Ik ben dus mijn wachtwoord vergeten voor in te loggen op de t.net frontpage en ik weet mijn reg email ook niet meer. Zou een van jullie adjes mijn wachtwoord kunnen mailen? ik dacht dat mijn email jplusje@wishmail.nl was maar dat blijkt dus niet zo te zijn. ze zijn allebei op dezelfde dag geregd (of 1 dag verschil) en het zijn 2 dezelfde namen (forum en frontpage)
--> TFF
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Van LA naar TFF.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Stond op ..@tuning4ever.comOp woensdag 12 december 2001 10:58 schreef ShockWave het volgende:
Ik ben dus mijn wachtwoord vergeten voor in te loggen op de t.net frontpage en ik weet mijn reg email ook niet meer. Zou een van jullie adjes mijn wachtwoord kunnen mailen? ik dacht dat mijn email jplusje@wishmail.nl was maar dat blijkt dus niet zo te zijn. ze zijn allebei op dezelfde dag geregd (of 1 dag verschil) en het zijn 2 dezelfde namen (forum en frontpage)
/edit
You've got mail!
uhm das dan minder want dat domein stond geregd bij namezero en dat ben ik dus kwijt geraakt en nu wordt de mail niet doorverstuurd... dus als je m effe naar mijn nieuwe emailadres wil doorsturen.... (webmaster@opelfriendsforever.nl) zou ik dat wel fijn vinden.
Verwijderd
Nu moet hij het doen..Op woensdag 12 december 2001 17:56 schreef ShockWave het volgende:
thnx DUDE
wachtwoord werkt alleen niet
Verwijderd
You're welcome!Op woensdag 12 december 2001 18:43 schreef ShockWave het volgende:
thnx hij doet t nu bedankt voor de moeite
Pagina: 1