tweakerslogo/menus verdwenen op FP in opera 6?

Pagina: 1
Acties:

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-03 21:57
Adjes,

Het kan aan mij liggen liggen, maar ik zie momenteel geen tweakers logo meer, en de uitklapmenutjes zijn ook verdwenen op de frontpage. Ik zie nog wel het trueserver/dane-elec logo, maar voor de rest is de kop van de pagina grijs.
De nieuwstopics en poll e.d. zie ik wel. F5 geen effect. What's going on?

Screenshotje

• valkenier
Weird,

het is nu weer normaal. Was ik de enige?

Verwijderd

It's a glitch in the Matrix, it usually happens when we change something... 8-)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

ik heb het ook 1 keer gehad, maar het was meteen weer weg :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 17:30 schreef Wouter Tinus het volgende:
ik heb het ook 1 keer gehad, maar het was meteen weer weg :)
het probleem is juist dat het weg is :P het moet terugkomen neem ik aan :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

als ik notes kon zetten had je er een te pakken gehad :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• valkenier
dus?

• valkenier
Op woensdag 12 december 2001 13:15 schreef valkenier het volgende:
Adjes,

Het kan aan mij liggen liggen, maar ik zie momenteel geen tweakers logo meer, en de uitklapmenutjes zijn ook verdwenen op de frontpage. Ik zie nog wel het trueserver/dane-elec logo, maar voor de rest is de kop van de pagina grijs.
De nieuwstopics en poll e.d. zie ik wel. F5 geen effect. What's going on?

Screenshotje
Nadat het de vorige keer dus tot een "onverklaarbaar-maar-wel-opgelost" probleem is verheven heb ik nu weer precies hetzelfde probleem. Weird, er is bij mij echt niks veranderd. Ik zie nu opeens wel adserver.tweakers.net. Heeft het daar iets mee te maken?

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Neem gewoon IE. Bijna iedereen gebruikt het en de meeste sites zijn er op afgestemd, dus geen compatibiliteitsissues. Het is bovendien een erg goede browser en last but not least; je krijgt er ook nog eens gratis voor niets een heel leuk O.S. bij, compleet met emailprogramma, mediaspeler, games, tools, enz, enz. :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• valkenier
Zeg, dat is geen antwoord natuurlijk! Ik vind dit wel het meest flame uitlokkende antwoord wat je kunt verwachten, en dat notabene van een T.net crew-member :r :r
Ik zal er maar niet op in gaan en je verwijzen naar een paar draadjes waarin het in "gimme-more-security-holes-IE" ook niet helemaal goed gaat. Bah!

[topic=352144/1/800]
[topic=358914/1/35]

|:(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op vrijdag 28 december 2001 21:18 schreef valkenier het volgende:

[..]

Nadat het de vorige keer dus tot een "onverklaarbaar-maar-wel-opgelost" probleem is verheven heb ik nu weer precies hetzelfde probleem. Weird, er is bij mij echt niks veranderd. Ik zie nu opeens wel adserver.tweakers.net. Heeft het daar iets mee te maken?
De banners worden pas sinds twee dagen door adserver.tweakers.net verwerkt. Daar kan het niet aan liggen aangezien je het probleem 2,5 weken geleden ook al had. Als Opera geen javascript errors geeft komt het waarschijnlijk omdat je http://www.tweakers.net/x/m.js.dsp niet goed is ingeladen. Hoe dat kan gebeuren weet ik niet. Het komt bij meerdere mensen voor, maar ik heb er hier nooit last van met Mozilla en IE op diverse systemen.

• valkenier
Dank voor dit serieuze antwoord.

Misschien ligt het aan de proxy waar ik achter zit? Zitten anderen met dit probleem ook achter een proxy?
Pagina: 1