Ik heb nu bijna 2 jaar een MSI k7 mobo, en daar draait sinds een jaar 133 mhz geheugen in, sinds kort 256 MB 133mhz gekocht, werkte perfect. Tot ineens een maandje geleden, allemaal vage blauwe schermen in windows, dus ik denk, me geheugen is kapot. Op de HCC nieuwe 256 MB 133mhz gekocht, erin gezet, draaide perfect, tot deze week, nu start me comp niet eens meer op met die RAM erin. Andere geheugenmodule van 133mhz erin gezet, maar de comp bleef vastlopen. Nu heb ik weer ffies mijn oude 128MB 100mhz erin zitten en alles draait weer perfect
wat is hier aan de hand, want ik snap er geen moer meer van nu
hmm, hij liep net weer vast, en nu zit me 128 MB pc100 erin. Hele mooie blauwe schermen met hex-adressen erin.
Het ligt niet aan mijn geheugen lijkt me nu, maar waar wel aan?
ehmz... dat kunnen nogal wat dingen zijnOp woensdag 12 december 2001 17:07 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm, hij liep net weer vast, en nu zit me 128 MB pc100 erin. Hele mooie blauwe schermen met hex-adressen erin.
• Voeding
• Moederbord
• CPU (te ver ge-oc't?)
• gare windows config
• enz. enz.
Is dus niet zo te zeggen...
heb ik ook gehad, die blauwe schermen geven vaak ook nog meer informatie.
vaak wordt een bestandje genoemd, meestal onderdeel van een driver ofzo. probeer andere drivers te vinden, bij mij waren het de netwerkkaart en geluidskaart
vaak wordt een bestandje genoemd, meestal onderdeel van een driver ofzo. probeer andere drivers te vinden, bij mij waren het de netwerkkaart en geluidskaart
Verwijderd
Alles ff eruit halen, hele mobo eruit
En weer rustig in elkaar zetten na een
inspectie.
Grote kans dat het weer normaal loopt.
If not... big trouble.
Maybe voeding, al denk ik van niet.
En weer rustig in elkaar zetten na een
inspectie.
Grote kans dat het weer normaal loopt.
If not... big trouble.
Maybe voeding, al denk ik van niet.
hmm, ik ziet net weer een blue screen, en ik merk op dat VxD steeds terugkomt, dunno wat dat is, misschien is et wat.
mjah, ok
, als ik dat blue screen zie
A fatal exeption <> has occurred at address in VxD <iets>;address
dus na VxD staat wat voor VxD het is
A fatal exeption <> has occurred at address in VxD <iets>;address
dus na VxD staat wat voor VxD het is
Titel aangepast.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1