ach...in een volgend leven lach je er om!
Je zult het wel moeten accepteren als je een verbinding zonder telefoonkosten wil hebben. Tenzij je mischien kunt overstappen naar een kabelmodem.Op woensdag 12 december 2001 13:13 schreef 0siris het volgende:
Hier kun je zien dat ik vanaf zaterdag geen internetverbinding meer kan maken via adsl in oss. Het was echter al vanaf vrijdagmiddag zo. Hebben meer mensen hier last van? Dit is me nog nooit overkomen eigenlijk. Moet ik dit zomaar accepteren?
Lang leve de KPN
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Je kunt misschien een vergoeding vragen voor het abo-geld, maar verder zal je je erbij moeten neerleggen ben ik bang.Op woensdag 12 december 2001 13:13 schreef 0siris het volgende:
Hier kun je zien dat ik vanaf zaterdag geen internetverbinding meer kan maken via adsl in oss. Het was echter al vanaf vrijdagmiddag zo. Hebben meer mensen hier last van? Dit is me nog nooit overkomen eigenlijk. Moet ik dit zomaar accepteren?
Jammergenoeg weet ik hoe jij je nu voelt
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Mijn vader gebruikt deze verbinding op zijn werk, veel werkopdrachten komen per mail binnen, moet dan snel op geantwoord worden. Dat moet nu allemaal gefaxt worden, schiet niet op. Ik zou zelfs tevreden zijn met een lijntje van 6 kilobyte/sec down en 2 kilobyte/sec up, als-ie het maar altijd doet! Ik dacht dat je een internetverbinding alleen ZO op zijn knieen kan krijgen door je te laten bombarderen, maar daar vergis ik me kennelijk in.Op woensdag 12 december 2001 13:30 schreef DJTimo het volgende:
Je kunt misschien een vergoeding vragen voor het abo-geld, maar verder zal je je erbij moeten neerleggen ben ik bang.
Jammergenoeg weet ik hoe jij je nu voelt
Verwijderd
Ligt de storing bij de KPN dan ? je kan toch niet inbellen bij de provider, het lijkt mij dat de storing daar zit of zie ik dat verkeerd ?Op woensdag 12 december 2001 13:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Lang leve de KPN
Het viel mij idd ook al op dat OSS al erg lang plat ligt, slechte zaak.
Edit: Idd KPN, zie net ook een melding staan op de site van XS4ALL.
Ik kan niet zien waar het probleem ligt, in /var/log/messages staat alleen iets over "LCP config request timeout", en mijn Rx lampje gaat niet branden. Of dat aan MxStream of Planet ligt, kan ik niet nagaan. Wat ik wél raar vind, is dat ik het ipadres wel een stuk kan tracerouten vanuit een Chelloverbinding. Via Chello naar UUnet, Level3, wxs, en het gaat mis bij deze machine: nl-asd-pmg-fsip-cp10.wxs.nl (195.121.244.5). Maar jah, wie is de schuldige? Planet geeft officieel aan dat er een storing is, maar niet of dat komt doordat mxstream hapert of doordat zij zelf een probleem hebben ergens.Op woensdag 12 december 2001 13:34 schreef Devil_2000 het volgende:
Ligt de storing bij de KPN dan ? je kan toch niet inbellen bij de provider, het lijkt mij dat de storing daar zit of zie ik dat verkeerd ?
Het viel mij idd ook al op dat OSS al erg lang plat ligt, slechte zaak.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Jah...het schijnt in delen van Oss zo te zijn, niet in heel Oss (de verbinding waar ik het over heb, zit op een industrieterrein)Op woensdag 12 december 2001 13:46 schreef MrTinux het volgende:
Een maat van me woont in Oss en daar heb ik gisteren nog contact mee gehad (hij heeft ook MxStream) en bij hem werkt het nog altijd perfect...
Verwijderd
Het is idd KPN aangezien XS4ALL ook een OSS storing meld, misschien is het raadzaam om contact te zoeken met de provider en KPN mocht je dit nog niet gedaan hebben.Op woensdag 12 december 2001 13:44 schreef 0siris het volgende:
[..]
Om in iedergeval te informeren hoe het nu verder moet [korting] en uiteraard hoelang het nog gaat duren.
De enigste storingen die ik veel zie bij de mededelingen van Planet zijn inbelstoringen die soms zo zijn opgelost, of langer duren zoals nu het geval is.
Tsja en dan is een server wel handig, want ook de provincie Groningen heeft wel eens te maken gehad met een inbelstoring.
Verwijderd
Je zou KPN kunnen bellen, maar dan krijg je toch standaard riedeltje
Dacht eerst dat het aan mijn tweak lag die ik had toegepast
dus alles weer normaal gezet en nog steeds geen verbinding dus weer idd iets echt suk
Volgens mij kun je nergens op aanspreken dat je een deel terug krijgr vande KPN
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
Gederfde kosten (misgelopen opdrachten etc.) worden vrijwel nooit vergoed.
Houdoe
1
2
3
4
5
6
| Dec 12 16:32:12 ct pppd[22191]: Using interface ppp0 Dec 12 16:32:12 ct pppd[22191]: Connect: ppp0 <--> /dev/pts/0 Dec 12 16:32:37 ct pppd[22191]: local IP address 62.131.x.x Dec 12 16:32:37 ct pppd[22191]: remote IP address 195.190.x.x Dec 12 16:32:37 ct pppd[22191]: primary DNS address 195.121.1.34 Dec 12 16:32:37 ct pppd[22191]: secondary DNS address 195.121.1.66 |
Daar zijn we weer!
en idd weten wat er was is wel handig......
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
"Op dit moment is men in de centrale bezig om om de DISLAN te vervangen dit het apparaat dat ook de vorige storing heeft veroorzaakt en om herhaling te voorkomen wordt deze nu vervangen."
dit is in het kort wat ik te horen kreeg.
Maar zijn er eigenlijk nog meer slechte ervaringen met MXstream elders in Nederland?
of zijn wij hier in Oss altijd de l*l
Als ze mijn ISDN maar met rust laten hiero (niet met de fikken aan het kassie zitten..)
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Verwijderd
Probeer anders een wat centjes van ze los te krijgen, wegens niet geleverde diensten ofzo.....dan heb je nog het gevoel dt je de brief ergens voor schrijft....doe ik tenminste altijd
Maar het is tenslotte geen zakelijke verbinding die je hebt - dat vergeten heel veel mensen nog steeds -, dus als er een storing optreedt, kun je eigenlijk wel verwachten dat je zo wordt 'behandelt' vind ik.
Wil niet zeggen dat het hoogst irritant is als zoiets gebeurt en er niet gauw een oplossing kan worden geboden of weinig respons is naar de klant toe.
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.