Bestaat zoiets? Ik moet nl. een beetje een idd hebben wanneer prijzen van bijvoorbeeld HD's of SD-RAM weer snel gaan dalen of van bepaalde processors
Verwijderd
Denk het niet, maar je kan natuurlijk wel zelf ongeveer voorspellen aan de hand van de grafiekjes bij de t.net-pricewatch
Lijkt mij niet dat zulk soort sites bestaan, het is een beetje moeilijk om zulk soort dingen te voorspellen.
Die dingen kun je heel slecht voorspellen. De laatste prijsstijging van het geheugen b.v. heeft er alleen mee te maken dat er een paar fabrikanten hun magazijnen hebben gesloten. Er is nu dus geen sprake van een tekort of een andere reden (prijzen bij de fabs zijn voor 256MB SDRAM zelfs nog steeds aan het dalen). Dit soort dingen kun je dus gewoon niet voorspellen.
[removed]
Neej tuurlijk bestaan die niet maar ja je kunt ook gewoon super lang wachten da wordt alles wel goedkoper
Verwijderd
Als je een ddr upgrade wil gaan doen moet je tot eind januari wachten.
Dan zijn de prijzen weer een beetje schappelijk.
Dit gaat tot half/eind februari duren.
Daarna stijgen de prijzen voor geheugen en procs weer.
Dit is niet gebaseerd op feiten, maar je zult zien dat ik er niet ver naast zit.
Dan zijn de prijzen weer een beetje schappelijk.
Dit gaat tot half/eind februari duren.
Daarna stijgen de prijzen voor geheugen en procs weer.
Dit is niet gebaseerd op feiten, maar je zult zien dat ik er niet ver naast zit.
Verwijderd
Kijk naar de prijsgrafieken bij pricewatch dit is ieder jaar eigenlijk zo dus ben je eigen voorspeller
Pagina: 1