Toon posts:

Rechten probleem bij installatie windows omgeving

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam er net achter in mijn andere topic dat ik voor mijn vb applicatie een update van de Data access ... moet doen, en hiervoor heb je admininstrator rechten nodig, is er een manier om dit toch te installeren, door bijvoorbeeld zelf een applicatie te bakken die eerst als admin inlogt en dan de installatie doet en daarna weer uitlogd?? Ik had het net ook al gevraagd, maar omdat ik denk dat er meer mensen zijn met dit probleem heb ik het maar even als onderwerp gepost

Verwijderd

Is dit niet ietwat illegaal? :+

Verwijderd

Topicstarter
eum ik ben zelf administrator, maar ik heb geen zin om 300 stations in langs te lopen , in te loggen als administrator dan te installeren en dan weer uit te loggen, dus het mag best iets zijn waarbij je gewoon het w8woord ingebakken hebt hoor

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Move 2 WOS? :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
ik wil er zelf een applicatietje voor bakken, maar ik wilde graag jullie meningen, weten, dus dat is volgens mij programmeren toch?

want misschien dat iemand anders al zoiets heeft, (meerdere mensen moeten toch dit probleem wel eens tegen gekomen zijn)

en bij WOS heb ik hem gepost, maar dan zonder dat eigen proggie erbij.. maar daar weet niemand wat, dus zal ik een eigen proggie moeten maken....

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:03
Er is toch zoiets als 'runas'? Wordt dacht ik niet standaard geïnstalleerd maar staat wel op de Win2K CD dacht ik, of is anders wel ergens bij Microsoft te downloaden.
Kun je gebruiker en wachtwoord opgeven bij uitvoeren van een programma, ook vanaf de commandline. Ik weet niet exact of het helemaal aan jouw eisen voldoet maar wellicht kun je er wat mee experimenteren.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal er een even mee aan de gang gaan, maar het moet wel werken onder NT4 is er daar ook zoiets?

• NetWorker
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 13:47
Switch User heet dat onder NT4.0 (su.exe) en staat op de Resource Kit. Anders vast wel ergens anders te downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
runas is er inderdaad onder 2k , maar zit er ook zoiets (liefst hetzelfde) onder NT??
Pagina: 1