W&L is als het goed is geen techpost....
Niet alleen W&L, maar ook ik heb me hard gemaakt voor een viewable W&L. De reden is namelijk dat W&L niet zuiver vermaak is ter afleiding (en wat leuk is, moet op slot

), maar W&L heeft enig niveau nodig. VOor users is W&L voor de small-talk dus niet echt interesant.
Kom je bij de volgende vraag: is het interesant om een interesant forum op slot te gooien? Een hidden forum is een vorm van sanctie om vermaak te beschermen. Aangezien W&L dat vermakelijke niet direct heeft is het IMHO niet logisch om het op slot te gooien.
Voor de instroom van GoT is W&L ook leuk: het trekt namelijk alleen bezoekers aan die serieuze normale discussies aan willen gaan, dat in tegenstelling met fora als SG en HK (die trekken alleen maar troep aan). Ik denk dat als je W&L op slot gooit, dat je dan in principe wellicht ook bezoekers misloopt, waarvan je het wel vervelend vind dat ze niet bestaan (IMHO heeft een W&L-bezoeker nog steeds een hoger niveau dan de average-GoTter). Ook in dat geval is een slotje op W&L een beetje vreemd.
Derde punt was zoiets als dat W&L 3 mods had en dus wel redelijke capaciteiten had om een instroom onzin op te vangen, maar dat argument is alleen voor statistici interesant.