Toon posts:

HP 720c Sheetfeeder trubbel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn printer wil nog wel gewoon in 'standaard' modus printen, maar zodra ik 'Draft' kies, loopt telkens de sheetfeeder vast. Maar als ik dan de achterkant open zit het papier niet vast, de printer is gewoon gestopt met feeden. Ik heb niet de HP drivers geinstalleerd maar de standaard XP drivers... Waarom doet hij dit? Het lijkt me niet dat ie kapot is...

I hit a wall |:(

Verwijderd

Toch maar 's HP driver installen :?

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 15:27 schreef Kingetjuh het volgende:
Toch maar 's HP driver installen :?
Het probleem is: die hebben geen XP-drivers. Ik heb ook telkens vage problemen met mn 720c. Maar voor win2k en winXP zijn er geen drivers voor de 720 :(

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 11:24
MMM ik draai windows XP en heb helemaal nergens last van met mijn printer (ja hp 720C).
Tijdens het installeren kwam er geen eens een cd aan te pas. Maja ik print via netwerk misschien dat ie het daarom bij mij wel doet.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Ik heb ook een 720 en ook XP drivers, werkt perfect. Zal dus waarschijnlijk aan de printer liggu!

Verwijderd

Ik heb met de 720C, ongeacht het OS en drivers, execat hetzelde probleem. Papier wordt razendsnel naar binnen getransporteerd en wordt vervolgens verkeerd gedetecteerd oid. Het oranje lampje gaat knipperen en met een druk op de knop komt het papier er weer uit. Vastgelopen is het dus niet.....

Inderdaad is het een verdomde irri probleem :(

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Moet wel zeggen dat ie bij draft, heeeel veel lawaai maakt! en een keiharde tik!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, ligt het iig (waarschijnlijk) niet aan mijn printer :D
Maarre... Niemand heb dus een oplossing? Ik had ook al zon ruzie met mijn scanner & XP... Je zou zeggen XP :R maar dat vindt ik neit... Wat moet ik nou? HP contacten? :?

Edit: Errr op de HP site staat nix over mn probleem...

Verwijderd

Het zal ongetwijfeld wél aan de printer liggen... wat zou het anders moeten zijn. En die scanner is zeker ook een HP... net als de mijne.... Ik kreeg de 5300C slechts met veel moeite aan de praat :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn scanner nu aan de praat... En ik ga mijn printer ffies testen op een andere pc denk ik... Naja xie wel iig thnx
Pagina: 1