[active desktop] comments / toevoegingen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:28
Ja, ja.. hier is 'ie dan: De nieuwe active destkop van willem169. Nu zou ik graag willen weten wat handig is om er nog meer op te plaatsen naast wat er nu op staat. Het CMS moet nog gebouwd worden, daar kun je URL's en programma's mee toevoegen in de toekomst.

Verdere aanpassingen sinds [topic=315438] :
* Mail verwijderd. Reden: Dat doe je maar lekker in OE of Eudora.
* SMS verwijderd. Reden: Heb toch geen mobiel meer.
* Draggable layers gemaakt; tja, handig? Nog niet... leuk wel :)

So, hit me !

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~meinesz/graphics/got/new-activedesktop-small.jpg
klik voor vergroting

credits
* drm (c&h daily)
* mcviruss (headlines)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

geinig ;)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik zou gek worden.... :P

de betaler vervuilt

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Een speciaal plekje voor icons, linkjes wat kleiner en netter

Het idee van SMS is toch dat je iemand anders sms'ed, niet jezelf ?

Flickr

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

* drm zoekt naar credits >:)

</geintje>

Ik vind nog steeds je vorige ontwerp mooier van je active desktop. Maar zit verder qua functionaliteit wel leuk in elkaar.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:43

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 12 december 2001 10:52 schreef DeFeCt het volgende:
Maar als diegene dan terug wil sms'en dan kan dat toch niet :)

* Pelle zei het net ook al via ICQ: als 'ie af is dan willen we toch echt sourcecode zien :9

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Weet niet, dit soort dingen zijn altijd wel leuk, maar volgens mij word je het na een tijdje toch weer zat. Sowieso kun je toch nergens bij als je vanalles open hebt staan en het vreet resources. Maar het is wel leuk om te maken idd. Ik zou zelf denk ik alleen wat inputjes maken voor bijvoorbeeld google of online woordenboeken e.d. Mijn virtuele bureablad is namelijk, net zoals mijn normale, altijd een enorme puinzooi, hetgeen mij prima bevalt :)

• drm

drm

f0pc0dert

Op woensdag 12 december 2001 11:01 schreef 2 het volgende:
Weet niet, dit soort dingen zijn altijd wel leuk, maar volgens mij word je het na een tijdje toch weer zat. Sowieso kun je toch nergens bij als je vanalles open hebt staan en het vreet resources. Maar het is wel leuk om te maken idd. Ik zou zelf denk ik alleen wat inputjes maken voor bijvoorbeeld google of online woordenboeken e.d. Mijn virtuele bureablad is namelijk, net zoals mijn normale, altijd een enorme puinzooi, hetgeen mij prima bevalt :)
:D Mijn virtuele desktop is zo leeg als mijn echte vol is :)

Een My Computer, Network, en een recycle bin, dan houdt het op. Af en toe wat tmp filetjes tussendoor.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Willem
Op woensdag 12 december 2001 10:52 schreef DeFeCt het volgende:
Een speciaal plekje voor icons, linkjes wat kleiner en netter

Tja, ik zat aan font-size 10px; te denken maar dat wordt best klein op 1600x1200.

/ot
True, maar ik heb dus ook geen mobiele nummers meer bij de hand. De grens van SMS'en is een stuk lager als je een telefoon hebt. :)

• Willem
En de source van deze hele meuk is dus hier te vinden

/note:
Deze active desktop maakt gebruik van PHP. Installeer dit dus eerst even in combinatie met een een webserver. Apache bijvoorbeeld.

• DeFeCt
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt was niet helemaal eerlijk...

ik zou graag sms functionaliteit willen zien :)

Misschien een tut-je erbij voor mensen die nog nooit php of een webserver hebben geinstalled ?

Flickr

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Geinig: alleen zou ik links iets meer ruimte overlaten voor een rijtje desktop iconen.

En bij de tweakers headlines en de nieuws headlines een refresh (of een input checbox dat er automatisch om de minuut gerefreshed wordt.)

Kun je geen /13 headlines maken of de user laten kiezen waar hij de headlines van wil hebben.

• Willem
Op woensdag 12 december 2001 11:37 schreef cutter het volgende:
Geinig: alleen zou ik links iets meer ruimte overlaten voor een rijtje desktop iconen.
Hmm, * Willem agrees with drm:
Zo min mogelijk icoontjes op je desktop. :)
Op woensdag 12 december 2001 11:37 schreef cutter het volgende:
En bij de tweakers headlines en de nieuws headlines een refresh (of een input checbox dat er automatisch om de minuut gerefreshed wordt.)

Kun je geen /13 headlines maken of de user laten kiezen waar hij de headlines van wil hebben.
En dát is bijvoorbeeld wel een goed idee ja.
Maar goed, dat vergt heel wat PHP-kloppings werk :)
Aangezien ik nog maar een n00b ben met PHP stel ik dat even uit, of als iemand anders zich geroepen voelt :? ;)

• Willem
Op woensdag 12 december 2001 11:36 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt was niet helemaal eerlijk...
ik zou graag sms functionaliteit willen zien :)
:)
Moet je even met Pelle overleggen. Die had geloof ik een PHP scriptje gemaakt die een door middel van een random ICQ nummer, via ICQ, een SMS kon versturen.
Op woensdag 12 december 2001 11:36 schreef DeFeCt het volgende:
Misschien een tut-je erbij voor mensen die nog nooit php of een webserver hebben geinstalled ?
Voor de mensen die geen ervaring hebben met het installeren van Apache/PHP/MySQL,
is dit een aardige tutorial.

• drm

drm

f0pc0dert

willem169:
En dát is bijvoorbeeld wel een goed idee ja.
Maar goed, dat vergt heel wat PHP-kloppings werk :)
Aangezien ik nog maar een n00b ben met PHP stel ik dat even uit, of als iemand anders zich geroepen voelt :? ;)
Valt heel erg mee, hoor.

* drm wil het wel even inbouwen.

~ Gottfried Leibniz

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 12 december 2001 12:01 schreef drm het volgende:
Zijn die headers er ook in XML, of is dat alleen bij de frontpage? Zo niet, dan wordt het weer ouderwets regexen :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Ik heb die GoT Active Topics rip ding dus gemaakt............en in de oorspronkelijke versie kon je ook opgeven van welk forum je de Active Topics wilt zien.

Is retesimpel in te bouwen :). (dat ding ript dus gewoon de activetopics van GoT.....het kan zijn dat als je de 10 recenste topics van /13 wilt zien je meerdere pagina's moet uitlezen....maar dat kan dus al supersimpel)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Op woensdag 12 december 2001 12:16 schreef Pelle het volgende:
Zijn die headers er ook in XML, of is dat alleen bij de frontpage? Zo niet, dan wordt het weer ouderwets regexen :)
Nope....zijn er niet in XML.........maar dat GoT Active Topics Rip script zou je eventueel volgens mij ook gewoon los kunnen laten op een topicindex :). De goede regexpes zitten er al in. (Ben niet zo'n regexp held....maar heb m'n best gedaan)

• Willem
Op woensdag 12 december 2001 12:01 schreef drm het volgende:

[..]

Valt heel erg mee, hoor.

En dat is dus wel juust want het implementeren zal niet lang duren aangezien drm hier ook wel bij de files kan :)

En McVirusS: nog thnks he :)

• PuckStar
  • Laatst online: 15-09 16:44
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verduijn/portal.jpg
Klik voor FullSize

kheb een active desktop maar dan meer in de vorm van mijn Home pagina in internet explorer.

zoals sommigen al zeggen vreet het teveel resources om het echt als active desktop te gebruiken.

de knopjes lverduijn en pushung loggen voor mij
automatisch in bij de desbetreffende hotmail accounts.
handy dus

voor de rest een aantal links die ik dagelijks bezoek.
tvgids link leidt me naar m'n eigen gemaakte 7 frames tvgids. kan ik ook wel een screen van posten.

erg handy zijn natuurlijk de google, download(.com), cdnow, imdb etc.
intikken wat je zoekt en gaan met die banaan.

comments/suggestions tell me! :)

edit:

wat ik nog wel wil is dat notepadje erin.
maarja kheb nu alles kunnen doen met htmlcodes ipv php

• BFS
  • Laatst online: 15-09 14:59

BFS

Rude awakening

Uh zoekmachine voor bv audiogalaxy?
Is dat misschien een toekomstige optie ofsow?
* BFS weet wel hoe het moet maar het vernaggelt de lay out van mijn AD zo.

edit:

Typo's

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• PuckStar
Op donderdag 13 december 2001 16:20 schreef bfs-4112- het volgende:
Uh zoekmachine voor bv audiogalaxy?
Is dat misschien een toekomstige optie ofsow?
* PuckStar weet wel hoe het moet maar het vernaggelt de lay out van mijn AD zo.

edit:

Typo's
de htmlcode voor audiogalaxy heb ik.
enne wat bedoel je met vernaggelt? wat is th problem?

• BFS
  • Laatst online: 15-09 14:59

BFS

Rude awakening

Ach...ben eigenlijk gewoon te lui om het goed te verwerken >:) maar laat het wel doen..komt wel goed :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? vind het wel grappig, dat Active Desktop.

Zou me er wel een keer in willen verdiepen, maar * oh,when? kent zichzelf en zijn HD + Desktop is een grote chaos

Ik heb echt 60 icoontjes kriskras door elkaar gaan, en dump als er geen ruimte is, gewoon alles in een map. Mijn HD is een grote chaos, met files overal door elkaar, mappenstructuur van niks ( namelijk 1 map met alles erin :D ) En email idem. 1 map met al mijn email, aan het einde van de dag is het gewoon CTRL+A en "Markeer als gelezen"

Dus ik denk dat zo'n Active Desktop niet echt gaat werken voor mij :+

"You're only as good, as what you did last week."

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 13 december 2001 20:20 schreef oh,when? het volgende:
[..] één grote bende [..]
Prutser :)
Toen ik deze PC aanschafte ben ik meteen overgegaan op een gestructureerde indeling; bevalt erg goed moet ik zeggen. Alle documenten (images, websites, mp3's, movies) lekker in my documents, programma's allemaal gewoon in program files, games in games, etc.

Op m'n desktop staan alleen dingen die ik nog moet behandelen (en toch zijn dat er momenteel zo'n 25..).. en in m'n mailbox idem. Alles in inbox moet ik nog op reply'en of whatever, is het gedaan dan gaat het in bijbehorende folder.. werk/klant/project of school/module/vak of naamvriend(in) (jaja :).
Vooral het terugvinden van iets is errug makkelijk zo.

• Willem
Weet je wat het vervelende is van gestructureerd bestanden managen?

Dat als je zoveel data hebt dat je aan je 5e hdd toebent het dus niet structureel meer is. Ja, met FTP inloggen, want ik heb namelijk 4x een /etc/ directory, mp3 staat op 3 verschillende hdd's... en zo is het heel schraal inventariseren moet ik zeggen.

Maar ach, dit even terzijde :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 13 december 2001 20:34 schreef willem169 het volgende:
want ik heb namelijk 4x een /etc/ directory, mp3 staat op 3 verschillende hdd's... en zo is het heel schraal inventariseren moet ik zeggen.
Euhm, dan herstructureer je het toch naar een harddisk voor mp3, een voor films, een voor games, een voor websites, etc?

• Willem
Op donderdag 13 december 2001 20:41 schreef Pelle het volgende:

[..]

Euhm, dan herstructureer je het toch naar een harddisk voor mp3, een voor films, een voor games, een voor websites, etc?
ehm afgezien van het feit dat dit dus even vet offtopic is..

maar als je nou meer mp3 of films of games hebt dan op 1 hdd past... en dat heb ik dus x4. :( schrale boel. Maar ja, ik kan het nog wel vinden...

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 13 december 2001 20:30 schreef Pelle het volgende:

[..]

Op m'n desktop staan alleen dingen die ik nog moet behandelen (en toch zijn dat er momenteel zo'n 25..).. en in m'n mailbox idem. Alles in inbox moet ik nog op reply'en of whatever, is het gedaan dan gaat het in bijbehorende folder.. werk/klant/project of school/module/vak of naamvriend(in) (jaja :).
Vooral het terugvinden van iets is errug makkelijk zo.
En toch heb ik absoluut geen problemen met alles terugvinden. Het gekke is dat ik wel heel gestructureerd te werk ga, en op mijn werk ook alles netjes in mapjes indeel. Alleen op me eigen PC is het gewoon een groot teringzooitje, en weet je wat? Ik vind het nog lekker ook :Y)

Chaos is life... ;) ;)

"You're only as good, as what you did last week."

• PuckStar
Op donderdag 13 december 2001 20:43 schreef willem169 het volgende:

[..]

ehm afgezien van het feit dat dit dus even vet offtopic is..

maar als je nou meer mp3 of films of games hebt dan op 1 hdd past... en dat heb ik dus x4. :( schrale boel. Maar ja, ik kan het nog wel vinden...
daarom brand ik ook gewoon veel op cd.
worden dan bijv mp3-1 genoemd mp3-2 etc.
en in een excel sheet kan ik zien wat er dan op die cds staat.
kgebruik trouwens ook een db progje voor als er heel veel files op een cd staan.
je hebt toch niet constant access tot 40gb data nodig!?
dus branden wat je toch niet vaak gebruikt. films/mp3's/whatever
just my 2 cents

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10

Puck

EINDBAAS.org

Hmmm, bij mij werkt die Tweaker Forum Headline niet. Komt dit omdat het PHP is ofzo? Hoe kan ik dit oplossen?

Arrived anxious, left bored

• Willem
PuCK:
Hmmm, bij mij werkt die Tweaker Forum Headline niet. Komt dit omdat het PHP is ofzo? Hoe kan ik dit oplossen?
Dat is dus het punt waar het om gaat bij een Active Desktop, het is afgestemd op het systeem waar het op draait. Ik krijg zoveel requests van mensen (vooral n00b's) die willen dat mijn active desktop bij hun gaat werken...

Tja, that's the point, je moet 'em gewoon zelf maken, met je eigen instellingen, eigen broncodes en alsjeblieft je eigen creativiteit. Dingen jatten is zo schraal joh.

Dus het is niet gek als het niet werkt op jouw systeem denk ik. Bijvoorbeeld de PHP. Daar moet je een webserver voor draaien en een PHP distributie. Als je dat werkend hebt zal de PHP geparsd kunnen worden en krijg je dus die headlines.

Webserver bv. Apache: www.apache.org
PHP: www.php.net

• Puck
  • Laatst online: 15-09 15:10

Puck

EINDBAAS.org

Maar ik was alleen van plan om die Tweakers Forum te gebruiken. Ik bedoel waarom upload je hem dan eigenlijk als je niet wil dat andere mensen hem gebruiken?

Evengoed bedankt

Arrived anxious, left bored

• Willem
PuCK:
Maar ik was alleen van plan om die Tweakers Forum te gebruiken. Ik bedoel waarom upload je hem dan eigenlijk als je niet wil dat andere mensen hem gebruiken?
O, wat denk je, ik heb hem juist geupload voor anderen, omdat daar vraag naar was. Dan kunnen ze in de source kijken en ideeën opdoen voor hun eigen AD. Maar ik bedoelde alleen te zeggen dat mijn AD bijvoorbaat niet even efficient zal werken op jouw systeem.

Puur omdat ik eigen instelingen heb gebruikt.
See my point ?

En als je die GoT Headlines wilt gebruiken, prima.
Dan rip je de PHP er toch tussenuit?... I don't care.
Klaar is Kees

• Willem
/edit sorry 2x

En denk nou maar niet dat dit als reden mijn 1001ste post heeft... ;)

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Op woensdag 12 december 2001 12:30 schreef McVirusS het volgende:
Ik heb die GoT Active Topics rip ding dus gemaakt............en in de oorspronkelijke versie kon je ook opgeven van welk forum je de Active Topics wilt zien.

Is retesimpel in te bouwen :). (dat ding ript dus gewoon de activetopics van GoT.....het kan zijn dat als je de 10 recenste topics van /13 wilt zien je meerdere pagina's moet uitlezen....maar dat kan dus al supersimpel)
kan je die niet ff posten ofzo? Lijkt mij wel handig

Multimonitor is relax :P

• Willem
MeIsTwisted:
kan je die niet ff posten ofzo? Lijkt mij wel handig
Man, man, man als je gewoon heel het topic had gelezen, had je gezien dat ik de source online heb staan, public dus. Daar kun je 'em gewoon uit rippen.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Op woensdag 30 januari 2002 15:18 schreef willem169 het volgende:

[..]

Man, man, man als je gewoon heel het topic had gelezen, had je gezien dat ik de source online heb staan, public dus. Daar kun je 'em gewoon uit rippen.
kan je het niet makkelijk maken voor iedereen. Gewoon een html filetje waarin die tech forums komen. Een hoop mensen zouden je dankbaar zijn! Incl. MIJ! :)

• Willem
MeIsTwisted:
kan je het niet makkelijk maken voor iedereen. Gewoon een html filetje waarin die tech forums komen. Een hoop mensen zouden je dankbaar zijn! Incl. MIJ! :)
Het spijt me ten zeerste, maar je bent gewoon te bedonderd om even in de PHP en HTML te gaan kijken in het ZIPje wat online staat en waar ik een aantal posts terug aan refereer.

Maar goed, wie ben ik. Hier HTML:
En nu wil ik er niks meer over horen :P
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
<?
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

<html>
<head>
    <title>gathering.tweakers.net headlines</title>
    <link rel="stylesheet" href="css/got.css" type="text/css">
</head>

<body background="">

<br>
    <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
        <tr>
            <td width="20">&amp;nbsp;</td>
            <td valign="top" align="left" class="tekst">

<?
function strq($str) {
    if (substr($str,0,1) == "'") $str = substr($str,1);
    if (substr($str,-1) == "'") $str = substr($str,0,-1);
    if (substr($str,0,1) == ",") $str = substr($str,1);
    if (substr($str,-1) == ",") $str = substr($str,0,-1);
        if (eregi("href=\"",$str)) {
                $str = str_replace("href=\"","href=\"http://gathering.tweakers.net/",$str);
        $str = str_replace("a class=\"f2\" ","a ",$str);
                $str .= "</a>"; // ACM is een prutser want hij is vergeten laatste anchor af te sluiten vandaar deze fix
        }
    return $str;
}

function ripActive($page) {
    $str = "";
    $i = 0;
    while ($i < $page) {
        $url = "http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart
        $str .= join("",file($url));    
        $i++;
    }
    return $str;
}

$href = "http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/";
$waarde = ripActive(1);

$topics = Array();
$max = 10;

preg_match_all("/topic\(.*?\);/",$waarde,$topics,PREG_PATTERN_ORDER);

$i=0;
echo "<table border=0 cellspacing=0 cellpadding=2>\n";
foreach ($topics[0] as $topic) {
    $topic = substr($topic,6,-2);
    $topic = stripslashes(str_replace("\\'","&amp;#39;",$topic));
    preg_match_all("/(\'.*?\'|,[0-9]+)/",$topic,$ar);
    list($id,$map,$subject,$forum,$lastpost,$abbr,$member,$replies,$forumid,$target) = $ar[0]; 

$subject = preg_replace("/<(.*)>/","",$subject); // haalt alle links naar subpagina's eraf
    if ($i < $max) {
        echo "<tr><td class=\"tekst\" valign=\"top\" align=\"left\">[".strq($abbr)."]</td><td width=\"20\">&amp;nbsp;</td><td class=\"tekst\" valign=\"top\" align=\"left\"><a href=\"".$href.strq($id)."\" target=\"_blank\">".strq($subject)."</a></td></tr>\n";
    }
    $i++;
}
echo "</table>";
?>

</td>
            <td width="20">&amp;nbsp;</td>
        </tr>
    </table>

</body>
</html>
?>

PS credits McVirusS, maar dat wist je al

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Op woensdag 30 januari 2002 15:44 schreef willem169 het volgende:

[..]

Het spijt me ten zeerste, maar je bent gewoon te bedonderd om even in de PHP en HTML te gaan kijken in het ZIPje wat online staat en waar ik een aantal posts terug aan refereer.

Maar goed, wie ben ik. Hier HTML:
En nu wil ik er niks meer over horen :P
ik had het al wel gedownload hoor, maar ik kreeg (en krijg het niet aan de praat, dus vandaar mijn request om een 'simpelere' versie

• Willem
MeIsTwisted:
ik had het al wel gedownload hoor, maar ik kreeg (en krijg het niet aan de praat, dus vandaar mijn request om een 'simpelere' versie
Er is hier niets simpeler aan hoor.
Het probleem is waarschijnlijk dat je geen Apache en PHP draait. En dat heb ik nu ook al 169x gezegd in dit topic. Via ICQ krijg ik ook constant de vraag van 'Waarom werkt jou active desktop niet bij mij ?' ... *zucht*

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Op woensdag 30 januari 2002 16:02 schreef willem169 het volgende:

[..]

Er is hier niets simpeler aan hoor.
Het probleem is waarschijnlijk dat je geen Apache en PHP draait. En dat heb ik nu ook al 169x gezegd in dit topic. Via ICQ krijg ik ook constant de vraag van 'Waarom werkt jou active desktop niet bij mij ?' ... *zucht*
het is me allemaal gelukt. Bedankt! Ik krijg alleen de achtergrongkleur nog niet veranderd. Hoe doe ik dit?

• DeTeraarist
  • Laatst online: 15-09 12:11

DeTeraarist

#Boots2Asses

Of het echt handig is weet ik niet, maar zelf heb ik nog een soort van minibrowser ingebouwd.
Door middel van links en input velden op de desktop wordt daar dan een pagina geladen. Alleen pagina's die zichzelf uit je frames halen werken nog niet echt mee :( daar moet ik nog wat op verzinnen.
En het is ook wel prettig om een hoge resolutie te draaien wil het prettig zijn, anders beslaat de browser alsnog je halve venster. Hier draait ie op 1024x768 met een browser van 800x350, das meestal wel te doen voor de pagina's die daar geladen worden.
Als tie er een keertje leuk uitziet zal ik wel eens een screenie posten, nu ziet ie er nog niet uit en zit er een zoekmachine op die niet helemaal oke is :p

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
hmmz.. notepad op je desktop, geniaal!

ga het zo maar eens even lokaal fixen..

Die headlines ed boeien me niet zo, ik zie mijn desktop bijna nooit gelukkig

• Willem
MeIsTwisted:
het is me allemaal gelukt. Bedankt! Ik krijg alleen de achtergrongkleur nog niet veranderd. Hoe doe ik dit?
*zucht* again

Word een beetje moe van mensen die nergens moeite voor doen...
Kappen nou, dit is echt vraag van niveau -1,69

• DizzyWeb
  • Laatst online: 15-09 10:37

DizzyWeb

Ondertiteld

Op donderdag 31 januari 2002 18:37 schreef brammetje het volgende:
hmmz.. notepad op je desktop, geniaal!

ga het zo maar eens even lokaal fixen..

Die headlines ed boeien me niet zo, ik zie mijn desktop bijna nooit gelukkig
Dat heb ik al eerder gezien op de AD van KiX@$$ :)

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Op donderdag 31 januari 2002 22:27 schreef willem169 het volgende:

[..]

*zucht* again

Word een beetje moe van mensen die nergens moeite voor doen...
Kappen nou, dit is echt vraag van niveau -1,69
sorry, ik zat te slapen. Maar alles draait nu super! Die php-scriptjes zijn ideaal! thnx!

• DeTeraarist
  • Laatst online: 15-09 12:11

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op woensdag 12 december 2001 12:30 schreef McVirusS het volgende:

Uhm waarom de active topics gaan zoeken voor de active topics van 1 forum :?
De active topics van een forum is toch gewoon: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/13
toch????
Lijkt mij in ieder geval wel...

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1