Sterker nog, ik heb een een klein kabeltje (cross-over) + utp blokje die dat doet.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Verwijderd
Gewoon een utp-koppelstukkie, kost 3,50Op woensdag 12 december 2001 10:08 schreef Baileys het volgende:
Weet iemand ook hoe zoiets heet? Dan weet ik waar ik naar moet vragen in de computerwinkel
En ja, nieuwe stekker kan ook, maar dan moet je wel een utp-stekkertjes-knijp-tang in huis hebben
Een cross kabel straigt maken is hetzelfde als twee cross kabels achter elkaar hangen.
Verwijderd
vreemd he
-1 -2 = 1
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
-1 . -2 = +3
een schoner internet begint bij jezelf
Hij zei toch dat het mavo wiskunde wasOp donderdag 13 december 2001 09:49 schreef kEUS het volgende:
-1 -2 = -3
-1 . -2 = +3
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
-1 x -2 = +2 volgens mij (-1 . -2 == -1 x -2 toch?)Op donderdag 13 december 2001 09:49 schreef kEUS het volgende:
-1 -2 = -3
-1 . -2 = +3
Verwijderd
kan dit ook met huis tuin en keuken gereedschap of moet je daar zo'n speciale tang enzo voor hebben?Aakab schreef op 12 december 2001 @ 10:07:
Je kan ook gewoon de kabel open halen en hmm (..zoek een schema hiervoor aub...) draadjes verwisselen en dan heb je ook gewoon straight, je hoeft er maar 2 omtewisselen verry easy.
Ik denk dat de vergelijking min maal min is plus hier meer op zijn plek is:TeeDee schreef op 13 December 2001 @ 09:41:
net als bij de wiskunde op de mavo: min min is plus
-1 -2 = 1
-1 x -1 = 1
ff knippen en een straight bouwen en zo ken ik er nog een paar
Meneer 1000 has spoken......
Die verkopen ze namelijk in heel veel zaken zoals bijv mediamarkt.
Gewoon naar vragen in de winkel en klaar (of RJ-45 aan 1 kant eraf knippen en opnieuw knijpen).
't Leven kan zo simpel zijn he
Dit topic is gesloten.
![]()