Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
O'Reilly's XML pocket reference...kost 15 piek ofzo, in de betere boekhandel.Op woensdag 12 december 2001 13:58 schreef udenjpg het volgende:
weet iemand een goed boek over XSLT. Ik wil een boek bestellen als naslagwerk maar weet niet welke. Heeft iemand ervaring hiermee ?
ps. voor mensen die willen weten wat XSLT is: http://www.xslt.com/resources_tutorials.htm
Deze bevat ook all XSLT tags.
Voor de rest zou ik zeggen een boekie van O'Reilly of Wrox (duur!).
Professional XSL van Wrox, imo het boek.
[edit]
Je vroeg expliciet om een naslagwerk. Misschien kun je dan beter gaan voor XSLT Programmers Reference.
[edit]
Je vroeg expliciet om een naslagwerk. Misschien kun je dan beter gaan voor XSLT Programmers Reference.
Zelf heb ik genoeg gehad aan online tutorials. Op http://www.xfront.com staat een hele goede XSLT tutorial in de vorm van Powerpoint slides. Op http://www.zvon.org kan je hele goede tutorials en references vinden over XPath, XSLT en dergelijke. XPath is eigenlijk nog belangrijk dan 'XSLT'
.
De boeken van Wrox zijn inderdaad goed, Professional XML is mijn favoriet. Meestal gaat dan echter maar een klein deel over XSLT. De andere onderwerpen zijn natuurlijk ook erg interessant
.
De boeken van Wrox zijn inderdaad goed, Professional XML is mijn favoriet. Meestal gaat dan echter maar een klein deel over XSLT. De andere onderwerpen zijn natuurlijk ook erg interessant
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Hehe, LOLtomato: Iets gevonden dat niet transformeert ofzo
Nog ff de slogan dan: Alles transformeert!
<nog-meer-off-topic>
Ik ga trouwens bezig met een heel interessante projectje om Stratego geschikt te maken voor transformaties op XML (in het bijzonder naar XHTML uiteraard). Stratego is een uitermate coole transformatie-taal die ontzettend veel meer mogelijkheden biedt dan XSLT. Stratego compileert naar C (wellicht over een tijdje ook naar Java). Als er interesse is kan ik hier weleens wat erover posten als het wat op weg is.
</nog-meer-off-topic>
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
En nu met z'n allenmbravenboer: Nog ff de slogan dan: Alles transformeert!.
Ik moet trouwens tijdens colleges vaak aan deze slogan denken, hij is werkelijk overal geldig
Is dit voor jezelf, of voor je afstuderen? Of voor werk?Ik ga trouwens bezig met een heel interessante projectje om Stratego geschikt te maken voor transformaties op XML (in het bijzonder naar XHTML uiteraard).
Er is hier interesseAls er interesse is kan ik hier weleens wat erover posten als het wat op weg is.
Ok, nu echt genoeg offtopic...
Dat viel mij dus ook op jatomato: Ik moet trouwens tijdens colleges vaak aan deze slogan denken, hij is werkelijk overal geldig
Hum das eigenlijk niet helemaal duidelijkIs dit voor jezelf, of voor je afstuderen? Of voor werk?
Ik zal verder m'n mond houdenOk, nu echt genoeg offtopic...
Vrije tijd declareren dusmbravenboer: Hum das eigenlijk niet helemaal duidelijk. Laten we het maar op voor mezelf werken houden
.
Ok ik ook (sorryIk zal verder m'n mond houden
Pagina: 1