[php] posten -> info terug -> verwerken?

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 15:45
Hey lui,

als ik iets post, bijvoorbeeld met cURL, en ik krijg dan informatie terug van de server, hoe ga ik daar dan in PHP weer mee verder?
Tis een korte vraag ja, maar ik zou op dit moment niet echt weten hoe ik dat moet doen.

• TangLeFuzZ
niemand?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

[topic=327241/1/25]
Policy mbt het omhoogschoppen van threads. Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• TangLeFuzZ
Op woensdag 12 december 2001 12:21 schreef D2k het volgende:
[topic=327241/1/25]
[..]
Ok sorry, dat had ik nog nooit eerder gelezen, ik wist wel dat het een beetje lame was.
Ik zal de hele P&W faq trouwens ff opnieuw doornemen.
Verder weer ontopic hier aub, als er nog iemand over mijn schop wil zeuren, doe dat dan via mail aub :)

Verwijderd

Welke gegevens je precies terug krijg weet ik niet, maar als je die zelf wel weet zijn ze in php gewoon te benaderen als variabelen.

Dus bijvoorbeeld als je "name" en "id" terugkrijgt is't in php gewoon de variabele $name en $id.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Als je variabelen "kwijt" bent wil een
PHP:
1
2
3
<?
print_r ( $GLOBALS );
?>

wel eens helpen. Het is een pauperlange melpzooi, maar voor debuggen vaak wel handy

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• TangLeFuzZ
Ja ok thnx, maar ik post het op een file die niet op m'n eigen server staat, dan kan ik die toch niet gewoon als variabelen behandelen??
Pagina: 1