hermanb<P><BR>
Dan heb jij als bezoeker de mogelijkheid om de prijzen te updaten. Dat wordt zelfs zeer gewaardeerd, omdat iedereen hier voordeel bij heeft...
Verwijderd
Hou de prijzen wel eerlijk. De prijzen moeten ook niet te laag zijn om boel nog meer te belazeren.
!? Nog meer te belazeren?
"De Tweakers.net Pricewatch is een overzicht van de laagste hardware prijzen in Nederland. De lijst wordt door de bezoekers onderhouden."
Dus zoals Jorma zegt: als ze niet kloppen kun je zelf aanpassen. We hebben het nog niet meegemaakt dat prijzen structureel niet kloppen bij bepaalde bedrijven.
De Tweakers.net pricewatch is het betrouwbaarst en meest up-to-date van Nederland. Kijk voor de grap eens bij www.hetgoedkoopst.nl , die lopen zwaar achter.
"De Tweakers.net Pricewatch is een overzicht van de laagste hardware prijzen in Nederland. De lijst wordt door de bezoekers onderhouden."
Dus zoals Jorma zegt: als ze niet kloppen kun je zelf aanpassen. We hebben het nog niet meegemaakt dat prijzen structureel niet kloppen bij bepaalde bedrijven.
De Tweakers.net pricewatch is het betrouwbaarst en meest up-to-date van Nederland. Kijk voor de grap eens bij www.hetgoedkoopst.nl , die lopen zwaar achter.
Vroeger bestond er nog zoiets als http://come.to/pcbuy , maar die is de laatste tijd niet echt bereikbaar enzo.
Tot voor een half jaar was dat mijn vaste price-check. Die kerel voert het allemaal zelf in, wat een klus.....
Tot voor een half jaar was dat mijn vaste price-check. Die kerel voert het allemaal zelf in, wat een klus.....
dat is toch http://surf.to/pcbuy (vandaar dat ie niet bereikbaar was
)
Verwijderd
Waarom de prijzen zo achter lopen kan ik al zien...
De genoemde sites maken allebei gebruik van de manier waar alle leveranciers zelf hun prijzen moeten opsturen. We kunnen dus niets zelf doen! De webmaster zoekt dan zelf laagste uit. Maar dan duurt ook weer een tijdje, misschien wel een week later!
Niet de beste methode dus.
De methode, waar Tweakers.net, is daarmee uniek en vrij: de bezoekers, en niet de leveranciers, mogen de laagste prijzen invullen. Snel en doeltreffend. Geen week vertraging!
Ik zie nog niet de sites die methode van PriceWatch van Femme gebruiken.
Mijn complimenten voor deze geslaagde methode!
De genoemde sites maken allebei gebruik van de manier waar alle leveranciers zelf hun prijzen moeten opsturen. We kunnen dus niets zelf doen! De webmaster zoekt dan zelf laagste uit. Maar dan duurt ook weer een tijdje, misschien wel een week later!
Niet de beste methode dus.
De methode, waar Tweakers.net, is daarmee uniek en vrij: de bezoekers, en niet de leveranciers, mogen de laagste prijzen invullen. Snel en doeltreffend. Geen week vertraging!
Ik zie nog niet de sites die methode van PriceWatch van Femme gebruiken.
Mijn complimenten voor deze geslaagde methode!
Het werkt in de praktijk best goed. Ik wil nog wel een dingetje maken waarmee leveranciers een groot formulier krijgen waarmee ze meteen al hun prijzen kunnen invullen, dat gaat veel sneller. Ze mogen daar dan wel lekker voor gaat betalen
.
Pagina: 1