Toon posts:

Muis doet niets meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vanmorgen zette ik mijn pc aan, hoop herrie van die cooler uit de voeding. Paar tikken er aan toen was het weg. Kwam in Windows (XP) aan. Ik ging ff naar beneden kwam ik terug, was pc uit. Dit gebeurd normaal nooit. Maar ja, dus ik internetten, opeens begint me muis te haperen en toen deed ie helemaal niets meer! Ik rebooten, kon ik opeens allemaal op 4 bits draaien en 640x480. Nu windows erop opnieuw opgezet en nu doet de muis het nog niet. Ik heb verschillende muizen geprobeerd maar allemaal niets :(
Ik ben best bang, want de pc is net nieuw.

Bedankt :(

• CyberBlaster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
heb je ook verschillende poorten geprobeerd (ps/2, usb, com) en doen ze het allemaal niet....anders kan het zijn dat die ene poort gefried is ofzo....>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 12:16 schreef CyberBlaster het volgende:
heb je ook verschillende poorten geprobeerd (ps/2, usb, com) en doen ze het allemaal niet....anders kan het zijn dat die ene poort gefried is ofzo....>:)
Heb maar 1 PS/2 poort..

• CyberBlaster
ok...maar je ken toch je com poort en je usb poort proberen (ff verloopstekkertje of oude muis proberen)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 12:17 schreef CyberBlaster het volgende:
ok...maar je ken toch je com poort en je usb poort proberen (ff verloopstekkertje of oude muis proberen)
En als dat ook niet werkt

• CyberBlaster
dan heb je dus een serieuzer (of niet) probleem....drivers die niet werken....mobo naar de klote...zoiets

Verwijderd

Topicstarter
Ok compoort doet het ook niet..

• CyberBlaster
hmmmmm....doen alle andere connectors op je mobo (printerpoort enzo) het nog wel?? anders is het ontiegelijk kut en zou ik een ander moederplankie proberen...maar niet voordat je die voeding verwisseld heb...anders is je andere mobo ook zo naar de klote...

Verwijderd

Topicstarter
Keyboard doet het..

Verwijderd

Topicstarter
USB doet het ook (cam)
Geluid doet het, keyboard doet het, enkeld de muis niet :(
Drivers helpen ook niets.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 00:03

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 13:26 schreef hdd het volgende:
Garantie?

En maak je pc eens open anders, hoop lawaai uit je kast gebeurt niet zomaar ;)
Garantie ja.. lawaai is al weg na paar tikken te hebben gegeven tegen voeding.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 00:03

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 13:32 schreef hdd het volgende:

[..]

En wie weet is er al iets tussen je fan gekomen ;)

Maar ik zou hem dichtlaten en er echt mee terug gaan, niet zelf aan kloten.
Ja heb alles los gekocht! Via pricewatch.. hoe kan ik dan teruggaan |:(

Verwijderd

Je rook ook niks? Geen kleine brandlucht toen je hem openmaakte? Er kan ergens kortsluiting geweest...

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 22:14

--HYPER--392

Powered by Fiat

Op woensdag 12 december 2001 15:20 schreef Kingetjuh het volgende:
Je rook ook niks? Geen kleine brandlucht toen je hem openmaakte? Er kan ergens kortsluiting geweest...
dan heppie een gebranden muis ;-)

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. bij config scherm onder muis en dan hardware staat geen muis geinstalleerd, maar ook geen seriele poort :?
Wat nu?

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen... sorry dat ik weer omhoogschop, maar ik ondek steeds nieuwe dingen. Ik ben er nu achter dat wanneer ik windows opstart dat de muis het voor 1 minuut heel haperig doet, maar dan na 1min kapot er gewoon mee. Cursor blijft wel staan maar is geen beweging in te krijgen. Wie o wie weet hier iets op?? Want ik baal zo :(

• Predator
  • Laatst online: 16:18

Predator

Suffers from split brain

Test eens met een andere muis

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
als je voeding tikken geeft
andere muis doet het dan ook misschien niet
omdat de voeding dan ff hogere spanning heeft gegeven
aangezien je muis hele tijd werkt
heeft die pech gehad en poort om net de schock te hebben.

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
Voeding geeft tikken ja..

Verwijderd

die voeding kan duz al naar de kloten zijn, of hij kan ut nie trekken.
heb jij (of iemand) niet nog een voedinkje liggen om eens een andere te proberen ??
moet je proberen om een iets zwaardere te krijgen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 10:16 schreef 2611 het volgende:
die voeding kan duz al naar de kloten zijn, of hij kan ut nie trekken.
heb jij (of iemand) niet nog een voedinkje liggen om eens een andere te proberen ??
moet je proberen om een iets zwaardere te krijgen
Het is een 300 watt orgineel van een Aopen HQ-08.
Kast is nog geen maand oud.. ik ga gewoon terug met die kast en een nieuwe voeding claimen als dat idd het probleem is.

Verwijderd

jaaaaaahaaaaaa... maar je moet wel eerst testen of je mobo nog goed is!! als je overal een paar onderdelen hebt gekocht, dan geven die schooiers van een verkopers het toch de ander op de kop, en dan gaat het heeeeeeeeeel lang duren voordat er 1 toegeeft...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 10:31 schreef 2611 het volgende:
jaaaaaahaaaaaa... maar je moet wel eerst testen of je mobo nog goed is!! als je overal een paar onderdelen hebt gekocht, dan geven die schooiers van een verkopers het toch de ander op de kop, en dan gaat het heeeeeeeeeel lang duren voordat er 1 toegeeft...
Jah die is goed.. want soms doet ie het wel.. en soms niet.. maar kan niet zo snel een andere voeding regelen

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 23:07

RRRobert

Fokker in ruste

Op woensdag 12 december 2001 17:18 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Test eens met een andere muis
Eentje via de USB. Als ie 't daar wel doet kun je IMO een driverprobleem uitsluiten.

Ik heb 't zelfde geintje ook eens gehad op een oud socket7 bordje. Heb me toen ook de tyfus gezocht. Bleek idd de ps2-poort gefrituurd te wezen. Draait nu weer met een good-old serieele muis. Alleen nog af en toe een keyboard-error (heeft toch ook een tikkie gehad).

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Verwijderd

Waar was de kat op dat moment? :9

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 10:49 schreef RRRobert het volgende:

[..]

Eentje via de USB. Als ie 't daar wel doet kun je IMO een driverprobleem uitsluiten.

Ik heb 't zelfde geintje ook eens gehad op een oud socket7 bordje. Heb me toen ook de tyfus gezocht. Bleek idd de ps2-poort gefrituurd te wezen. Draait nu weer met een good-old serieele muis. Alleen nog af en toe een keyboard-error (heeft toch ook een tikkie gehad).
De muis doet het heel ff op het begin van windows maar na 5 sec kapt ie ermee. Toetsenbord wilt het ook niet altijd doen..
Pagina: 1