GTA3 vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
1: Hoe pik je een hoertje op?
2: Kan je die blauwe auto in die showroom gappen?
3: Vinden jullie de missies ook stukke moeilijker dan in GTA1 + 2?
4: Voor welke bende werk je het meest?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Op woensdag 12 december 2001 16:25 schreef vacuumcleaner het volgende:
1: Hoe pik je een hoertje op?
2: Kan je die blauwe auto in die showroom gappen?
3: Vinden jullie de missies ook stukke moeilijker dan in GTA1 + 2?
4: Voor welke bende werk je het meest?
1. Stil staan naast een hoer en wachten dat ze instapt.
2. Ja dat kan, instappen :Y)
3. Valt wel mee.
4. Je moet voor alle bendes werken anders kan je het niet uitspelen.

• vacuumcleaner
Op woensdag 12 december 2001 16:28 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

1. Stil staan naast een hoer en wachten dat ze instapt.
2. Ja dat kan, instappen :Y)
3. Valt wel mee.
4. Je moet voor alle bendes werken anders kan je het niet uitspelen.
1: SWEET, hoeveel kost dat?
2: Gewoon raam inbeuken met auto/schieten met pistool?
3: kee
4: Ben bezig :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Boeiend hoe duur die hoeren zijn, gewoon meenemen, en vervolgens als je er mee klaar bent kill je ze om je geld terug te krijgen >:)

There is no magic.

• vacuumcleaner
Op woensdag 12 december 2001 16:44 schreef The_Will het volgende:
Boeiend hoe duur die hoeren zijn, gewoon meenemen, en vervolgens als je er mee klaar bent kill je ze om je geld terug te krijgen >:)
Moehahaha

Verwijderd

Gewoon met je shotgun die ramen kapot knallen en wedden dat je die banshee dan kan jatten :)

Ik vind het spel overigens wel moeilijk, nu ik op shoreside vale zit!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 16:44 schreef The_Will het volgende:
>:)
Lijkt Amerika wel

Verwijderd

China town is oorlogs gebied bij mij, als ik daar doorheen rij word ik echt van ALLE kanten beschoten.

en ik werk nog wel voor een chinees wijf..

/me vond de bootachtervolging met gejatte politieboot wel cool >:)

Die schijtschinezen :( ik ga er ff een paar flink klappen geven daar. en willen ze echt niet luisteren, dan rij ik er ff met uzi buiten ut raampje langs... >:)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

what about the al van de politie venters.. rijden ze nu ook zo dom als eerst?

Twitter

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 17:34 schreef Goten het volgende:
what about the al van de politie venters.. rijden ze nu ook zo dom als eerst?
valt wel mee, helemaal als je 3 of meer sterretjes hebt. dan worden ze ruig, irritant, plus er hangt een heli boven je kop, dus ze weten precies waar je uithangt..

maar als er maar 1 politie ster aanstaat, no problem.. je schopt die smeris ff verrot en rijd gewoon weg, of je rijd gewoon weg ;) maar das niet zo leuk.. >:)

ik vind ze nie zo achterlijk als in gta 1 en 2, maar dat je zegt OW wat zijn ze slim.. nee

als er veel achter je aan zitten worden ze gewoon RUIG.. is wel strak, vette actie heb je dan, want ik laat me NO WAY oppakken, ga door tot het bittere eind. :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Op woensdag 12 december 2001 17:40 schreef dicaprio het volgende:

[..]
ga door tot het bittere eind. :)
whehe me 2 >:)

Twitter

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
wow als ik dit zo lees lijkt het spel me echt super.. kan echt niet wachten tot ie op PC is!!!! ga 'm ook zeker kopen.. arghhhhh opschieten!!

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 17:51 schreef devv05 het volgende:
wow als ik dit zo lees lijkt het spel me echt super.. kan echt niet wachten tot ie op PC is!!!! ga 'm ook zeker kopen.. arghhhhh opschieten!!
Ik heb nu een playstation2 van een kameraad thuis, die heb ik ook nog wel thuis de eerste 8 weken ofzo. dan koop ik er ook 1, heb dan gelijk dvd speler.

want dit is nu een spel, samen met nog wat spellen die me op de pc nix aan lijken.

dit spel komt goed tot ze recht op een groot TV scherm, lekker lui op de bank liggen en spelen maar, kameraad erbij. VET lachen..

dit spel op een monitortje achter je pc zittend lijkt me lang nie zo leuk. :)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 17:51 schreef devv05 het volgende:
same here,
misschien is een winterslaap een idee,
wakker worden op de dag voordat ie uit is *D

Verwijderd

Moet je missies volgen, of kan je ook gewoon als een gek te keer gaan in de stad?

Verwijderd

maar het ziet er wel nice uit

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 22:27 schreef The Emperor het volgende:
Moet je missies volgen, of kan je ook gewoon als een gek te keer gaan in de stad?
wil je verder komen in het spel, dus een nieuw gedeelte van de stad erbij krijgen dan moet je missies halen.

maar je kan natuurlijk ook gewoon te keer gaan in de stad, je bent zo vrij als een vogeltje, je kan doen en laten wat je wilt :)
iedereen beroven de je ziet, hoertjes oppikken, auto's jatten, stunts uithalen, voor taxi/politie/ambulance/brandweer gaan spelen, noem maar op. moet je helemaal zelf weten :)

Verwijderd

Ik moet 2 gasten oppikken in een limousine... als ik die italiaan op haal dan komen die traids massaal op me af en ben ik binne een minuut wasted...
Iemand die mij even de oplossing hiervoor kan geven?

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Aphex dat heb ik ook gehad.

Gewoon super hard door rijden

Naar het huis van die ene baas en daar gewoon tussen de auto's door knallen met de limo.

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 17:56 schreef dicaprio het volgende:

[..]
Dit spel komt goed tot ze recht op een groot TV scherm, lekker lui op de bank liggen en spelen maar, kameraad erbij. VET lachen..

dit spel op een monitortje achter je pc zittend lijkt me lang nie zo leuk. :)
Heeft een PC geen groot scherm dan :?

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 01:28 schreef dicaprio het volgende:

[..]

wil je verder komen in het spel, dus een nieuw gedeelte van de stad erbij krijgen dan moet je missies halen.

maar je kan natuurlijk ook gewoon te keer gaan in de stad, je bent zo vrij als een vogeltje, je kan doen en laten wat je wilt :)
iedereen beroven de je ziet, hoertjes oppikken, auto's jatten, stunts uithalen, voor taxi/politie/ambulance/brandweer gaan spelen, noem maar op. moet je helemaal zelf weten :)
Dat wou ik ff weten. :) Thanks.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:14

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kewl :D Dit klinkt bijna leuk genoeg om een PS2 te kopen :+

Nah, dat niet maar ik kan niet wachten voordat ie ook op PC komt.

Verwijderd

Chinatown is bij mij ook een vette warzone. Vooral die chinezen met shotguns zijn leuk, dan is je wagen namelijk ontploft voor je het door hebt. Maar ik irriteer me op dit moment het meest aan Cartel, en ben ze nu ook lekker aan het mollen, bij dat bouwterrein. >:)

Vooral die ijscowagen doet het goed als 'splasher'. :P

• vacuumcleaner
BEn nu bij missie dat je die cop moet betalen, gewoon vet hard rijden en geluk hebben? of is er een andere manier?

Verwijderd

Ben nu nog anderhalve week aan het wachten totdat ik eindelijk een ps2 met gta3 koop >:)

• Capo
  • Niet online
Op donderdag 13 december 2001 20:30 schreef vacuumcleaner het volgende:
BEn nu bij missie dat je die cop moet betalen, gewoon vet hard rijden en geluk hebben? of is er een andere manier?
Die lukt me niet..en de gejatte auto's afleveren ook niet :(

i'm stuck

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 20:15 schreef 007 het volgende:
Chinatown is bij mij ook een vette warzone. Vooral die chinezen met shotguns zijn leuk, dan is je wagen namelijk ontploft voor je het door hebt. Maar ik irriteer me op dit moment het meest aan Cartel, en ben ze nu ook lekker aan het mollen, bij dat bouwterrein. >:)

Vooral die ijscowagen doet het goed als 'splasher'. :P
jah he, die lui zij VET irritant :D je rijd er langs en ze schietuh meteen... wat heb ik er al een hoop FLINKE klappen gegeven >:)

Verwijderd

Kheb ook ff een vraag:

Ik ben nu bij zo'n missie dan moet ik 8ball ophalen -die heeft een explosief bij zich),
en vervolgens naar een boot gaan en met mijn sniperrifle gasten neer knallen.
Maar er zijn er zo veel het lukt me steeds niet om die missie met succes af te ronden. Dus kom ik gvd ook niet op dat ander eiland.
Ja met die code's maar dat vind ik zo zielig.
Iemand die hier wat op weet? BVD

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:12 schreef The_Red het volgende:
Kheb ook ff een vraag:

Ik ben nu bij zo'n missie dan moet ik 8ball ophalen -die heeft een explosief bij zich),
en vervolgens naar een boot gaan en met mijn sniperrifle gasten neer knallen.
Maar er zijn er zo veel het lukt me steeds niet om die missie met succes af te ronden. Dus kom ik gvd ook niet op dat ander eiland.
Ja met die code's maar dat vind ik zo zielig.
Iemand die hier wat op weet? BVD
Gewoon blijven proberen, je moet op het dak gaan zitten, er schijnt ergens zo'n slowdown pil te liggen maar die heb ik niet gebruikt. Gewoon bij de ingang van het schip beginnen en snel alles raak schieten >:)

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:40 schreef Ex_Inferis1 het volgende:

[..]

Gewoon blijven proberen, je moet op het dak gaan zitten, er schijnt ergens zo'n slowdown pil te liggen maar die heb ik niet gebruikt. Gewoon bij de ingang van het schip beginnen en snel alles raak schieten >:)
Maar moet ik dan perse met de sniper proberen, of kan ik het ook bijv met zo'n uzi doen?

• Capo
  • Niet online
Wat je kunt doen..

is tegen over het schip is een trap..dan sta je lekker hoog.. dan sniperen en alles afmaken..

is fucking moeilijk maar lukt wel..

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 14:40 schreef Capoeirist het volgende:
Wat je kunt doen..

is tegen over het schip is een trap..dan sta je lekker hoog.. dan sniperen en alles afmaken..

is fucking moeilijk maar lukt wel..
Maar gaat die 8Ball dan niet dood, want ze schieten ook op hem?

Verwijderd

Duh, je moet dus, terwijl 8ball naar binnen loopt, al die gasten op zijn route op tijd afschieten. Op dat dak van die loods gaan staan met je sniper. En nee het kan niet met een uzi ;)

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 15:04 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Duh, je moet dus, terwijl 8ball naar binnen loopt, al die gasten op zijn route op tijd afschieten. Op dat dak van die loods gaan staan met je sniper. En nee het kan niet met een uzi ;)
TNX dit antwoord had ik nodig. Best kloten dat het niet met een uzi kan maar goed. Is deze missie trouwens de laatste van eiland 1?

Verwijderd

ik wil een kopietje maken van mijn originele GTA3 cd's, welke beveiliging zit hier op? en hoe omzeil ik die?

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 09:56 schreef ravebabe het volgende:
ik wil een kopietje maken van mijn originele GTA3 cd's, welke beveiliging zit hier op? en hoe omzeil ik die?
daar gaat al een topic over (deze is uit december)

[topic=507725/1/999]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Gaarne geen oude topics van een half jaar oud omhoog schoppen.
En helemaal niet met zo'n vraag :{

Zie hier als je nog vragen hebt: [topic=507725/1/25]

[EDIT]

Net te laat, sorry ;(

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 10:03 schreef M@NIC het volgende:
Gaarne geen oude topics van een half jaar oud omhoog schoppen.
En helemaal niet met zo'n vraag :{

Zie hier als je nog vragen hebt: [topic=507725/1/25]

[EDIT]

Net te laat, sorry ;(
jij ook goeiemorgen..

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hier zijn toch al *telt* 3 topics ove? :P

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 10:24 schreef Shock3r het volgende:
Hier zijn toch al *telt* 3 topics ove? :P
linkje? *liefkijkt*

Verwijderd

dicht

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 09:56 schreef ravebabe het volgende:
zie je email :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.