jezus, jullie begrijpen het geloof ik niet helemaal. Ik durf te beweren dat als je je textures zelf maakt en dus niet 32bit geoptimaliseerde textures van q3a en deus ex gebruikt je geen kleurovergangen gaat zien in de lucht enzo. 16bits lelijk? lol, ik geloof dat je nog nooit Jedi Knight hebt gespeeld en je eerste pc een 1ghz bakbeest was. Ga maar eens naar
www.massassi.net en kijk in hun screenshot archives, de meeste shots zien er bloedmooi uit en das echt maar 16bit. vroeger waren alle JK levels 8bit, dat was pas om te huilen
En het heeft echt geen zin om CS 32bit te gaan spelen, daar gebruiken ze gewoon 16bit textures dus ik weet dat je denkt dat het in 32bit er allemaal veel mooier uitziet, maak maar eens een screenie van 16 en 32bit in CS en beweer dan maar eens het verschil te zien, kunnen we lachen
Vertel mij nou eens waarom dit lelijk is, het is echt 16bit
De reden waarom de meesten denken dat 16bit lelijk is is omdat ze spellen die in 32bit zijn gemaakt (textures, sprites, etc.) in 16bit gezien hebben waarbij de game engine zelf probeert de 32bit zut naar 16bit te converteren en daar bar slecht in is. Handmatig converteren naar 16bit, daarna alleen die textures laden en je zult zien dat het resultaat er even mooi uitziet als de 32bit versie.