Toon posts:

Welke Radeon 8500 heb je en waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die een Radeon 8500 wil hebben of heeft zal een voorkeur hebben voor de Reatail versie van ATI.

Maar zoals iederen ook weer zijn die dingen niet te krijgen terwijl de OEM versies wel zijn te krijgen.

Ik ben zo langzamerhand het wachten moe. Hoe lang duurt het nog voordat ATI ze weer levert?

Vandaar wie heeft ervaringen met Apollo, 3d Club enz enz of moet het maar een Gforce 3 ti200 of ti 500 worden?

Graag jullie reacties?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb een LE versie gehaald. Ze boden een retail aan, was een LE, dus meegekregen voor FL 519,95 :P Was foutje van leverancier. De retail was pas weer in januari 2002 leverbaar. Heb hem nu geflashed naar 275Mhz, dus retail geworden, en loopt als een jekko! Dus die LE versie is ook prima oplossing...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ik zit te wachten op de 8500DV...hopelijk is die wat beter te krijgen dan de 8500 ;(

Verwijderd

[topic=331191/1/50]

Lijkt me handiger dit in het algemene Radeontopic te posten, daar kan je meestal ook wel meteen zien welke Radeon iemand heeft.

Dit topic is gesloten.