Toon posts:

Ome Bill jat telkens me cdwriter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort het probleem dat mijn cdwriter in XP verdwijnt, ik kan em dan gewoon niet meer benaderen hij is verdwenen. Nu komt dat wel vaker voor en heb ik er niet zoveel problemen mee, maar wel als ie elke keer na het opstarten verdwijnt. Ik heb echt geen zin om elke keer de secondairy ide controler weg te halen en opnieuw op te starten. Heeft iemand hier een oplossing voor? (behalve XP prof verwijderen en 2k weer neer te zetten, wat ik in de kerstvakantie wil doen)

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
welke brander hen je :? wat voor systeem :?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 12 december 2001 11:00 schreef Bendertino het volgende:
Ik heb sinds kort het probleem dat mijn cdwriter in XP verdwijnt, ik kan em dan gewoon niet meer benaderen hij is verdwenen. Nu komt dat wel vaker voor en heb ik er niet zoveel problemen mee, maar wel als ie elke keer na het opstarten verdwijnt. Ik heb echt geen zin om elke keer de secondairy ide controler weg te halen en opnieuw op te starten. Heeft iemand hier een oplossing voor? (behalve XP prof verwijderen en 2k weer neer te zetten, wat ik in de kerstvakantie wil doen)
cdwriter loskoppelen -> opstarten -> uitzetten -> cdwriter aansluiten -> hopen :?

Dat al eens geprobeerd?

Edit: post 2500 :7 :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

heb je misschien een msi kt266pro2 mobo?
Zoja dan moet je de dma uitzetten van de rewriter dan is alles goed. :( :r

Er zit een bug in de seconary ide controller of in de via drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Oké mijn systeem:

TB 1000Mhz
MSI K7T PRO 2A
512MB Micron geheugen
LG CD brander 16x10x40
WD HD 40GB

Dat is wel zo'n beetje het belangrijkste. Ik heb de XP build 2600 engels (Devilsown)er al vanaf de release opstaan en het heeft nooit problemen gegeven. Ook brander in en uit heb ik geprobeerd. Ik werk wel gewoon met de standaard VIA drivers van XP. Werkt snel en heb nooit problemen.

Het begon ermee dat hij erg traag was met branden, ik kon niet meer op 16x branden en dingen tegelijk doen. De buffer liep gewoon leeg (gelukkig heb ie burnproof). Zelf op 8x branden zonder iets te doen ging moeilijk. Divx films konden ook niet meer vloeiend worden afgespeeld. Na herinstall van de brander en de 2e ide kanaal ging alles voor één dag prima en was de brander weer weg.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 12 december 2001 11:04 schreef ureal het volgende:
heb je misschien een msi kt266pro2 mobo?
Zoja dan moet je de dma uitzetten van de rewriter dan is alles goed. :( :r

Er zit een bug in de seconary ide controller of in de via drivers.
tof burnen op PIO :r

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1