DMX Xfire speelt slechts 1 uitgang af in Win2k

Pagina: 1
Acties:

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Hmm, vreemd: ik heb een uitgang voor de speakers vooraan en een voor de speakers achteraan op TerraTec DMX Xfire 1024.

Ik heb de volgende drivers gedownload en geïnstalleerd:
* DMX XFire WDM Driver (Full) - Version 5.12.01.3056
* DMX XFire WDM ControlPanel - Version 2.0.2.42

Het is mij opgevallen dat deze pas sinds kort (09/11/2001) online zijn gezet: de vorige Win2k-drivers waren namelijk ook voor Win98SE (dat ik toen nog draaide) en die waren perfect.

Heeft er iemand een oplossing?

Ik heb de search al gebruikt, en daar wordt alleen maar melding van mijn probleem gemaakt, geen oplossing gegeven.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:38
'k heb 't zelf niet gecontroleerd, maar je kunt in de control panel de geluidsbronnen positioneren. Standaard schijnt het zo ingesteld te zijn dat alleen de front spekers geluid geven.

Andere oplossing is het installeren van de Hercules Gamesurround Fortissimo II drivers. Die werken bij mij onder XP iig een stuk beter dan die verrotte Terratec drivers.

• F.U.B.A.R
Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef JungleJim het volgende:
'k heb 't zelf niet gecontroleerd, maar je kunt in de control panel de geluidsbronnen positioneren. Standaard schijnt het zo ingesteld te zijn dat alleen de front spekers geluid geven.
Ja, je kunt daar de speakers apart aanzetten. Het resultaat is dan gewoon een hoop ruis. Maar wel op ALLE speaker! |:(
Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef JungleJim het volgende:
Andere oplossing is het installeren van de Hercules Gamesurround Fortissimo II drivers. Die werken bij mij onder XP iig een stuk beter dan die verrotte Terratec drivers.
Ik hoop dat ik die oude Win2k drivers nog vind, die deden het perfect onder Win98SE. Hopelijk ook onder Win2k.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon de Hercules drivers gebruiken. Deze zijn stukken beter IMHO.

• F.U.B.A.R
Idd, ik heb ze geïnstalleerd en nu ik vooraan en achteraan geluid! Thx! :)

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op woensdag 12 december 2001 18:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ja, je kunt daar de speakers apart aanzetten. Het resultaat is dan gewoon een hoop ruis. [b]Maar wel op ALLE speaker!
Nee, dat is de speaker TEST. De icoontjes van speakers die je aan kunt klikken tenminste..

Daarboven staat een vierkantje met een rondje waar '2D' instaat, die moet je naar het midden van het vierkantje slepen, dat zou moeten werken..

Dat doet het bij mij niet, maar zo hoort het te werken..
Pagina: 1