Toon posts:

hebben deze cd's een label?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op http://www.cdrwinkel.com/Shop/index.html?target=Spindels.html staat deze spindel:

Taiyo Yuden Spindel 80m 16X (100st)
voor 89,- maar wat ik wil weten is of er een opdruk opstaat of dat heel de cd gewoon blanco is zonder iets van opdruk ???
Wie kent deze cd's

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-04 05:54

Majapro

Deventer

hai die hai,

Die zijn Blanco

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
hoezo wat maakt dat uit of ze een label hebben ? op ieder cd kun je toch schrijven met een cd stiftje :?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan wel zijn jah maar oude cd spelers of pc's kunnen deze niet goed lezen vandaar

Verwijderd

Topicstarter
btw zijn er ergens nog goedkopere cd's (per 100) met opdruk ?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op woensdag 12 december 2001 12:05 schreef theplayerr het volgende:
ja dat kan wel zijn jah maar oude cd spelers of pc's kunnen deze niet goed lezen vandaar
Zit je nu uit je nek te kletsen of meen je serieus dat oude cd-spelers meer of minder moeite hebben als er wel/geen label op de cd-r staat :?. Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 12:07 schreef theplayerr het volgende:
btw zijn er ergens nog goedkopere cd's (per 100) met opdruk ?
nog goedkoper met opdruk?
Ik durf met hele grote zekerheid wel te zeggen dat je die niet zult vinden!
Op woensdag 12 december 2001 12:33 schreef Oscar28 het volgende:

[..]

Zit je nu uit je nek te kletsen of meen je serieus dat oude cd-spelers meer of minder moeite hebben als er wel/geen label op de cd-r staat :?. Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ook nog nooit van gehoord trouwes... tis wel zo dat een label ietsje meer bescherming biedt. Dat is vooral wel fijn als je met een gewone stift op de cd's kalkt, dan komen de zuren uit de inkt minder snel bij de reflectielaag.

• DaFearLess
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik : PSX/Data/Audio
Verpakking : Spindel 100st
Label : Blanco

specs : http://specs.tweak.to/7435

Verwijderd

Topicstarter
serieus oude psx of oude cd spelers willen soms wel eens een kale blanco cd niet pakken omdat ze er heel veel moeite mee hebben om hem te kunnen lezen met opdruk heb je dr geen last van !
Pagina: 1