Rules, Policies, and Disclaimers

Pagina: 1
Acties:

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Topicstarter
Het valt me op dat er de laatste tijd weer wat newbies bij zijn gekomen, en dat deze nog wel eens wat posten wat "niet door de beugel kan", crossposten ed.
Is op zich wel logisch want ze worden nergens gewezen op wat wel en wat niet kan op dit forum.
Misschien is het handig om dit soort dingen in de Rules, Policies, and Disclaimers die je krijgt bij registratie, waar nu alleen Welkom staat, op te nemen.
Oke, waarschijnlijk zal niet iedereen deze lezen, maar niemand kan dan zeggen dat ze het niet wisten, en je kan ze er later nog op wijzen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Mark_V
  • Laatst online: 06-06-2022
Ben ik het helemaal mee eens!

Toen ik op dit forum kwam (ongeveer een maand geleden) wist ik absoluut niet dat je niets te koop mag aanbieden, geen warez mag vragen etc. Ik heb het allemaal moeten lezen in verschillende gesloten threads.

Stel je bent hier net nieuw en je hebt een moederbord over, wat denk je dan? Juist, posten op GoT, zou ik ook doen. Vervolgens wordt deze thread ZONDER een mededeling gesloten, zie: http://got.pair.com/forum/Forum2/HTML/001111.html

Ik denk dat die gozer nou echt niet weet wat hij verkeerd heeft gedaan.

DIT MOET BETER!!!! Op deze manier ontstaan alleen maar flame-wars en daar zitten we niet op te wachten!!!!

• Mark_V
  • Laatst online: 06-06-2022
Dit soort problemen zouden ook niet optreden als newbies meteen voldoende info zouden krijgen:
http://got.pair.com/forum/Forum1/HTML/000940.html

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28
De registratie zou inderdaad beter moeten (gelijk confronteren met die info), maar ik vind dit soort gevallen eingelijk ook een fout van de newbie, want als newbie hoor je niet gelijk te posten, maar eerst een tijdje te kijken wat de gang van zaken op zo'n forum is. (Staat zelfs in de info van veel providers).

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt zoiets wel op de registratiepagina gooien, maar er is echt geen hond die het leest.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Topicstarter
Maar je hebt dan wel iets waar je later op kan wijzen... bv topic sluiten en een verwijzing naar de betreffende pagina.
Kwaad kan het zeker niet en veel moeite hoeft het denk ik ook niet te kosten.. (misschien ff aan Danny vragen of je hem van het FOK-Forum mag knippen en plakken :) )

Correct me if i'm wrong (over de moeite die het zou kosten, ben niet echt op de hoogte van inrichting van een UBB forum)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Heheh, ja kost veel moeite. :D
Stukje tikken en submitten in het control panel.

• NefeliM
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09-2025
als de topic bedoelen die ik verkeerd geplaatst heb (customized towers) mijn
excuses hier voor...ik zal voortaan beter
opletten :)

• Chicken
  • Laatst online: 22:16
NefeliM, zoveel eer krijg je nou ook weer niet :P
Er zijn veel meer newbies, die veel vervelendere dingen doen: crossposten, beledigen, illegale shit vragen, etc. Met een houding als de jouwe zal niemand een probleem hebben (denk ik).

Verwijderd

Nadat ik dit gelezen heb, ik ben ook een zogenaamde "newbie", ben ik mij er zeerwel van bewust dat dit een serieuze, zeer serieuze, site is. Zelf heb ik gister of eergister ook een vraag op het verkeerde forum geplaats (eigen schuld). Foutje!! Maar de site bevalt me verder uitstekend. Je kunt er veel van leren en het is een mooie site om mee te werken. Van mij verder een dikke 10 :) :) :) :) :)

• Anton
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Slijmen is ook iets waar we hier niet van houden... toch? ;)

Ik scrobbel ook audio

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Speak for yourself :)

• Laatst online: 10-02 09:05

peace, love & linux

Kan er bij het registreren geen extra pasword komen? Zoiets waarvoor ze eerst de de rules and policies moeten lezen, daar tussen uit ergens het pasword moeten halen? Dan moeten ze die lap tekst wel lezen >:)

Verwijderd

Ja joh, maak er gelijk een kruiswoordpuzzle van ofzo :)

Verwijderd

Nog een newbie....
Helemaal mee eens, een geintje is fun, maar met bagger gooien en ongein verkopen niet.
Ik vind dit gewoon een toffe site waar je zeker als new kid veel van op kan steken.
We zijn allemaal ergens begonnen niet waar.
Is het dan geen fun als iemand ff serieus reageert op een post van je?
Fin fan wel dus. Heb zelf zo in vrij korte tijd al weer dingetjes opgestoken..
thnx ! Dit geld ook zeker voor de nieuwspagina en lekker handig is zeker de pricewatch!
Keep up the good work! skusies voor evt. geslijm.. :) :)
Pagina: 1