je steentje bij aan het goedkoper worden, en dan over een jaartje ofzo koop ik er een dankzij jou.
Verwijderd
bij mijn stagebedrijf hebben ze een pioneer en ze hadden erover dat et een hele goeie is, maar welk type en spec. weet ik allemaal niet precies.
Verwijderd
Een vriend van mij heeft een pioneer. Maar je moet oppassen welk merk je pakt wat sommige dvd branders kan je je gebrande cd alleen in jou dvd brander lezen. Dus pak pioneer
En lege cd's zijn 25 gulden per stuk en niet 50 gulden.
Volgens mij kun je beter nog wachten. Er zijn nog verschillende 'standaarden' voor het branden van DVD (right?) Stel dat je er nu eentje koopt die niet de standaard van morgen ondertsteund, weg geld.
Verwijderd
zover ik weet heb je nu alleen nog enkel laags branders.. dus 1 op 1 kopieeren zal meestal niet gaan...
idd.. DVD + en DVD - ofzoOp woensdag 12 december 2001 17:03 schreef Fvdlaar het volgende:
Volgens mij kun je beter nog wachten. Er zijn nog verschillende 'standaarden' voor het branden van DVD (right?) Stel dat je er nu eentje koopt die niet de standaard van morgen ondertsteund, weg geld.
wacht iig tot er één standaard is, anders loop je binnen paar maanden weer achter de feiten aan
hehe leuk voor dubbellagige film.. en dt zijn er best veel
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Op woensdag 12 december 2001 17:02 schreef -GPN-Bolle het volgende:
Een vriend van mij heeft een pioneer. Maar je moet oppassen welk merk je pakt wat sommige dvd branders kan je je gebrande cd alleen in jou dvd brander lezen. Dus pak pioneerEn lege cd's DVD's zijn 25 gulden per stuk en niet 50 gulden.
Verwijderd
Ik meen dat er begin volgend jaar een DVD writer komt die alle momenteel verkrijgbare 'standaarden' kan branden, incl. CDR en CDRW. Misschien handig om dus even te wachten...
Verwijderd
Ik zou nog even wachten want ze zitten nog in het beginstadium en (wat ik heb gehoord) heb je op dit moment het zelfde probleem als de video in het begin, ze gebruiken allemaal hun eigen standaard zoals bij de video betamax v2000 en vhs dus met andere woorden je bakt er een op jouw machine en hij draait niet op een speler (dit laatste weet ik niet zeker omdat ik er geen ervaring mee heb)
mijn advies wacht nog een jaartje dan zijn ze betaalbaar (schrijvers en schijven) en is het wat interesanter.
mijn advies wacht nog een jaartje dan zijn ze betaalbaar (schrijvers en schijven) en is het wat interesanter.
Somebody has to be first.... Volgens mij kun je in het minder legale circuit nog best geld hiermee verdienen... 
---------------------------------------------------------
Disclaimer:
Deze opmerking is niet bedoelt om iemand aan te zetten tot
illegale praktijken.
Disclaimer:
illegale praktijken.
huhh cd'sOp woensdag 12 december 2001 17:02 schreef -GPN-Bolle het volgende:
Een vriend van mij heeft een pioneer. Maar je moet oppassen welk merk je pakt wat sommige dvd branders kan je je gebrande cd alleen in jou dvd brander lezen. Dus pak pioneerEn lege cd's zijn 25 gulden per stuk en niet 50 gulden.
hij zet me wel aan tot het doen van illegale dingen, wil je even die opmerking weghalen?! Dank uOp woensdag 12 december 2001 19:04 schreef Cableboy het volgende:
Somebody has to be first.... Volgens mij kun je in het minder legale circuit nog best geld hiermee verdienen...
Disclaimer:
illegale praktijken.
HP en Philips gebruiken de DVD+RW standaard, voor zover ik weet zijn er enkel dus RW schijfjes. Pioneer gebruikt de DVD-R en DVD-RW schijfjes, deze kun je alleen maar uitlezen in een Pioneer dvd speler. Het is op dit moment onverstandig om dus zo'n apparaat te kopen om films te gaan branden omdat de kans heel erg groot is dat je jou schijfje niet in een Stand-Alone DVD speler kan afspelen.
Als je dat apparaat alleen maar koopt om voor jezelf backups te maken van weet ik veel wat en het verder niet met de rest van de wereld wil delen maar het alleen op je eigen pc wil gebruiken, ga gerust je gang.
Als je dat apparaat alleen maar koopt om voor jezelf backups te maken van weet ik veel wat en het verder niet met de rest van de wereld wil delen maar het alleen op je eigen pc wil gebruiken, ga gerust je gang.
Loopt ook al een draadje in Opslagmedia & I/O Controllers:
[topic=347960/1/25]
[topic=347960/1/25]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Pagina: 1