Foutje bij link vanaf tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Klinkt misschien een beetje flauw, maar de links vanaf tweakers.net naar dit forum zijn fout. Feedback linkt naar lieve adjes, lieve adjes naar TV/film en TV/film naar het administrators-forum.

Misschien een keertje handig om aan te passen. Ik hoop deze posting niet als gezeik van mijn kant zien, zo was het niet bedoeld :).

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Haal je die uit het klapuit java menuutje??? Bij IE4 staat daar alleen nog: forum, maar in de bieb met NN4 ofzo, staan alle forums er nog... HUH? Hoe ken dit nou? Femme?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Mark_V
Ja, ik heb het over die klapuit-dingen.

Het is inderdaad weleens zo dat alleen "Forum" te kiezen is. Dat heb ik ook weleens meegemaakt. Maar als het goed is, gaat dat vanzelf weer over. En het is goed :)

Verwijderd

Omdat bij IE het menuutje vaak achter de banner kwam te hangen staat daar nu alleen 'forum'.

Netscape heeft wel gewoon alle links in het menuutje staan, maar die kloppen inderdaad niet meer allemaal. Dat komt omdat 'tweakers.net feedback' een tijdje geleden is weggehaald, dat menuutje moet nu ook nog even aangepast worden :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb 't foutje gefixt.

Netscape gebruikers krijgen dus lekker een compleet menuutje en IE gebruikers krijgen een gemankeerd menuutje (eigen schuld) :).

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Ik heb ze toch allemaal in mijn favorites staan :7

Een fanatiek IE5 gebruiker :P

Ik scrobbel ook audio

• Mark_V
Mooi zo...... eindelijk. Het was echt hoogst irritant :)
Pagina: 1