Steam: CatBearCow
Blijkbaar gebruik je het border-attribuut in je images; en als je een bepaalde link al hebt bezocht dan verandert ook de border-kleur in de visited-link-kleur.Op woensdag 12 december 2001 15:54 schreef Bartjeuz het volgende:
om mijn knoppen op mijn site heb ik een border...een zwarte.
maar wanneer ik een knop aanklik zie ik ineens dat de al gebruikte knop een paarse balk krijgt.
ik had graag dat die gewoon zwart bleef..
Oplossing in HTML:
code:
1
| <body link="#000000" vlink="#000000"> |
Oplossing in CSS:
code:
1
| a,a:visited { color: #000000; } |
<body [..] LINK="#000000" VLINK="#000000" ALINK="#000000">
Choose life
of gewoon bij je image de volgende tag plaatsten: border=0Op woensdag 12 december 2001 15:58 schreef Pelle het volgende:
[..]
Blijkbaar gebruik je het border-attribuut in je images; en als je een bepaalde link al hebt bezocht dan verandert ook de border-kleur in de visited-link-kleur.
Oplossing in HTML:
code:
1 <body link="#000000" vlink="#000000">
Oplossing in CSS:
code:
1a,a:visited { color: #000000; }
dan plaatst ie gewoon helemaal geen border om je knoppie
Ja duh.. maar dat wil hij niet want hij heeft het over een zwarte border, dus blijkbaar zit die daar met opzet. Anders had hij wel gevraagd hoe hij die border wegkreeg.Op woensdag 12 december 2001 16:11 schreef elreino het volgende:
of gewoon bij je image de volgende tag plaatsten: border=0
dan plaatst ie gewoon helemaal geen border om je knoppie
goed goed..oke....i only tried to helpOp woensdag 12 december 2001 16:16 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ja duh.. maar dat wil hij niet want hij heeft het over een zwarte border, dus blijkbaar zit die daar met opzet. Anders had hij wel gevraagd hoe hij die border wegkreeg.
waarschijnlijk heb je gewoon je border als attribute in de IMG-tag opgegeven:Op woensdag 12 december 2001 15:54 schreef Bartjeuz het volgende:
om mijn knoppen op mijn site heb ik een border...een zwarte.
maar wanneer ik een knop aanklik zie ik ineens dat de al gebruikte knop een paarse balk krijgt.
ik had graag dat die gewoon zwart bleef..
[img]"blaat.gif"[/img]
netter en vaak handiger is het om
[img]"blaat.gif"[/img] te doen of zelfs:
<style type="text/css">
.button {
border: 1px solid #000000;
}
</style>
in je HEAD te zetten en dan
[img]"blaat.gif"[/img]
(dat is CSS en biedt je betere mogelijkheden layout-data te scheiden van de verder content -> http://www.w3schools.com/css -> lees en ontdek de schier oneindige mogelijkheden)
heel beleefd, mn jongen, maar wij tweakerende webdesignerts zijn brutale vlerken die iedere vorm van beleefdheid ver achter ons gelaten hebben om elkaar in onze webdesignert-holen brutaal en kortaf toe te schreeuwenhoi...
...
tnx
bart
ook tutoyeren is ons vreemder dan zeep, deodorant en zonlicht.
dat hoeft hier dus niet
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Op woensdag 12 december 2001 16:24 schreef RM-rf het volgende:
heel beleefd, mn jongen, maar wij tweakerende webdesignerts zijn brutale vlerken die iedere vorm van beleefdheid ver achter ons gelaten hebben om elkaar in onze webdesignert-holen brutaal en kortaf toe te schreeuwen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Op woensdag 12 december 2001 16:24 schreef RM-rf het volgende:
heel beleefd, mn jongen, maar wij tweakerende webdesignerts zijn brutale vlerken die iedere vorm van beleefdheid ver achter ons gelaten hebben om elkaar in onze webdesignert-holen brutaal en kortaf toe te schreeuwen
't lijkt af en toe wel een quote-geek...
helaas is deze te lang voor m'n sig
* Yellow|A denkt dat het eng is dat RM-rf, Toeter en Hangloozz geen zeep gebruikenOp woensdag 12 december 2001 16:24 schreef RM-rf het volgende:
Tutoyeren is ons vreemder dan zeep, deodorant en zonlicht.
"snik ben nu zeker een nepperd"
|{ brrr }] |
Ik ben een leek, maar:
<script LANGUAGE="javascript">
function ExplorerFix()
{ for (a in document.links) document.links[a].onfocus = document.links[a].blur;
}
if(document.all) document.onmousedown = ExplorerFix;
</script>
Is voor iedere kleur toch toepasbaar?
function ExplorerFix()
}
</script>
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
eh.. dat heeft niks met kleur te makenOp woensdag 12 december 2001 19:07 schreef mercarra het volgende:
Ik ben een leek, maar:
function ExplorerFix()
}
</script>
Ik zag dat bij de andere oplossingen toch een balkje wordt aangemaakt, maar dat deze dan gewoon zwart is waardoor je dat niet ziet.Op woensdag 12 december 2001 19:09 schreef Timpie2000 het volgende:
eh.. dat heeft niks met kleur te maken
Met dit scriptje is er gewoon geen balkje, waardoor je het ook makkelijk zou kunnen gebruiken als alle knoppen een ander kleurtje hebben...
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Pagina: 1