Help ik zoek nog een paar goeie HTML templates met frames, maar ik kan hiervoor geen goeie sites vinden.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen door goeie sites te geven?
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Ik wil even opmerken dat ze bij deze link een keurig framesetje neerplanten, maar dat ze de framegroottes met % aanduiden...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
* oh,when? gebruikt zowiezo nooit framesOp woensdag 12 december 2001 16:31 schreef Cheatah het volgende:
Ik gebruik _nooit_ procenten, tenzij ik echt iets bijzonders ermee wil doen.
"You're only as good, as what you did last week."
Da's een goed punt, je ziet op websites van microsoft, ti, etc. ook geen frames... begint het weer in te raken? (of is het gewoon nooit uit geweest).Op woensdag 12 december 2001 16:53 schreef oh,when? het volgende:
[..]
* oh,when? gebruikt zowiezo nooit frames
thnxOp woensdag 12 december 2001 16:31 schreef Cheatah het volgende:
Toeter heeft helemaal gelijk IMHO.
Ik gebruik _nooit_ procenten, tenzij ik echt iets bijzonders ermee wil doen.
Maar je hebt het nooit echt nodig.
Al gebruikt de koningin frames, dat hoeft toch niet te zeggen dat ik die frames hoef te gebruiken maw punt gereduceerd naar 0, en ik geloof ook niet in trends, dus of het uit of in is, dat is helemaal irrelevant voor mij.Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef Toeter84 het volgende:
[..]
Da's een goed punt, je ziet op websites van microsoft, ti, etc. ook geen frames... begint het weer in te raken? (of is het gewoon nooit uit geweest).
goh dat heb ik nou vaker bij sommige postsik heb zo'n idee dat deze post onzinnig geblaat is, maar laat maar...
Motivatie van helemaal niks natuurlijk.Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef Toeter84 het volgende:
Da's een goed punt, je ziet op websites van microsoft, ti, etc. ook geen frames... begint het weer in te raken? (of is het gewoon nooit uit geweest).
Da's waarProcentuele frames zijn eng... als je daarbinnen nog content hebt die wél precies op de pixel af goed moet staan.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Euhm.. http://msdn.microsoft.com/downloads/Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef Toeter84 het volgende:
Dan wel ja. In alle andere gevallen niet.Procentuele frames zijn eng... als je daarbinnen nog content hebt die wél precies op de pixel af goed moet staan.
pixelperfectie op het web is een illusie en kzal het nog maar een keer roepen:Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef Toeter84 het volgende:
Procentuele frames zijn eng... als je daarbinnen nog content hebt die wél precies op de pixel af goed moet staan.