Hallo allemaal ik heb het adsl pakket van mxstream nu compleet anngeloten alleen nu is mijn vraag. hoe lang duurt het bij planet voor dat jke op hun netwerk kunt want daar ios het wachten op heeft iemand er ervaaring mee ????
Verwijderd
Ik heb er twee dagen naar mn pakket gebruikt van kunnen maken. Dit was bij de provider Tiscali.
Verwijderd
Toen ik het pakket kreeg kon ik meteen op het netwerk komen, zo hoort het volgens mij ook te gaan.
Ze sturen pas het pakket op zodra Planet en KPN klaar + zijn, meestal gaat het ook in die volgorde.
Ze sturen pas het pakket op zodra Planet en KPN klaar + zijn, meestal gaat het ook in die volgorde.
bij ons dus nietOp woensdag 12 december 2001 15:20 schreef Devil_2000 het volgende:
Toen ik het pakket kreeg kon ik meteen op het netwerk komen, zo hoort het volgens mij ook te gaan.
Ze sturen pas het pakket op zodra Planet en KPN klaar, meestal gaat het ook in die volgorde.
Verwijderd
Misschien is het verstandig om contact te zoeken met Planet en ff aangeven dat je het pakket al binnen hebt alleen nog niet op het netwerk kan komen.
Met een beetje mzzl kunnen ze de boel versnellen zodat je niet al te lang hoeft te wachten.
Je kan ook contact zoeken met KPN maar als ik jouw was zou ik het eerst proberen bij PI
Met een beetje mzzl kunnen ze de boel versnellen zodat je niet al te lang hoeft te wachten.
Je kan ook contact zoeken met KPN maar als ik jouw was zou ik het eerst proberen bij PI
Verwijderd
Aan kpn heb je nix. Die gasten weten helemaal nix. Je kan het beste contact opnemen met provider bij problemen en aanmeldingOp woensdag 12 december 2001 15:31 schreef Devil_2000 het volgende:
Misschien is het verstandig om contact te zoeken met Planet en ff aangeven dat je het pakket al binnen hebt alleen nog niet op het netwerk kan komen.
alleen die zeggen dat enkele dagen kan duren dat is toch een klusje van 2 minOp woensdag 12 december 2001 15:38 schreef bobby19 het volgende:
[..]
Aan kpn heb je nix. Die gasten weten helemaal nix. Je kan het beste contact opnemen met provider bij problemen en aanmelding
Verwijderd
dat klopt. Ik werk zelf bij internet provider.Op woensdag 12 december 2001 15:45 schreef MartijnKoster het volgende:
[..]
alleen die zeggen dat enkele dagen kan duren dat is toch een klusje van 2 min
Het duurt twee werkdagen omdat er heel veel mensen die hiervoor bellen. Meestal doe dit maar 1 persoon.
dus vandaar twee dagen (max)
Maar dan moeten ze ook geen dingen gaan beloven als jij zo'n pakket aanschaftOp woensdag 12 december 2001 16:08 schreef bobby19 het volgende:
[..]
dat klopt. Ik werk zelf bij internet provider.
Het duurt twee werkdagen omdat er heel veel mensen die hiervoor bellen. Meestal doe dit maar 1 persoon.
dus vandaar twee dagen (max)
Verwijderd
Ik heb zelf anderhalve week moeten wachten tot ik kon inbellen met ADSL. KPN verstuurt soms pakketjes te vroeg en PI is dan nog niet klaar. Gewoon PI bellen en afwachten.
In principe is Planet Internet eerder klaar dan KPN, alleen bij mij hadden ze een fout gemaakt met invoeren van gegevens waardoor ik pas na 2 weken kon internetten
Pagina: 1