Verwijderd
Ik zou eens op del drukken als je computer start.
Dan kom je in de bios en dan kun je kiezen voor low level format.
Ter informatie voor sommigen :P:Op woensdag 12 december 2001 10:27 schreef pierrepuk het volgende:
Niet in ieder BIOS dus. Gebruik www.google.com eens of de search-pierrepuk-
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
lolz nieuw broekie hier en de mensen al domOp woensdag 12 december 2001 10:27 schreef pierrepuk het volgende:
vroeger hadden meer BIOS'n low level format dan nu. Mijn 386 die ik laaaang geleden had kon dat wel d8 ik.
Mijn P75 bios kan het niet en mijn huidig workstation BIOS ook niet.
Naar je HD merk zoeken op internet, deze hebben wel een lowlevel format proggie (moet je dan een bootdisk van maken...) Deze kan ook recoveren.
Dit duurt echt heel lang, is afhankelijk van de schijf grootte (bij mij 3 dagen voor 20GB...)
Dit duurt echt heel lang, is afhankelijk van de schijf grootte (bij mij 3 dagen voor 20GB...)
Alles is najagen van wind...
3 dagen ????????????????????????????????????????????????????Op woensdag 12 december 2001 11:45 schreef KNOETJE het volgende:
Naar je HD merk zoeken op internet, deze hebben wel een lowlevel format proggie (moet je dan een bootdisk van maken...) Deze kan ook recoveren.
dat meen je niet
Ja, dat klopt echt! Het duurt echt zo lang....
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Waarom zou je in GODSNAAM willen Low Levelen? Het enige wat het doet is je harddisk slopen.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Probeer die ook eens! Er zijn al een stuk of 7 topics over LLformat.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Probeer die ook eens! Er zijn al een stuk of 7 topics over LLformat.
Pagina: 1