Misschien dat het de meesten nog niet opgevallen is omdat jullie netscape gebruiken
, maar de email-links die tegenwoordig als gevolg van het submit-nieuws form in het nieuwsbericht staan zijn niet helemaal mooi. Ze zijn zwart en vet als je er geen muis op hebt staan, en rood en niet-vet als je muis er wel op staat. Nou is dat rooie met alle links zo, dus dat zal de bedoeling wel zijn, maar die link springt ineens wel naar niet-vet, en da's nie helemaal goe denk ik...
Verwijderd
bovendien gaat er soms iets niet helemaal goed... zo is bij deze post de 9 en de : van mailto: weer naar een yummie smiley-url wordt omgezet. zal ook wel gebeuren bij andere smiley combinaties...
Zal wel te maken hebben met dat die link eerst in de post wordt gezet en dan de smileys in de post door
's worden vervangen
En dit komt dan ook weer vreemd in de meta tags terug...
<hr width=100%>
oja nog iets...
de targets in de links staan op new ipv _new... als ik dus een link volg en daarna nog een gaat de nieuwe pagina over die vorige heen (vaag gezegd...sorry) omdat ie window "new" is ipv een nieuwe...
is al een hele tijd zo... lijkt me niet met opzet ofzo
<hr width=100%>
oja, ik vind die vette hovers ook niet echt geweldig...
Zal wel te maken hebben met dat die link eerst in de post wordt gezet en dan de smileys in de post door
En dit komt dan ook weer vreemd in de meta tags terug...
<hr width=100%>
oja nog iets...
de targets in de links staan op new ipv _new... als ik dus een link volg en daarna nog een gaat de nieuwe pagina over die vorige heen (vaag gezegd...sorry) omdat ie window "new" is ipv een nieuwe...
is al een hele tijd zo... lijkt me niet met opzet ofzo
<hr width=100%>
oja, ik vind die vette hovers ook niet echt geweldig...
Internet Exploiter gebruikers zitten altijd nogal te geilen om hun hovers. Als je geen hovers wilt moet je gewoon een échte browser gebruiken.
JIJ zet die hovers er zelf in, dus als je nou zo'n fanatiek NS gebruiker bent, waarom gebruik je dan uberhaupt hovers?
Verwijderd
en welke brower is het meest gebruikt??
Juist: IE.
NS sux. (zeg maar niets)
reden: NS heeft een memleak dus >1 uur browsen ho maar
Juist: IE.
NS sux. (zeg maar niets)
reden: NS heeft een memleak dus >1 uur browsen ho maar
Dat valt wel mee met die instabiliteit. Als ik nieuws aan het grazen ben haal ik regelmatig meer dan 30 windows naast elkaar en dat draait gewoon zonder enige vertraging. IE is al niet meer vooruit te schoppen als je 5 windows naast elkaar zet.
Pagina: 1