Speelt/kent iemand deze mod? Ik heb hem nl net gedownload en geinstalled, en ik vind hem echt cool, maar zijn er bijna geen servers waar je dit op kan spelen, en om nou de hele tijd tegen bots te spelen is niet leuk...
Kent niemand deze mod? Hij is te vinden op quakeworld onder quake3 files iig, misschien wel eens het proberen waard?
Je zit dus in een level waar 2 forten staan, jouw team in 1 en het andere team in het andere fort (DOH). Het is de bedoeling om al je vijanden in de gevangenis van jouw fort te krijgen door ze te fraggelen, als ze er allemaal inzitten, worden ze geexecuteerd
Ow ja, je kan ook nog uit de gevangenis bevrijd worden als je teammaten op de release knop drukken die zich in het vijandelijke fort bevindt. Al met al een zeer onderhoudend spel
Je zit dus in een level waar 2 forten staan, jouw team in 1 en het andere team in het andere fort (DOH). Het is de bedoeling om al je vijanden in de gevangenis van jouw fort te krijgen door ze te fraggelen, als ze er allemaal inzitten, worden ze geexecuteerd
Verwijderd
hmz, dat heb ik volgens mij een keer geinstalleeerd thuis, heb het er weer afgehaald na een sysinstall
www.teamreaction.com is site van jailbreak makers, kun je vast wel wat server vinden
kspeelde het toen q3 net uitkwam nog wel is maar vond quake 3 fortress en urban terror(beta 1, beta 2 sucks imho) veel leuker
kspeelde het toen q3 net uitkwam nog wel is maar vond quake 3 fortress en urban terror(beta 1, beta 2 sucks imho) veel leuker