Submit nieuws...

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Femme, misschien moet je effe aangeven hoe je het beste nieuws kan submitten. HTML deed het wel, maar een <a hrefje> werd verkeerd opgevat. UBB werkte niet (misschien dom van me, maar dat tiept wat sneller natuurlijk)... De betreffende editor kan dit allemaal gaan verbeteren, stel dat mijn post over Sim Theme Park interessant genoeg bevonden word...
Heb ik het goed gedaan? :O

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hoe bedoel je? Je moet gewoon tekst intikken en hopen dat wij het goed vinden :). Je kunt html gebruiken (voor een plaatje bijv.), maar als ik of Robin het geen leuke HTML vinden dan pleuren we het eruit.

Als je trouwens wilt dat je posting snel verwerkt wordt dan is het erg handig om wél een lulverhaaltje in te tikken, anders kan het zijn dat ik 'm ff laat hangen omdat ik andere dingen te doen heb :).

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik get je point, Femme, maar ik tikte(uit gewoonte) ubb tags voor de plaates... Maar toen kreeg ik mn postje te zien en zag ik al die tags weer staan wat mij tot de conclusie leidde dat ubb daar niet gerbuikt dient te worden (duh!)..oopz zulen we maar zeggen en nou maar hopen dat die post van pietje niet leuker is bevonden... :)

In mijn eerste post moest dus DIT staan:
HTML deed het wel, maar een < a hrefje > werd verkeerd opgevat.
Kijk maar naar mijn gesubmitte nieuws... Ik weet niet precies wat er nou mis was, maar kenelijk vond ik het toen een post waard... Waarschijnlijk deed een a href tag het niet of weetikveel? :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing