Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aiptek camera (fun editie) deze kan ik enkel onder win98 draaien en er zijn voor de rest geen andere drivers voor (winXp) te krijgen zelf heb ik al naar www.aiptek.de gemaild maar kreeg andwoord dat ze zich niet meer met die camera bezighouden :(
Heeft er iemand een oplossing hoe ik deze camera weer werkend kan krijgen onder winXp?

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Ik ben ook benieuwd of er een oplossing is ;(
Mijn broertje heeft precies hetzelfde probleem namelijk.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

Topicstarter
ben blij te horen dat nog iemand zo'n ding heeft ben ik niet de eenigste:)

Verwijderd

die drivers heb ik laatst nog gedownload die zijn er wel degelijk wel type heb je

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de aiptek hypercam fun

Verwijderd

Topicstarter
euhm nou waar blijf je nu met je drivers die dr wel degelijk waren ?

• Patser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 15:27

Patser

this.Close();

Gaat 't om de APC 600 ?
(zo'n gratiz Wanadoo camera) Ik zoek die driver ook!
Iemand al een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een aiptek vhypercam fun !
Kan enkel de 98 drivers daarvan vinden wie kan mij helpen deze weer draaiend te krijgen onder winXP?

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem, zou er iemand zijn die me aan de drivers kan helpen ??? Thanks :9

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=6] -> [forum=33]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zei enkel drivers voor win 98 niet voor xp

voor de V Cam fun dan.

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03 12:23
Kijk ook eens bij Lenco, ik heb namelijk mijn aiptek camera (weet type even niet) ooit bij de kijkshop zien staan als lenco. Ik heb volgens mij daar ooit de XP drivers vandaan gehaald.

PS volgens mij zijn al die aiptek camera's van binnen hetzelfde (STMicroelectronics) en kun je dus ook de drivers van een ander type gebruiken

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

Bombonella

En als de Bom valt....

Op dinsdag 23 april 2002 08:49 schreef cornelisprul het volgende:
Kijk ook eens bij Lenco, ik heb namelijk mijn aiptek camera (weet type even niet) ooit bij de kijkshop zien staan als lenco. Ik heb volgens mij daar ooit de XP drivers vandaan gehaald.

PS volgens mij zijn al die aiptek camera's van binnen hetzelfde (STMicroelectronics) en kun je dus ook de drivers van een ander type gebruiken
Dit gaat iig ook op voor windows 2000 waarbij je drivers van een ander merk kan gebruiken voor die Aiptek Vcam fun.

Check:
http://www.vvl.co.uk/tech_support/software/obsolete/usb/usb.htm

Verwijderd

hey, ff weer dit topic omhoog gehaald, want ik heb echt een hele ouwe vcam, namelijk de
cp-58, deze kun je niet eens usb aansluiten, maar moet via printerpoort en keyboard interceptor lol.
Weet iemand hoe ik deze draaiende kan krijgen onder xp?
Pagina: 1