Nadat ik mijn computer had gerestart na een bsod (nvdisp.) oid kan ik met geen mogelijkheid meer verbinding krijgen met de pc van mijn vriendin (om haar toegang tot I-net te geven).
De instellingen voor het netwerk zijn niet veranderd, maar connectie is niet mogelijk
Ik heb alle protocolen al verwijdersd en opnieuw geinstaleerd, wat zeg ik, ik heb zelf de netwerkkaart opnieuw aangebracht.
Ik kan zelfs niet pingen
Als ik dan bij netwerkeigenschappen kijk staat er wel dat er een netwerk verbinding is, waarom werkt het dan niet

Ik heb ook de faq gevolgd, maar ook dit was zonder resultaat. Ik weet niet wat ik nu nog kan proberen.
Wie weet raad
De instellingen voor het netwerk zijn niet veranderd, maar connectie is niet mogelijk
Ik heb alle protocolen al verwijdersd en opnieuw geinstaleerd, wat zeg ik, ik heb zelf de netwerkkaart opnieuw aangebracht.
Ik kan zelfs niet pingen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Ethernet adapter Local Area Connection:
Connection-specific DNS Suffix . :
IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.0.1
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Default Gateway . . . . . . . . . :
C:\>ping 169.254.99.140
Pinging 169.254.99.140 with 32 bytes of data:
Destination host unreachable.
Ping statistics for 169.254.99.140:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss), |
Als ik dan bij netwerkeigenschappen kijk staat er wel dat er een netwerk verbinding is, waarom werkt het dan niet
Ik heb ook de faq gevolgd, maar ook dit was zonder resultaat. Ik weet niet wat ik nu nog kan proberen.
Wie weet raad