hoi ik een probleem, wanneer ik de driver installeer dan gaat het een aantal keer goed maar op een gegeven moment kan ik de comp. niet meer normaal opstarten en alleen maar in de veilige modus, ik draai dan met me. verwijder ik de driver weer dan is er niets aan de hand!! wat te doen?!
is er dan niemand die mij kan helpen?!?!Op woensdag 12 december 2001 12:10 schreef Gregory het volgende:
hoi ik een probleem, wanneer ik de driver installeer dan gaat het een aantal keer goed maar op een gegeven moment kan ik de comp. niet meer normaal opstarten en alleen maar in de veilige modus, ik draai dan met me. verwijder ik de driver weer dan is er niets aan de hand!! wat te doen?!
Verwijderd
Nou kweet niet zeker hoor, maar bij mij deed deze gamepad het ook niet goed onder ME (hou wou niet trillen), maar toen ik de nieuwste driver had gedowned en XP op m'n comp gezet probeerde ik dit nog eens en toen deed ie het wel
Dus de conclusie download de nieuwste driver (als je die nog niet hebt.)
Dus de conclusie download de nieuwste driver (als je die nog niet hebt.)
Watje eventueel ook kan doen zijn de standaard windows drivers gebruiken dus niet de CD van Thrustmaster zelf.
Als die om drivers vraagt gewoon verwijzen naar je windowsCD
Enige nadeel is dat je dan niet je knoppen kan configureren, omdat je thrustmapper software mist.
Maar in de meeste spellen kan je toch in-game de knoppen instellen.
Als die om drivers vraagt gewoon verwijzen naar je windowsCD
Enige nadeel is dat je dan niet je knoppen kan configureren, omdat je thrustmapper software mist.
Maar in de meeste spellen kan je toch in-game de knoppen instellen.