Toon posts:

Printer inkt-cartrigde bijvullen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Deskjet 640C. Kan je hiervan de inkt-cartridges bijvullen als ze op zijn? Ik hoorde iets van met een spuit ofzo... is dit gevaarlijk en hoe gaat dit?

• Reut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 11:46

Reut

Tjoepie, nu met schroefdoppie

Dat wil ik ook wel weten. Zelf heb ik ook een 640c.

Ik heb het eens geprobeert met de navulset van mijn buurman. Dit was geen succes. Mijn handen zaten onder de inkt en de cardridge lekte als een wilde. |:(
Het navulsetje is bedoeld voor een Epson.
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervarin van anderen.

Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Ik heb zelf een EPSON 640 (het was me nog nooit opgevallen dat HP ook een 640 had :) ) en bij mij is het navullen prima gelukt, zonder knoeierij (wel voorzichtig doen natuurlijk). Ook de printjes zijn prima, ik zie echt geen verschil met de originele inkt (terwijl ik de WeCare inkt toch minder mooi vond lijken dan de originele). Ik heb de inkt besteld bij http://www.goedkoperprinten.nl/ , waar je verder ook een heleboel informatie kan vinden. Er zijn daar ook navulsetjes voor HP's, ik kan me voorstellen dat Epson inkt heel anders is en dus gaat lekken in een HP. Ehm, dat was het wel weer. :)

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

• Reut

Reut

Zit daar dan ook een beschrijving bij hoe je dat moet doen?

Bij dat setje van mŽn buurman zit een soort van handleiding. Je moet dan aan de gang met tape enzo om de gaatjes weer dicht te maken. Dit ging dus niet goed bij mij.. :(

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Je krijgt er keurig een A4-tje met instructies bij. En inderdaad moest ik ook de gaatjes met tape dichtplakken. Staat allemaal op de site geloof ik. *zoek* ja hier: http://www.goedkoperprinten.nl/navulindex.html

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

• Reut

Reut

Op woensdag 12 december 2001 10:12 schreef Slein het volgende:
Je krijgt er keurig een A4-tje met instructies bij. En inderdaad moest ik ook de gaatjes met tape dichtplakken. Staat allemaal op de site geloof ik. *zoek* ja hier: http://www.goedkoperprinten.nl/navulindex.html
Kijk daar heb ik wat aan: :)

De eerste tip die er staat: vul de cardridge binnen 24 uur bij! Dat heb ik de vorige keer dus niet gedaan.

Dank je voor de tip, dit gaat een hoop geld besparen. :Y)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:05

Wimo.

Shake and Bake!

Ik heb het ook geprobeerd met een lexmark printer :)

Je kreeg 4 injectie naalden (:9) en 3 flesjes met kleuren inkt.. je moest gewoon de 3 kleuren netjes in de cartridge spuiten en daarna het ding weer dichtplakken :)

Ik stond er zelf van te kijken dat het nog werkte ook :P

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
tjaaah navullen moet je wel handig voor zijn ennuhhh niet te veel bibberen, ik heb dat ook een keer geprobeert maar toen kon ons moeder heel de tafel poetsen *D
Pagina: 1