Ik heb net van de bruning adsl site een script gedownload om de meeste gebruikte poorten open te zetten. Hoe gebruik ik dit script??
Als je wat meer info post is het wat makkkelijker om nuttig te reageren. URL van de site, welk script, welk OS, enz, enz...
Nou, ik heb dus net mijn modem getweakt. Nu heb ik een bestandje gedownload, in dit .zip bestand zitten de bestanden NAT.cfg en test.bat en sendcmd.exe. Welke command moet ik opgeven in me promt om die script zijn werk te laten doen. Als ik b.v c:\sendcmd.exe 10.0.0.138 NAT.cfg doe, dan doet ie wel iets maar dan stopt ie en zegt ie iets van timeout, omdat hij op het "password" wacht...
Ik denk dat ik weet welk script je bedoelt maar op de site staat duidelijk uitgelegd hoe het werkt volgens mij. Ik heb er ook eens naar gekeken. Je moet ergens op een bepaalde andere site je het admin wachtwoord van je modem achterhalen volgens mij.
Wat is de URL nou?
Volgens mij kun je ook beter eerst wat meer dingen gaan uitzoeken voor je, je dure Alcatel ADSL modem naar de klote tweaked
Wat is de URL nou?
Volgens mij kun je ook beter eerst wat meer dingen gaan uitzoeken voor je, je dure Alcatel ADSL modem naar de klote tweaked
Je moet in dat *.cfg filetje even je wachtweoord plaatsen en dan moet het lukken, maar bij mji zegt ie dan dat het ok verlopen is maar poort 80 en 21 blijven nogsteeds in m'n modem hangen en das niet de bedoeling.
Verwijderd
http://security.sdsc.edu/self-help/alcatel/challenge.cgiOp woensdag 12 december 2001 15:50 schreef Joop het volgende:
KNIP
Wat is de URL nou?
KNIP
Waarom gebruik je dat scripje? Met de normale manier moet het toch ook werken?
defserver > etc.
defserver > etc.
Pagina: 1