Toon posts:

GTA3 Vliegen?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk ben ik zo ver gekomen in het spel dat ik een vliegtuig hebt gevonden: "Dodo" Maar hoe vlieg ik nou met dat ding??

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 10:00
Je kan z'n 11 seconden vliegen :( . Ga naar een van de bruggen en vlieg dan op het einde er schuin af (geen knoppen indrukken). Beste is gewoon rijden en \/ toets indrukken, dan vliegt ie omhoog.

Verwijderd

Als je goed kijkt, zie je dat van beide vleugels een stuk afgehaald is ;)

Dit komt omdat de douane op het vliegveld dat vliegtuigje aan het deassembleren was op zoek naar drugs ;)

Overigens wel grote lol om met dat vliegtuigje te gaan stunten op het vliegveld, helemaal als je achtervolgd wordt door de cops >:)

Verwijderd

screenshots ? :D :)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ik heb al zo vaak gevlogen, en nee niet 11 seconden, kan het nog niet goed, gewoon de lucht inhouden is nu makkie, maar sturen...

• Aerox.2000
Op woensdag 12 december 2001 15:01 schreef MM- het volgende:
ik heb al zo vaak gevlogen, en nee niet 11 seconden, kan het nog niet goed, gewoon de lucht inhouden is nu makkie, maar sturen...
Hoe lang kan jij dan vliegen? En hoe hou je het vliegtuig in de lucht?

Verwijderd

Topicstarter
Woei ik kan hem eindelijk laten vliegen :P maar alleen voor 3 seconden :'( :D

• MM-

MM-

Met de stick is het beste, eerst naar voren duwen voor snelheid, en dan naar achter. zo doe ik het altijd.

Verwijderd

Ik had ook iets van 11 seconden, maar het is de kunst om weer op tijd te landen en niet op je kop of in de zee te belanden :D

Maar ik denk, dat als je met dit vliegtuigje de insane stunt schanzen gaat pakken, je vreselijk gave dingen kan doen :)

Alleen het vliegtuigje past niet in m'n garage :(

• Aerox.2000
Op woensdag 12 december 2001 15:09 schreef Ex_Inferis1 het volgende:

Ook niet bij eiland 2?

• MM-

MM-

Op woensdag 12 december 2001 15:09 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik had ook iets van 11 seconden, maar het is de kunst om weer op tijd te landen en niet op je kop of in de zee te belanden :D

Maar ik denk, dat als je met dit vliegtuigje de insane stunt schanzen gaat pakken, je vreselijk gave dingen kan doen :)

landen is niet zo heel makkelijk hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga ff proberen die vliegtuig in me garage te douwen :)

Aah nee, die brug gaat precies voor mijn neus open :+

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:49
Hmm het lukt in ieder geval om naar het andere eiland te vliegen.

• Aerox.2000
Op woensdag 12 december 2001 15:17 schreef LaptopDude het volgende:
Ik ga ff proberen die vliegtuig in me garage te douwen :)
Ik niet, ik heb er al een FBI auto een cheetah en een rode taxi in staan :), Nu nog een TANK! >:)
Hoeveel auto's kunnen jullie in de garage op het 2e eiland zetten? Ik 9 >:) (2 op elkaar)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 15:20 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

Ik niet, ik heb er al een FBI auto een cheetah en een rode taxi in staan :), Nu nog een TANK! >:)
Hoeveel auto's kunnen jullie in de garage op het 2e eiland zetten? Ik 9 >:) (2 op elkaar)
Hehe lol ik heb nu 2 dingen in mijn garage: Een FBI auto en die Vliegtuig >:) :+

Verwijderd

Topicstarter
Jow probeer dit eens:

Press Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1 during game play.

Dan kan je hoger vliegen :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik wil ook GTA3 op de PC!! :'(

• Aerox.2000
Op woensdag 12 december 2001 15:38 schreef LaptopDude het volgende:
Jow probeer dit eens:

Press Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1 during game play.

Dan kan je hoger vliegen :P
Ik zal het straks thuis eens proberen >:) (maar eigenlijk is het cheaten :P)

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 15:28 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Hehe lol ik heb nu 2 dingen in mijn garage: Een FBI auto en die Vliegtuig >:) :+
Huh? Hoe heb je dat vliegtuig erin gekregen??? Ik heb alleen de garage in shoreside geprobeerd, maar dat paste niet! Heb jij em in staunton staan dan???

En die FBI car, heb je die in de heat of battle gestolen of ergens op een speciaal plekje?

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wheheeh kun je met dat vliegtuigje niet van die schans springen van de parkeer garage ofzo ? :P

GTA3 ROELS!

:P

• Aerox.2000
Op woensdag 12 december 2001 15:41 schreef Ex_Inferis1 het volgende:

[..]

En die FBI car, heb je die in de heat of battle gestolen of ergens op een speciaal plekje?
Goede wapens kopen:
ga naar je "huis" op eiland 2
schiet alle wat voorbij komt kapot
wacht op de FBI, schiet op de FBI/pak de FBI auto af. En rij hem je garage in en save het spel!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Vliegen óók al in GTA3?
Whoei :P

(Gister PS2 gekocht hehe)

Verwijderd

Topicstarter
Grr ik wou ff slim doen en een tank in de garage te doen bij mijn vliegtuig, maar vliegtuig ontploft :( :P

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 15:45 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

Goede wapens kopen:
ga naar je "huis" op eiland 2
schiet alle wat voorbij komt kapot
wacht op de FBI, schiet op de FBI/pak de FBI auto af. En rij hem je garage in en save het spel!
Ok, maar het probleem is, als je saved dan gaat je wanted level niet terug naar 0 sterretjes, en FBI krijg je pas bij 4 sterretjes geloof ik ;)

En 4 sterretjes krijg je maar heel moeilijk weg, tenzij er een pay & spray in de buurt is >:)

• Aerox.2000
Op woensdag 12 december 2001 16:06 schreef Ex_Inferis1 het volgende:

[..]

Ok, maar het probleem is, als je saved dan gaat je wanted level niet terug naar 0 sterretjes, en FBI krijg je pas bij 4 sterretjes geloof ik ;)

En 4 sterretjes krijg je maar heel moeilijk weg, tenzij er een pay & spray in de buurt is >:)
Als je de PS2 uitzet en weer aan en je laad dan: zijn de **** weg :)
Grr ik wou ff slim doen en een tank in de garage te doen bij mijn vliegtuig, maar vliegtuig ontploft
deur dicht en weg lopen, terug deur open en..... een nieuw vliegtuig :9

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 16:59 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn de betere tips! Dus als je een ontploft voertuig in je garage krijgt dan wordt ie helemaal gerepareerd als je saved? Van beschadigde wagens wist ik het wel maar niet ontplofte! lol :D

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Volgens my hebben jullie strax allemaal een enorm wagenpark en genoeg specialee voortuigen om jullie eigen luchthaven, leger, politiemacht, hospitaal en autoverkoop te beginnen :9

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Canon23
  • Laatst online: 11:30

Canon23

>>MY<< world

Ik krijg met kerst/ mijn verjaardag een ps2 en nu weet ik genoeg fuck gt3 and gta3 here I come >:)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Aerox.2000
Op woensdag 12 december 2001 17:10 schreef Ex_Inferis1 het volgende:

[..]

Dit zijn de betere tips! Dus als je een ontploft voertuig in je garage krijgt dan wordt ie helemaal gerepareerd als je saved? Van beschadigde wagens wist ik het wel maar niet ontplofte! lol :D
Nog een betere tip ( ;) ): Je hoeft niet eens te saven, je loopt de garage uit, deur gaat dicht, deur open, en alles is gemaakt. Ik gooi wel eens granaten in de garage, dan
ligt er een hoopje auto. En even later kan je er weer in rijden >:)

edit:

net te laat

Maar bij die race tegen de cheetah's kan je met een tank een wrak in je garage duwen, en dan krijg je een kogelvrije cheetah :9 (Dit heb ik van iemand anders gehoord)

• MM-

MM-

Op woensdag 12 december 2001 16:59 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

[..]

je hoeft alleen maar 2 meter te lopen tot de deur dichtgaat en weer instappen maar goed :)

Verwijderd

ik zal plaatjes op internet weet niet precies meer waar van dat spel waar echt iemand vloog maar met wat weet ik niet weet iemand dat

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 19:57 schreef finelookingme het volgende:
ik zal plaatjes op internet weet niet precies meer waar van dat spel waar echt iemand vloog maar met wat weet ik niet weet iemand dat
Leestekens kunnen heel erg handig zijn :+ Maar je vraag is: Met welke voertuig kan je vliegen :? Dan zal het wel die Dodo zijn ;)

Verwijderd

Thought I'd drop a note about flying the dodo. It really flies-- my longest
flight so far is 711 seconds (no typo-- over 10 minutes). To do this, start
out like you describe... accelerate down the runway with very slight forward
pressure until the plane starts to bounce and doesn't want to stay on the
ground anymore. Then let the stick back to neutral and the plane will soar
into the air. At this point, it acts more or less like a real plane (with
clipped wings, no less.) In particular, most people think of a plane's stick
as the control for going higher or lower, but it's really not-- it's really
the speed control. Pushing forward speeds the plane up, and pulling back
slows it down. The plane in Grand Theft Auto 3 is the same way. The goal is
to keep the plane above stall speed (the speed at which the wings stop
generating lift and the plane falls out of the sky.) This basically means
that it's your goal to conserve speed and push forward whenever the nose gets
too high. You should almost never be pulling back. And also, turn very,
very gently, because a plane's stall speed increases during a bank-- another
aspect of flying that the game seems to simulate more or less accurately.
It even seems to do a rudimentary lift calculation for each wing, because
I got it into a spin once that was very realistic.
So once you're up in the air, the plane will swoop a little... try to dampen
the swoops by preventing the plane from reaching the peak of any swoop
(let it nose down pretty much whenever it wants, though.) Eventually the
plane will level off and you can fly around the islands. Even meet up with
the other Cessna that's up there near north Portland. Don't hit anything,
and don't stall, and you can fly indefinitely. (oh, except for one bug--
if you fly directly over any unique jump, it'll pop to the cut scene and
your plane will quickly fly out of scene-- but the cut scene doesn't go
away until you crash, so you can't fly anymore
heb ik ergens gevonden is mij nog niet gelukt

Verwijderd

Sweet! Dat ga ik vanavond dus proberen, lijkt me echt geweldig mooi om over die steden te vliegen, FS2002 eat your heart out! >:)

Nog over die andere dingen: klopt, je kan een beschadigde of ontplofte auto in je garage zetten, deur open en deur dicht en hoppa gerepareerd. Wat betreft wanted level: als je alleen saved blijft je wanted level. Maar als je na het saven direct die game load, dan is je wanted level weg!

Wat ik ook nog ff kwijt wil, is dat ik gisteren ongeveer een uur tot anderhalf uur bezig ben geweest in shoreside om een fbi car in mijn garage te krijgen!

De grootste moeilijkheid is om bij de confrontatie met de fbi niet gelijk neergegunned te worden door 4 ak's, en dan ook nog eens onder vuur weg te rijden zonder dat de auto ontploft. Probleem met die FBI is meestal dat ze met een stuk of 5 wagens als een dolle op je af rijden. Maar ja het is gelukt >:)

Ik heb nu in mijn garage in shoreside een bulletproof Patriot, een FBI car en een Cheetah. Ik hoorde iemand zeggen dat hij negen wagens in zijn garage had staan, maar ik kan er maar 3 kwijt (krijg zo'n melding cannot store anymore cars)? En iemand had zijn Dodo vliegtuig in een garage gekregen, welke garage was dat? In de shoreside garage krijg ik em niet in :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 10:28 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Sweet! Dat ga ik vanavond dus proberen, lijkt me echt geweldig mooi om over die steden te vliegen, FS2002 eat your heart out! >:)

Nog over die andere dingen: klopt, je kan een beschadigde of ontplofte auto in je garage zetten, deur open en deur dicht en hoppa gerepareerd. Wat betreft wanted level: als je alleen saved blijft je wanted level. Maar als je na het saven direct die game load, dan is je wanted level weg!

Wat ik ook nog ff kwijt wil, is dat ik gisteren ongeveer een uur tot anderhalf uur bezig ben geweest in shoreside om een fbi car in mijn garage te krijgen!

De grootste moeilijkheid is om bij de confrontatie met de fbi niet gelijk neergegunned te worden door 4 ak's, en dan ook nog eens onder vuur weg te rijden zonder dat de auto ontploft. Probleem met die FBI is meestal dat ze met een stuk of 5 wagens als een dolle op je af rijden. Maar ja het is gelukt >:)

Ik heb nu in mijn garage in shoreside een bulletproof Patriot, een FBI car en een Cheetah. Ik hoorde iemand zeggen dat hij negen wagens in zijn garage had staan, maar ik kan er maar 3 kwijt (krijg zo'n melding cannot store anymore cars)? En iemand had zijn Dodo vliegtuig in een garage gekregen, welke garage was dat? In de shoreside garage krijg ik em niet in :(
Shoreside is de 3e eiland toch? Is daar eem garage dan? Niet gevonden, dadelijk maar ff zoeken :P

Je kan ook heel gemakkelijk een FBI auto jatten door bij Eiland 2, voor je garage te staan en heleboel mensen gaat doden, dan komen die FBI auto's eraan, schiet de FBI agenten dood en jat zijn auto, vlug die auto in de garage douwen en saven, en weg zijn die sterretjes :)

He :? Wat is een bulletproof Patriot en hoe kom je eraan? :) Ik heb mijn Dodo in de 2e eiland gezet ;)

Verwijderd

Als je op shoreside (3e stad) zit dan staat automatisch je hideout daar als huisje aangegeven op de map. Wel ff lastig, want je moet al die haarspeldbochten naar beneden nemen. Shoreside is sowieso wat lastiger omdat het wegennet daar vrij ingewikkeld in elkaar zit, vergeleken met de standaard stedenblokken.

Ik denk overigens dat ik dodo lekker op het vliegveld laat staan, die blijft toch wel staan en op het vliegveld heb je er meer aan dan in staunton :)

Die patriot krijg je als je Ray (die corrupte politieagent in het staunton park) naar het vliegveld hebt gebracht, dan komt er op de kaart een garage zichtbaar waar die kogelvrije patriot staat, samen met een bazooka en een m16 >:)

Echt fijn die bak, niet kapot te krijgen door gunfire, heb er toen die missie op het vliegveld gedaan (waar je de dodo krijgt)

• Aerox.2000
Voor meer auto's:
ik had de garage in eiland 2:
zet er 2 auto's in >> pak een volgende auto en rij eerst een auto net onder de deur (BLIJF NAAR DE DEUR KIJKEN). pak die andere auto en rij er die in. Pak de auto die onder de deur staat en rij er die in. Enz... Maar het beste kan je er cheetah's inrijden (achterste rij (4 naast elkaar)). En rij er vervolgens een auto BOVENOP >:) ! (als je de game saved is de onderste weg :( ). Zo ga je door tot er 9 inzitten >:)

Verwijderd

Wheheh ik dacht al zoiets >:)

Niet dat het echt nut heeft. Wel leuk dat je die auto's allemaal hebt, maar voor een missie durf ik die unieke wagens zoals de fbi car of de patriot niet te nemen, omdat de kans groot is dat ie verrot geschoten wordt of op z'n pan beland ;)

Dan jat ik liever de eerste de beste redelijke bak van de straat >:)

• Aerox.2000
Valt dat jullie ook op:
Als je in een bepaald soort auto rond rijd, er overal van die auto's rijden!
bv.
Je gaan een Cheetah halen op eiland 3 en dan terug naar eiland 2, er overal cheetah's rondrijden!!
:? :?

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar waar staat dat vliegtuig waar jullie het over hebben?
Ik zou er graag in willen vliegen :P

• janster
  • Laatst online: 26-06-2025
Op woensdag 12 december 2001 15:39 schreef devv05 het volgende:
volgens mij ben jij niet de enige :'(

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 19:15 schreef Aerox.2000 het volgende:
Valt dat jullie ook op:
Als je in een bepaald soort auto rond rijd, er overal van die auto's rijden!
bv.
Je gaan een Cheetah halen op eiland 3 en dan terug naar eiland 2, er overal cheetah's rondrijden!!
:? :?
Klopt! Ik reed gisteren in een Cabby door Portland, zie ik overal Cabby's rijden!

Over het vliegen: Ik heb gisteren dus een uur of anderhalf geprobeerd permanent in de lucht te blijven, maar mijn max ligt nog maar op 17 seconden...

Ik neem aan dat die lange landingsbaan de beste manier is om op te stijgen? Wel lastig al die landende en opstijgende boeings :)

Nu ik toch bezig ben, er was volgens mij ergens een plek waar ik politiewagens e.d. kan inleveren voor poen. Waar is dat ergens? Staat nergens aangegeven...

En dan gelijk nog een vraagje: in Portland, in het zuidelijke industriegebied, is een gebouw genaamd Portland Pharmacuticals. Daar liggen een heleboel goodies op het dak. Hoe kom ik daar in godsnaam op? Ik heb al van alles geprobeerd, inclusief vanaf de treinbaan springen...

• Aerox.2000
Op vrijdag 14 december 2001 11:37 schreef Ex_Inferis1 het volgende:

[..]

Klopt! Ik reed gisteren in een Cabby door Portland, zie ik overal Cabby's rijden!

Over het vliegen: Ik heb gisteren dus een uur of anderhalf geprobeerd permanent in de lucht te blijven, maar mijn max ligt nog maar op 17 seconden...
Mij record ligt op 16 seconden! :(
Ik neem aan dat die lange landingsbaan de beste manier is om op te stijgen? Wel lastig al die landende en opstijgende boeings :)
ik stijg altijd/probeer altijd op te stijgen bij die bruggen van het een naar het andere eiland op.
Nu ik toch bezig ben, er was volgens mij ergens een plek waar ik politiewagens e.d. kan inleveren voor poen. Waar is dat ergens? Staat nergens aangegeven...
Ik dacht bij een van die schepen
En dan gelijk nog een vraagje: in Portland, in het zuidelijke industriegebied, is een gebouw genaamd Portland Pharmacuticals. Daar liggen een heleboel goodies op het dak. Hoe kom ik daar in godsnaam op? Ik heb al van alles geprobeerd, inclusief vanaf de treinbaan springen...
Vliegtuig? :+

• MM-

MM-

mijn record is gewoon oneindig :P

gewoon vanaf lange opstartbaan, zorgen dat je genoeg de neus de grond indrukt.

Verwijderd

Toch nog maar ff proberen dan dat vliegen! Het leuke van GTA3 is dat sommige dingen of missies zo moeilijk zijn dat je er echt uren zoet mee kan zijn.

Is er al iemand die die missie dat je met die hummer 20 checkpoints op die rotsen moet pakken heeft gehaald? Damn die is moeilijk...

Ook het jatten van een FBI car was erg lastig :)

En ik heb de haven in Portland al gechecked, ben er helemaal doorheen gecrossed met een politiewagen, maar nix gevonden...

Trouwens, in die wijk in Shoreside waar je garage is, heb ik die bus met die radiografische wagentjes gevonden, lachuh :D

Verwijderd

Woohoo, record vliegen staat nu op 46 seconden, ben zo van Shoreside naar Portland gevlogen >:)

Alleen best moeiljk om op lage hoogte gebouwen te ontwijken heheh :D

• AMDFreak
  • Laatst online: 16:27

AMDFreak

Intel is zo..

ik ook :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Aerox.2000
Op vrijdag 14 december 2001 21:16 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Woohoo, record vliegen staat nu op 46 seconden, ben zo van Shoreside naar Portland gevlogen >:)

Alleen best moeiljk om op lage hoogte gebouwen te ontwijken heheh :D
Hmm, dat lukt mij nog steeds niet, ik zak altijd best snel naar beneden.. :(
En waar stijg jij op? (Vliegveld?)

Verwijderd

Hmm, nog steeds nix nieuws in dit topic voor mij. Hebben jullie de Ijscowagen al gejat? En hebben jullie al zo'n rode taxi?

Verwijderd

Laat eens een screenie zien van dat vliegtuig ofzo
surf anders ff naar
www.gouranga.com
(gta3 maker? ofzo) :)
Misschien hebben zij uitleg over dat vliegen

hmmz lees net dan www.gouranga.com
alleen voor PC is
en aan gezien GTA3 nog niet uit is voor PC
staat er
STILL UNDER CONSTRUCTION :)
www.rockstargames.com

• Aerox.2000
Op zaterdag 15 december 2001 13:09 schreef 007 het volgende:
Hmm, nog steeds nix nieuws in dit topic voor mij. Hebben jullie de Ijscowagen al gejat? En hebben jullie al zo'n rode taxi?
Die rode taxi heb ik al, maar als ik die ijscowagen moet jatten wordt die ijscowagen steeds opgeblazen :(

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 15:44 schreef Aerox.2000 het volgende:
Die rode taxi heb ik al, maar als ik die ijscowagen moet jatten wordt die ijscowagen steeds opgeblazen :(
Als je brandjes aan het blussen bent, komt er ook altijd wel een ijscowagen als doel.

Verwijderd

Sjonge jonge
aan al die verhalen te horen
is dat GTA3 een vet spel >:)
Man GTA3 voor PC moet opschieten

Verwijderd

hm dat vliegen lukt me nog steeds niet :(
maximaal 19 sec ofzo :( volgens mij kan dat egt niet hoor :P

wisten jullie trouwens al dat als je een hoertje oppikt, meeneemt naar het park en dr ff dr werk laat doen ;)
je levenskrachten stijgen tot over de 100 ! hoe ver weer ik niet precies, ik zat op 125 ofzo :) kost wel geld ofcourse

ik vond vandaag trouwens achter t politiebureau in shoreside vale moletov cocktails EN EEN VLAMMENWERPER !
die had ik nog niet, echt vet ;)

ook kwam ik een vrij grote garage tegen (groot van binnen)
waar je een auto in kan pleuren, als je dan eruit gaat staat er iets van, great job like a real pro ofzo, complete the list to get a bonus ofzoiets, weenie meer precies
van elke soort wagen kan je maar 1x hem erheen brengen en sommige kutwagens wil die helemaal niet ;)
ik heb er al een stuk of 5 ingepleurd maar op dat moment reden er geen andere (heel irritant ja dat er in bepaalde gebieden op een moment maar 3 soorten wagens rijden ofzo, overal dezelfde grr)
weet iemand wat voor bonus je hier krijgt en hoeveel verschillende wagens erin moeten ?
gwoon geld ofzo ?...dat heb ik zat namelijk dus wil liever wat vets :)
die bulletproof humvee moet ik ook nog hebbe, lijkt me erg vet

en ik wil in een helikopter :) kan helaas niet he :(

Verwijderd

Over GTA3
Je kunt auto's jatten
maar als je er nieuwe LICENSE-PLATES onderzet
kan je hem dan ook weer verkopen?
of kun jeje wagen OPTUNEN?
BTW
in GTA2 was het zo
ROOD ventjuh met witte handen was een dief (geld)
GROEN ventjuh met witte handen was een AUTO dief
is dat in GTA3 nog zo voorspellend?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 15 december 2001 18:52 schreef Devilseye het volgende:
Over GTA3
Je kunt auto's jatten
maar als je er nieuwe LICENSE-PLATES onderzet
kan je hem dan ook weer verkopen?
of kun jeje wagen OPTUNEN?
BTW
in GTA2 was het zo
ROOD ventjuh met witte handen was een dief (geld)
GROEN ventjuh met witte handen was een AUTO dief
is dat in GTA3 nog zo voorspellend?
Niet zo voorspellend...

Wel tof is dat je zeik krijgt met bepaalde gangs en als je daar in die buurt dan rondrijdt en je gaat te langzaam dan trekken ze je uit je auto en slaan ze je in elkaar >:)

Het stelen van een gang car in het gezichtsveld van een andere gang member resulteert ook in lekkere achtervolging... hij probeert je dan van de weg gaat drukken >:)

Vliegtuig ben ik vanmiddag bij gekomen... 3 seconden gevlogen maar liefst ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Vliegen met tank

loop naar acheter
rijden
schieten, en als je van een afgrond gaat vlieg je echt, alleen lastig te sturen

weet niet zeker dat dit werkt

Verwijderd

zolang?
ik nog niet eens 1 seconde :)
heb het spel namelijk niet en de PS2 hellaas ook niet ;(
op zijn fries gezegt"KEN WEL JANKE" :?

• Aerox.2000
Kan iemand me nog een keer duidelijk uitleggen HOE je moet vliegen? Ik kan namelijk niet zo hoog vliegen en stort na ongeveer 16 seconden naar beneden :( :'(
Ik heb het al heeel vaak geprobeerd!

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:37 schreef janster het volgende:

[..]

volgens mij ben jij niet de enige :'(
join mijn We-want-GTA3-4-pc Clan.. ;( :'(

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 18:36 schreef effex het volgende:
hm dat vliegen lukt me nog steeds niet :(
maximaal 19 sec ofzo :( volgens mij kan dat egt niet hoor :P

wisten jullie trouwens al dat als je een hoertje oppikt, meeneemt naar het park en dr ff dr werk laat doen ;)
je levenskrachten stijgen tot over de 100 ! hoe ver weer ik niet precies, ik zat op 125 ofzo :) kost wel geld ofcourse
als je je geld terug wil moet je als het hoertje uitstapt ook uitstappen en haar neerslaan..heb je meteen je money terug!:9

Verwijderd

In Portland zijn er idd 2 plaatsen waar je auto moet inleveren. Één garage waar je grotere auto's moet inleveren, en één waar je overheidsauto's moet inleveren op dat vrachtschip. Heb je dat gedaan, kun je er een tank/fbibak/enz bestellen. Alleen weet ik niet welke auto ik nog moet inleveren bij die andere garage. Alhoewel ik me nu bedenk dat ik die ijscowagen nog niet heb ingeleverd.

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 21:20 schreef Rmon het volgende:

[..]

join mijn We-want-GTA3-4-pc Clan.. ;( :'(
ik wil ook joinen :'(

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 21:25 schreef 007 het volgende:
In Portland zijn er idd 2 plaatsen waar je auto moet inleveren. Één garage waar je grotere auto's moet inleveren, en één waar je overheidsauto's moet inleveren op dat vrachtschip. Heb je dat gedaan, kun je er een tank/fbibak/enz bestellen. Alleen weet ik niet welke auto ik nog moet inleveren bij die andere garage. Alhoewel ik me nu bedenk dat ik die ijscowagen nog niet heb ingeleverd.
Ik heb gisteren eens zitten zoeken, maar ik kan geen van beide garages vinden in Portland? Zou je precies aan kunnen geven waar deze garages zitten?

Verwijderd

ff voor de mensen die nog steeds om info over het spel vragen, screenshots zoeken enz enz..

kijk hier ff:

http://www.gouranga.com/nf-info-gta3.htm

Verwijderd

klein vraagje :D

zijn der ook NL GTA3 forums? :)

Verwijderd

misschien toch maar een ps2 aanschaffen dan? :)

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 19:02 schreef Devilseye het volgende:
zolang?
ik nog niet eens 1 seconde :)
heb het spel namelijk niet en de PS2 hellaas ook niet ;(
op zijn fries gezegt"KEN WEL JANKE" :?
nie fokkuh meh friezen he >:)

• MM-

MM-

ben ik dan de enige die het kan

:D

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 14:54 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik heb gisteren eens zitten zoeken, maar ik kan geen van beide garages vinden in Portland? Zou je precies aan kunnen geven waar deze garages zitten?
Die waar je politieauto's patati* moet inleveren zit bij het vrachtschip in Portland. Die kun je toch wel vinden? Dan moet je je auto op een rood gestreept vlak neerzetten, en komt een kraan hem oppakken.

Die garage voor grotere auto's (bussen, hummers, jeeps) is daar vlakbij. Het is een blauwe grote garage deur, met daar voor een geel gestreept vlak. Als je met je neus naar het vrachtschip staat, is het links-achter je. Een metertje of 50 verder. Er staan ook een paar van die 'opslagtanks'.

* patati is frans voor enzovoorts. :D

Verwijderd

Hehehe , ik hoef niet meer bij de ik-wil-GTA3-op-de-pc-clan, want over 3 daagies kan ik eindelijk me ps2 uitpakken :P
Oooh ik zie hem steeds al lichen, samen met GTA3 onder de boom....

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 21:52 schreef ErikZ het volgende:
Hehehe , ik hoef niet meer bij de ik-wil-GTA3-op-de-pc-clan, want over 3 daagies kan ik eindelijk me ps2 uitpakken :P
Oooh ik zie hem steeds al lichen, samen met GTA3 onder de boom....
same here!! nog 2 daagjes!!! ook met gta3

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
k heb net 13 minuten met een tank gevlogen :)

-

Verwijderd

met een beetje geluk hebben we GTA3 over 2 maanden op de pc... :) ( niet in de winkel hoor :p) maarja daar doen er toch niet veel aan hiero op GOT denk ik :D

• xonide
ikkuh wel.. ga hem ook open voor pc.. vin het wel cool 2x zelfde spel.. ps2&pc...

-

• Albinoraptor
  • Laatst online: 16:49
Op donderdag 17 januari 2002 11:31 schreef xonide het volgende:
ikkuh wel.. ga hem ook open voor pc.. vin het wel cool 2x zelfde spel.. ps2&pc...
Lig er aan of er multiplayer inzit, en of dat leuk is, anders haal ik hem ook 2 keer.

• xonide
ja ok.. dat is wel een vereiste.. hehe..
wel lache heb zo'n psx joypad op me pc aangelsoten.. heb er ooit es een converter voor gemaakt. lachu kan ik gta3 op de pc spelen met me psx pad.. woohoo ik vlieg iedereen voorbij met me tank :)

-

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 11:40 schreef xonide het volgende:
.....
woohoo ik vlieg iedereen voorbij met me tank :)
Nou ja vliegen ;)

Verwijderd

Damn... Ik wil ook een playstation2... Alleen voor dit spel alleen al.

Afbeeldingslocatie: http://www.hippie.nu/~yoozd/gta3_340.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hippie.nu/~yoozd/gta3_344.jpg

pics doen het em!

Verwijderd

Met die pic maak je het alleen maar erger, nu wil ik het nog sneller hebben!!! :9~

Verwijderd

Ben ik blij dat ik er al 1 heb :P ;)

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 21:18 schreef 007 het volgende:

[..]

Die waar je politieauto's patati* moet inleveren zit bij het vrachtschip in Portland. Die kun je toch wel vinden? Dan moet je je auto op een rood gestreept vlak neerzetten, en komt een kraan hem oppakken.

Die garage voor grotere auto's (bussen, hummers, jeeps) is daar vlakbij. Het is een blauwe grote garage deur, met daar voor een geel gestreept vlak. Als je met je neus naar het vrachtschip staat, is het links-achter je. Een metertje of 50 verder. Er staan ook een paar van die 'opslagtanks'.

* patati is frans voor enzovoorts. :D
Thanx 007, ik denk dat ik het zo wel moet kunnen vinden!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Dit is eigenlijk wel offtopic maar check dit:

Als er een auto ontploft dan rennen mensen erheen en gaan dan "Oh my god" "Call an ambulance!" etc. roepen.....

Als ze naar je tuteren als je voor een auto langsloopt steekt je mannetje z'n middelvinger op.

Sla je iemand komt ie net zo lang achter je aan tot ie je heeft :D

En zo is de AI echt master!!!

Je kan (nee moet) ook snipen vanaf daken enzo.

Van dit spel krijg je echt 0,0% spijt als je 'm koopt.
Tenzij je het je "genre" niet is.

Wat ook koel is...je moet wat chinezen op het eerste eiland doodmaken, en voor de laatste moet je naar een visfabriek.
Maar om daar binnen te komen moet je een chineze visauto jatten.
Maar dat hoeft niet als je granaten hebt...die gooi je gewoon over de muur :D

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Ik moet.....moet.....GTA3.....Gta3.....PC..............

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Verwijderd

Die ambulance-dudes doen heel veel rare dingen, ze kunnen ook dansen enz., en ik hoorde ze laatst ook zomaar een liedje zingen... :? :D

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 15:34 schreef TP70 aka Georgio het volgende:

En zo is de AI echt master!!!
Als je een Mafia Sentinel jat wordt je de hele tijd vanuit alle hoeken en gaten beschoten lijkt het wel :(

Maar wel koel :)

Verwijderd

Het agressie-gehalte bij Salvatore's buurt is niet leuk meer, dat mag in de PC-versie wel ff anders. Als ik daar levend door heen wil, zit ik in mijn Bulltetproof-Hummer of in een SWAT-bus en natuurlijk met 100 Armor.

Verwijderd

ja he heeft niet wat vette screenies , dat hij vlieft ofzo ?

Verwijderd

Wat screenies van vuurgevecht zou ook wel leuk zijn...

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

NEWBIEs.... Gewoon naar de startbaan taxien omlaag zachtjes indrukken en dit blijven doen dan vliegt ie en kan je van eilanf naar eiland...

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 15:01 schreef MM- het volgende:
mark zo goed ben je ook weer niet met awm hoor :)
one shot, one kill. haha lol
Pagina: 1