Thrustmaster pro2fox onder winXP = bsod

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Ik heb een thrustmaster topgun2pro gekregen :) maar deze wil niet goed werken onder XP :(
Ik heb de laatste drivers gedownload van het internet en deze geinstaleerd, na een restart en het instaleren van de virtuele muis en keybord wil ik de joystick gaan testen in eerste instantie had ik hem aangesloten op de gamepoort van mijn 5.1, maar daar werd hij niet herkend :? vervolgens op de gamepoort van mijn onboard kaart en dat was ook niets (geen herkenning). Als laatste heb ik de drivers verwijderd en opnieuw erop gezet waarna ik hem op usb aansloot, Jipee dacht ik hij word herkend en na het inladen van de gegevens wilde ik crimson skies gaan proberen :)
nadat ik het spel had opgestart en wilde beginnen kreeg ik gelijk een error (iets van) driver_irql_not_or _less_equel :?
dacht eerst dat het aan het spel lag dus heb ik een ander spel geprobeerd (Fifa2002), maar ook hier kreeg ik na 3 minuten spelen een bsod (zelfde) terwijl ik daar als ik het spel met keybord speelde geen last van had.
Ik heb de drivers toen, maar helemaal verwijderd en nog een keer beide spellen geprobeerd met keybord en muis en toen kreeg ik geen bsod meer :)

Ik heb de thrustmaster gekregen van mijn vriendin en wil hem dus ook kunnen gebruiken op mijn pc, maar iets loopt niet lekker met de drivers bij mij :(

Is er iemand die de Thrustmaster topgun2pro wel aan het werk heeft gekregen onder XP en zou die mij willen vertellen hoe?

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
mhhh sorry moet zijn topgun 2 pro ipv pro2fox

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
upper de up :)

Verwijderd

haha jezelf up halen.. ik weet het niet sorry

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
niemand die me kan helpen hiermee :?

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Please some1 :'(

Verwijderd

stuur een e-mail naar microsoft of de fabrikant van de controller :)

Verwijderd

Misschien een hele late reactie. :P
Op de site van Thrustmaster zijn nieuwe drivers te krijgen. Deze werken nu ook onder XP. Ik weet niet of dat voor die van jou geldt, maar de mijne (Foxpro2 >:)) doet het wel goed. Anders zou ik maar een oplossing weten en die oplossing wil jij niet horen. Je raadt 'm wel... :'(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
Ik denk hè, dat de topicstarter er na zo'n 5 maanden zelf wel achter is gekomen. ;)

There is no magic.

Verwijderd

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.