• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heeft iemand ervaring met deze Autoradio/(MP3)CD speler ?
Ook over de prijs; ik heb ze op Duitse sites voor rond de 500 DM gezien (in de Sonder-angebot *D) Ik vraag me af of het dat geld wel waard is...

De Specs:

afneembaar & slide down front panel auto memory & preset scan met 18 preset stations 4x40W power output blue LCD backlight mp3cd/cdr/cdrw ISO connector

Hier Staat 'ie rechtsonderaan..

Afbeeldingslocatie: http://www.huurmoordenaars.nl/HTML/Pics/Lenco20CS-200.jpg

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:08

BaRF

bijna kerst

hey idd, die zocht ik ook, bij de kijkshop voor 479,- .... benieuwd, kan die ook overweg met id3 2 tags?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 12:40 schreef BaRF het volgende:
hey idd, die zocht ik ook, bij de kijkshop voor 479,- .... benieuwd, kan die ook overweg met id3 2 tags?
Id3 tag of niet, 479,- is ERG goedkoop... hmmz moet ik me weer ergens voor inhouden ! :(

• VonAalscht
  • Nu online
Is het nou zo moeilijk om gewoon antwoord te geven ? Ik zie het wel vaker hier dat iemand een dood normale vraag stelt en deze persoon zich dan haast schuldig moet gaan voelen omdat anderen zijn/haar vragen dom vinden. Als je niets toe te voegen hebt, reageer dan in het vervolg aub niet.... ;)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey het kan ook zijn dat ie (of zij ;)) bedoelt dat ie (of zij) zich (of haar) moet inhouden om hem niet te kopen!!!

ha, dat kan ook he :P

• VonAalscht
  • Nu online
Haha, zou kunnen ja ! Maar dan zou ik wat smilies er bij doen om misverstanden te voorkomen :Y)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

aaah weet nou niemand iets over dit geval??? ;(

Verwijderd

Nog iemand enig id of dit speeltje wat is?

Zie ook de datasheet:
http://www.stl.nl/id3812/pdf/cs200.pdf

Maar ja dan weet je nog niet veel, zou het nou ook gsm mute aankunnen...

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[topic=402156/1/100] *D

Verwijderd

Het is een goeie radio, heb em zelf ook al een paar weken en hij werkt goed. Slaat niet snel over en scrolt mp3 titels over het schermpje. Pakt ook alle cd's, multisessie mixed mode cd's en heeft ook geen probleem met directory structuur.
Ik zou zeggen: Gewoon kopen. 8-)

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 09:02 schreef BaRF het volgende:
hey het kan ook zijn dat ie (of zij ;)) bedoelt dat ie (of zij) zich (of haar) moet inhouden om hem niet te kopen!!!

ha, dat kan ook he :P
Ja dat bedoel ik ook !
Pagina: 1