Ik vind dat sommige moderators soms veel te snel zijn met hun beoordelingen en dan sluiten ze je discussies wel erg snel af! Eerlijk gezegd vind ik dat arrogant!
Dat is niet arrogant, dat heet beleid. Er zijn gewoon regels en die moeten worden nageleefd... Kijk zelf maar eens in LA, en speciaal naar de draadjes van "onterecht op slot" e.d. Bij elke discussie ziet degene achteraf wel in dat het idd of een search vraag was of dat het onderwerp al eerder is besproken.
edit:
Als je de FAQ in acht neemt en de search goed gebruikt zal een nieuwe topic echt niet onterecht op slot worden gegooid. GoT wordt groot, dus is er een strenger beleid nodig. Maar idd, zoals NoordGestoord al zei; geef eens een voorbeeld.
Als je de FAQ in acht neemt en de search goed gebruikt zal een nieuwe topic echt niet onterecht op slot worden gegooid. GoT wordt groot, dus is er een strenger beleid nodig. Maar idd, zoals NoordGestoord al zei; geef eens een voorbeeld.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vind het wel mee vallen. De meeste MOD's doen prima hun werk. Complimenten!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Het zal wel hierom gaan: [topic=346966]
En eerst zelf een beetje moeite doen, dan pas vragen. En ik geloof niet dat je dit niet zefl gebt gevonden binnen 5-10 minuten.
En eerst zelf een beetje moeite doen, dan pas vragen. En ik geloof niet dat je dit niet zefl gebt gevonden binnen 5-10 minuten.
Alsjeblieft...Op woensdag 12 december 2001 09:49 schreef NoordGestoord het volgende:
Voorbeelden?
[topic=348105]
Dit lijkt mij nou een perfect voorbeeld van zelf zoeken.. Op www.iiyama.com staat de twee specificatie's van die monitoren. Dus kijk en vergelijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jij bent vaak te vinden in SU he?Op woensdag 12 december 2001 09:52 schreef MREn het volgende:
Het zal wel hierom gaan: [topic=346966]
Wat dan als je niet begrijpt wat die specificaties inhouden? Wat dan als je digibeet bent??Op woensdag 12 december 2001 09:56 schreef Merely het volgende:
Dit lijkt mij nou een perfect voorbeeld van zelf zoeken.. Op www.iiyama.com staat de twee specificatie's van die monitoren. Dus kijk en vergelijk.
Verwijderd
Ik denk dat als je op mijn naam klikt, je wel ziet dat ik zo'n beetje alle fora zit (muv w&g en p&w)Op woensdag 12 december 2001 09:56 schreef pixelman het volgende:
[..]
Jij bent vaak te vinden in SU he?Heb je op de andere forums niet veel te melden of zo?
Is je taak de hele dag alle forums afzoeken naar postings die verkeerd geplaatst zijn? Of ben je een soort geheime mod of zo?
deze discussie wil je niet geloof mijOp woensdag 12 december 2001 09:56 schreef pixelman het volgende:
[..]
Jij bent vaak te vinden in SU he?Heb je op de andere forums niet veel te melden of zo?
Is je taak de hele dag alle forums afzoeken naar postings die verkeerd geplaatst zijn? Of ben je een soort geheime mod of zo?
maar zoals je ziet is je probleem vrij snel te vinden.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Er staat zelf een search optie bij Iiyama om twee monitoren te vergelijken!!! Je hebt dus IMHO niet goed gezocht... Dus is slotje terecht. EN dat mensen vaak op SU te vinden zijn komt doordat er mensen zijn die niet goed zoeken!
Dan ga je zelf ff zoeken naar wat die specs inhouden. Via de search kom je vanzelf achter horizontale en verticale frequenties.
Dan hoeven wij iig niet elke dag iets uit te leggen dat in iedere computer totaal staat.
Dan hoeven wij iig niet elke dag iets uit te leggen dat in iedere computer totaal staat.
Ik denk dat dit deels te maken heeft met de invasie van UTFS en RTFF vragenOp woensdag 12 december 2001 09:48 schreef pixelman het volgende:
Ik vind dat sommige moderators soms veel te snel zijn met hun beoordelingen en dan sluiten ze je discussies wel erg snel af! Eerlijk gezegd vind ik dat arrogant!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
FYI:Op woensdag 12 december 2001 09:56 schreef pixelman het volgende:
[..]
Total: 4615
Tech: 2684
SG: 281
HK: 692
NSTM: 67
LA: 589
SU: 268
Admin: 3
Verhouding Tech : HK : SG (afgelopen 7 dagen) 108 : 2 : 6
stand van 9-11, dus net 5.8% in SU, en das iets meer dan alles dacht ik zo.
Sooo, weer een discussie gewonnen
Pff.. Daar is niet eens een discussie voor nodig.. (gewoon niet op reageren is genoeg)Op woensdag 12 december 2001 10:05 schreef MREn het volgende:
Verwijderd
Wil altijd mijn gelijk bewijzenOp woensdag 12 december 2001 10:13 schreef Twynn het volgende:
[..]
Pff.. Daar is niet eens een discussie voor nodig.. (gewoon niet op reageren is genoeg)
Hoe kom je aan dit geweldig leuke overzichtje?Op woensdag 12 december 2001 10:05 schreef MREn het volgende:
[..]
FYI:
Total: 4615
Tech: 2684
SG: 281
HK: 692
NSTM: 67
LA: 589
SU: 268
Admin: 3
Verhouding Tech : HK : SG (afgelopen 7 dagen) 108 : 2 : 6
stand van 9-11, dus net 5.8% in SU, en das iets meer dan alles dacht ik zo.
gewoon bij iedere post consequent turven, wat dacht je.Op woensdag 12 december 2001 10:17 schreef Rancor1984 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit geweldig leuke overzichtje?
Modje lief aankijkenOp woensdag 12 december 2001 10:17 schreef Rancor1984 het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[url="nietbestaandeurl"]1337[/url]Op woensdag 12 december 2001 10:17 schreef Rancor1984 het volgende:
[..]
Who is John Galt?
Aangezien je niets kan met dat script kan je net zo goed niet de url geven.Op woensdag 12 december 2001 10:40 schreef justmental het volgende:
[url="http://nietbestaandeurl"]1337[/url]
Dat scheelt alleen maar onnodige bezoeken en gezeik van gebruikers die er "niet in kunnen".
Dan ga je leren wat die termen inhouden.Op woensdag 12 december 2001 09:58 schreef pixelman het volgende:
Wat dan als je niet begrijpt wat die specificaties inhouden? Wat dan als je digibeet bent??
We zijn hier op Gathering of Tweakers, er wordt hier van je _verwacht_ dat je zelf een beetje moeite doet om je in zaken te bekwamen.
Aannames zijn fataal.
Op woensdag 12 december 2001 11:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
We zijn hier op Gathering of Tweakers, er wordt hier van je _verwacht_ ge-eist dat je zelf een beetje moeite doet om je in zaken te bekwamen.
Foei, me badOp woensdag 12 december 2001 10:58 schreef ACM het volgende:
Aangezien je niets kan met dat script kan je net zo goed niet de url geven.
Dat scheelt alleen maar onnodige bezoeken en gezeik van gebruikers die er "niet in kunnen".
Ik zal 'em wel ff editen
edit:
Je had 'em al ge-edit
Waarom staat er niet 'Dit bericht is gewijzigd door ACM'?
Ge-db-edit?
Je had 'em al ge-edit
Ge-db-edit?
Who is John Galt?
OchOp woensdag 12 december 2001 11:10 schreef justmental het volgende:
edit:
Je had 'em al ge-edit
Ge-db-edit?
Ik was toch in de DB bezig
Foei, you bad tooOp woensdag 12 december 2001 11:17 schreef ACM het volgende:
Och
Ik was toch in de DB bezig
Heb je een linkje naar phpmyadmin voor me?
Who is John Galt?
Ik denk dat dat inderdaad het beste is.Op woensdag 12 december 2001 10:13 schreef Twynn het volgende:
[..]
Pff.. Daar is niet eens een discussie voor nodig.. (gewoon niet op reageren is genoeg)
Ik denk ook dat het punt van de topicstarter wel meevalt (tegen dus). Ik ben ook tegen te snel sluiten (doe het soms (heeeeeel soms
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat?Op woensdag 12 december 2001 17:42 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad het beste is.
OkIk denk ook dat het punt van de topicstarter wel meevalt (tegen dus). Ik ben ook tegen te snel sluiten (doe het soms (heeeeeel soms) zelf weleens, maar over het algemeen gaat het wel goed. Je voorbeelden zijn voorbeelden van terechte sloten. Gewoon geen zin om zelf even te zoeken is geen topic waard...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Is gewoon een duidelijk voorbeeld van beleid (zit iedereen na te praten
) Maarrrrr, eh, pixel
Are you thinking what i'm thinking. FL25,- voor de eerste persoon die het raad
ingaan op je troll over dat Mren alleen maar in SU zit te posten en niets te melden heeft.Op woensdag 12 december 2001 19:15 schreef pixelman het volgende:
[..]
Wat?
[..]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Laat Mren maar daarop ingaan.. Dat heeft ie ook gedaan, what's with you? En iets is niet meteen troll of zo..Op woensdag 12 december 2001 21:07 schreef JvS het volgende:
[..]
ingaan op je troll over dat Mren alleen maar in SU zit te posten en niets te melden heeft.
Pagina: 1