Ik ben even een vriend van me aan het helpen met een probleem met z'n connectie naar chello. Hij zegt dat ie er al een tijd last van heeft en chello zelf kon niets vinden
... disconnects gebeuren heel vaak en internetten lukt bijna helemaal niet.....ook zie ik dat op dat moment die modem (van com 21) een lampje brand. Enig iemand idee wat ik kan checken? Daarnaast heeft hij ook nog het programma I-M-Media geinstalleerd een tijdje geleden en als die geuninstalled wordt schijnt het helemaal niet te werken. Heb al geprobeerd alles af te sluiten met End-it-all om te kijken of dat het probleem oplost, maar lijkt niet het geval te zijn.... Iemand een idee?
hmmm, dat lampje dat er brandt is dat een knipperend lampje van oranje naar geel ofzo?
als dat nl zo is, dan is misschien het signaal te zwak dat binnenkomt in de modem, moeten ze waarschijnlijk in een kastje op straat de zooi ff openschroeven en de verbinding omhoog krikken en misschien iets in de modem instellen
advies:
bel UPC en zeg dat signaal te zwak is
als dat nl zo is, dan is misschien het signaal te zwak dat binnenkomt in de modem, moeten ze waarschijnlijk in een kastje op straat de zooi ff openschroeven en de verbinding omhoog krikken en misschien iets in de modem instellen
advies:
bel UPC en zeg dat signaal te zwak is
Zoek eerst uit of het door de PC komt of door de verbinding.
PC -> zelf oplossen.
Verbinding -> UPC bellen: 0800-1424
PC -> zelf oplossen.
Verbinding -> UPC bellen: 0800-1424
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
controleer eerst de status van modem
power + Rf/St + UTP moeten groen branden
middelste 2 (send/rec) mogen knipperen (goed zelfs)
als dit goed is is signaal in orde, check dan je pc.
als UTP uit is, controleer utp kabel/pc
alleen als dat RF/ST lampje knippert of rood is dan is er echt een signaalprobleem.
power + Rf/St + UTP moeten groen branden
middelste 2 (send/rec) mogen knipperen (goed zelfs)
als dit goed is is signaal in orde, check dan je pc.
als UTP uit is, controleer utp kabel/pc
alleen als dat RF/ST lampje knippert of rood is dan is er echt een signaalprobleem.