Nah.. de hele spellen industrie probeert dat al jaren he
Naar mijn weten is het mogelijk, maar is ook weer makkelijk te kopieëren met bijvoorbeeld CloneCD.
Waar dat soort software o.i.d. te halen valt weet ik niet precies.
Helemaal beveiligen is nog niemand gelukt.
Waar dat soort software o.i.d. te halen valt weet ik niet precies.
Helemaal beveiligen is nog niemand gelukt.
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Alles in een zip stoppen, met een wachtwoord erop.
Siditamentis astuentis pactum.
Ja is een proggie voor, kan niet op de naam komen, werkt redelijk.
Achja
weet wel dat de software industrie er al jaaaren naar zoekt om een deftige beveiliging in elkaar te knutselen, maar ik meen me te herinneren dat "in de tijd van Tomb Raider 2" ofzo (dachtik, correct me if I'm wrong) er een beveiliging was van files van 2giga .. etc. Wanneer je die cd probeerde te copieren kreeg je de fout dat de bestanden te groot waren. Ik weet niet of hier nu reeds een oplossing voor is, maar vond het persoonlijk wel goed gevonden :]
Als je dmv een proggie een word,wav,mp3-file van 2giga kan maken en op cd zetten ..
Als je dmv een proggie een word,wav,mp3-file van 2giga kan maken en op cd zetten ..
Kan je er geen password op knallen?
Dat is nog steeds de vetste beveiliging.
Ow w8 je kan de files zippen en een password toevoegen (met Winzip).
Gelukkig is er nog geen goeie kopieer beveiliging.
Moet er niet aan denken om voor elke scheet te moeten betalen
Dat is nog steeds de vetste beveiliging.
Ow w8 je kan de files zippen en een password toevoegen (met Winzip).
Gelukkig is er nog geen goeie kopieer beveiliging.
Moet er niet aan denken om voor elke scheet te moeten betalen
nee dat bestandje was niet 2 gb... er stond gewoon foute info in de fat tabel op de cd (of hoe dat ook heet bij cd's).Op woensdag 12 december 2001 13:47 schreef Blizard het volgende:
Achjaweet wel dat de software industrie er al jaaaren naar zoekt om een deftige beveiliging in elkaar te knutselen, maar ik meen me te herinneren dat "in de tijd van Tomb Raider 2" ofzo (dachtik, correct me if I'm wrong) er een beveiliging was van files van 2giga .. etc. Wanneer je die cd probeerde te copieren kreeg je de fout dat de bestanden te groot waren. Ik weet niet of hier nu reeds een oplossing voor is, maar vond het persoonlijk wel goed gevonden :]
Inderdaad, maar het os (en de gebruiker) zagen dit als 2gb, en dus in die tijd de cd-writer progs ook.Op woensdag 12 december 2001 13:52 schreef Procyon for life het volgende:
[..]
nee dat bestandje was niet 2 gb... er stond gewoon foute info in de fat tabel op de cd (of hoe dat ook heet bij cd's).
Zou er ergens een programma te vinden zijn dat de "fat-tabel" van een cd kan aanpassen ? (wel beetje 'gevaarlijk' aangezien hier iets verkeerd gaat nix meer leesbaar is van de cd
Verwijderd
Hallo, om even verder te gaan. Is er wel een manier om te kunnen zien of iets gekopieerd is. Ik heb 60 audio's gemaakt(eigen nummers) en weet ook wel dat het beveiligen onmogelijk is, maar is er een manier om te kunnen zien , als ik bij iemand thuis kom ,of hij een "orgineel" heeft of een kopie ???. Iets met automatische serienummers ofzo ?
Ik heb zo'n programmatje ergens op een cd staan, het werkt zo: maak een ISO met daarin een bestand met een bepaalde naam van 0 kb, draai het programmatje erover en het bestand krijgt een grootte naar keuze (<= 2GB), clonecd heeft er trouwens geen problemen mee.Op woensdag 12 december 2001 14:04 schreef Blizard het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het os (en de gebruiker) zagen dit als 2gb, en dus in die tijd de cd-writer progs ook.
Zou er ergens een programma te vinden zijn dat de "fat-tabel" van een cd kan aanpassen ? (wel beetje 'gevaarlijk' aangezien hier iets verkeerd gaat nix meer leesbaar is van de cd)
Verder heb ik nog een beveiligingsprogramma die gelijk is aan de SECUROM 1 beveiliging, die maakt 3 "onzichtbare" audiotracks en kies vervolgens een win32-executable, die wordt aangepast en gecontroleert op de aanwezig van die tracks. Nadeel: werkt alleen onder windows98/ME, en clonecd slikt hem gewoon.
Een ander programma dat ik wel eens gebruik, voegt als laatste sessie (afwisselend) tot 99 audio-tracks (of audio-tracks in combinatie met data-tracks) toe aan de bestaande cd, nu is dat niet zo bijzonder, maar wel als je de totale tijdsduur van de cd bekijkt: 99 minuten. Clone cd heeft ook hier geen problemen mee.
Als laatste heb ik een beveiliging die hetzelfde doet als CACTUSSHIELD op audio cd's. Deze beveiliging is bij mijn weten nog niet gekraakt. Deze beveiliging is alleen voor audio-cd's en zorgt ervoor dat een gewone cd-rom speler in de war raakt als hij de TOC leest, de TOC zegt dat er een pre-gap is van 20 seconden, terwijl er maar een 2 seconde pre-gap op de cd-zit, gevolg: de cd-romspeler zoekt continue naar het begin van de cd. Werkt uiteraard wel in de gewone cd-speler
Mail me at huisj700@hotmail.com
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd
BronHere's an example to copy-protect a Data CD by adding a dummy Data track so that the backup disc will have 2 Data tracks (which is in fact an Illegal Table of Contents).
Example using Crash Bandicoot 3 [PAL] (PSX):
Get CDRWin 3.6b (or higher) and create an image of the CD (1 Mode2 data track).
The CUE-file should look something like this: FILE "C:\TEMP\CRASH3.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
Go to CDRWin -> Record Disc -> Load Cuesheet and read the Total Disc Time (should be 32:36:12).
Now add another (dummy) data track at the end of the cue file by using notepad and set it to the Total Disc Time minus 2 seconds(!). FILE "C:\TEMP\CRASH3.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
INDEX 01 32:34:12 <-- Total Disc Time (32:36:12) minus 2 seconds
Look at CDRWin -> Record Disc -> Disc Layout... and you will see the added track starts at 32:36:12 (not 32:34:12). The time is equal to the Lead
Out starttime, so it should not come in range of the data track.
Now record disc with CDRWin and you will get a CD with 2 data tracks.
The Crash Bandicoot 3 game runs fine on a Playstation.
Nero Burning Rom is the only program that can make a copy of this CD using the CD-Recorder as CD-Reader. It can't be copied on a CD-ROM reader (at least not on a Plextor PX-20TS)!
This trick should also works with Mixed Mode and Audio CD's.
To create an Mixed-Mode CD with an Illegal TOC subtract 4 seconds from the total time instead of the 2 seconds (just subtract seconds until CDRWin accepts the CUE-Sheet). Keep in mind that in CDRWin the total time of the new track should be at least the lead-out time.
USED HARD- AND SOFTWARE:
Plextor PX-R412C
Plextor PX-20TS
Recordable: Philips Silver Premium
CDRWin v3.6b & v3.7a (Win98)
Hier ook verschillende protect progs te vinden.
Pagina: 1