Toon posts:

Need for Speed 5 onder XP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dit spel opstart blijftie voor of na de intro compleet hangen.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het spelen van Need for Speed Porche Unleashed onder windows XP? Of misschien mensen die een oplossing hebben/weten?

Met overige spellen onder XP heb ik nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt er waarschijnlijk geen reet aan (alleen dat je weet dat het blijkbaar wel kan), maar bij mij werkt het wel...
XP-Pro build 2600 als ik me niet vergis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is een tijd geleden dat ik dit spel fanatiek gespeeld heb. Toen nog zonder probs onder ME. Maar ik heb zojuist effe gekeken, maar het doet het wel bij mij. Gebruik je gewoon de standaard DirectX die met XP kwam? Daar kan het wel eens aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Dan moet je gimme.dll ff verwijderen uit je nfs 5 directory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel zuigt ARSE als ik het speel stuurt hij heel langzaam maar toch merkbaar naar links is zO godverd***e k*t want dan kan je echt niet goed rijden heb hem ook meteen terug gebracht kut spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hier werkt NFS5 prima onder Windows XP Prof.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef goku13 het volgende:
Dit spel zuigt ARSE als ik het speel stuurt hij heel langzaam maar toch merkbaar naar links is zO godverd***e k*t want dan kan je echt niet goed rijden heb hem ook meteen terug gebracht kut spel
stuur calibreren :?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je viritueel geheugen ff instellen als min 128 en max 256 MB. Dat truukje werkte bij mij onder win2k...

succes ermee!

Verwijderd

BIj werkte het eerst ook niet, gewoon ff compatability op win98 zetten, werkt het perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In Win2k had ik er wel problemen mee, maar in XP helemaal niet

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeuhms wat zou ik zeggen XP weer zeker had ik ook zelfde probleem maar bij helpte dit eeuh format C: en ME erop XP Xtra Problems !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:51
Op zaterdag 15 december 2001 11:06 schreef markwolfswinkel het volgende:
eeuhms wat zou ik zeggen XP weer zeker had ik ook zelfde probleem maar bij helpte dit eeuh format C: en ME erop XP Xtra Problems !!
Wát blaat je nou :? :)

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef goku13 het volgende:
KICK
deze reply las ik een tijdje geleden ook al, had toen geen zin en tijd om er op te reply-en.

Nu toch nog maar ff:

Als je met je auto tegen een muur aan schraapt of knald, verbuig je de stuurkolom. Als je in de auto zit kan je dit ook zien aan het stuur, dat krom weg gaat trekken. Dit is dus puur realisme.. en geen bug in het spel. Als dit bij jou niet het geval is staat er idd een Joystick of racestuur fout afgesteld. Wat iig duidelijk is, is dat je de beste race-game van 2000 terug hebt gebracht :)

wat een prachtgame!

en zonde dat je een game om zijn realisme terug brengt naar de zaak!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Op donderdag 20 december 2001 01:05 schreef Limited het volgende:

[..]

KICK
deze reply las ik een tijdje geleden ook al, had toen geen zin en tijd om er op te reply-en.

Nu toch nog maar ff:

Als je met je auto tegen een muur aan schraapt of knald, verbuig je de stuurkolom. Als je in de auto zit kan je dit ook zien aan het stuur, dat krom weg gaat trekken. Dit is dus puur realisme.. en geen bug in het spel. Als dit bij jou niet het geval is staat er idd een Joystick of racestuur fout afgesteld. Wat iig duidelijk is, is dat je de beste race-game van 2000 terug hebt gebracht :)

wat een prachtgame!

en zonde dat je een game om zijn realisme terug brengt naar de zaak!
Ik had hetzelfde probleem als hij en kan je vertellen dat het niet de stuurkolom is.

De toets reageert gewoon traag.
Dat probleem heb ik nooit opgelost kunnen krijgen in XP ;(

Maarja heb het spel inmiddels al doorverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op donderdag 20 december 2001 01:10 schreef rb338 het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde probleem als hij en kan je vertellen dat het niet de stuurkolom is.

De toets reageert gewoon traag.
Dat probleem heb ik nooit opgelost kunnen krijgen in XP ;(

Maarja heb het spel inmiddels al doorverkocht.
Toetsen zuigen. Racen doe je met een stuur. Ja, Re-Volt kan met keyboard. Rest niet

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je gimme.dll ff verwijderen uit je nfs 5 directory.
Tnx, hij werkt weer bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julie mogen blij zijn dat je al zover komt. Ik kan em installen maar zodra ik het spel wil spelen krijg ik de melding dat het geen geldig Win32 bestand is :? Meteen weer van me HD gepleurt en aan me broertje gegeven. Die kan em wel gewoon spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
Op zaterdag 15 december 2001 11:06 schreef markwolfswinkel het volgende:
ME = Maximale Ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 23:02

Termy

valt er nog wat te fragge?

lol

ME= precies 98SE, maar met toegevoegde ellende :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Pagina: 1