Geen beeld meer!

Pagina: 1
Acties:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-08 22:59
Op mijn werk ben ik een beetje lopen knutselen. Normaal gesproken staat display properties (rechtermuis desktop) afgesloten om te veranderen. Nog steeds dus, maar ik heb Winbar gedownload en daar kun je simpel de resolutie aanpassen! Ik meteen proberen en zag de optie 1280*1024, 32bit. Ik aanklikken, weg beeld. Bleek die resolutie op 85hz te zitten! Stond er niet bij jammer genoeg Die stomme Dell monitoren kunnen op die resolutie maar 60Hz |:( aan! Dus ik snel resetten, maar zodra hij Windows inkomt, floepte het beeld weer uit!

Ik heb geprobeerd in de veilige modus wat dingen te veranderen, maar niks werkte. Ik heb gelezen dat Powerstrip daar goed voor is, maar die weigert te installeren op mijn PC vanwege beveiliging ofzo.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

je moet het in veilige modus kunnen veranderen...andere oplossing driver verwijderen van je videokaart?
succes dit komt wel goed

• Smarron
Op woensdag 12 december 2001 07:00 schreef paria het volgende:
je moet het in veilige modus kunnen veranderen...andere oplossing driver verwijderen van je videokaart?
succes dit komt wel goed
Ze hebben hier geen videokaart inzitten. Alles is onboard. Is dit ook op te lossen in de veilige modus ?

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:18
Dit klinkt als een gevalletje:
"euh, wij hebben een netwerk op het werk, en nu heb ik liggen kloten, maar nu werkt mijn PC niet meer. Wat moet ik doen?" >:)
Oplossingen:
1. je meest schijnheilige glimlach opzetten en naar de systeembeheerder gaan en het uitleggen. (vertrouw me, je bent echt niet de enige) Hierna doe je gewoon of je neus bloed als ze vragen wat dat proggie daar doet enzo.
2. Achter het password van de Administrator zien te komen
3. Echt gaan liggen kutten en met een opstartfloppy o.i.d. je settings gaan veranderen

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Smarron
Op woensdag 12 december 2001 08:38 schreef ikmattie het volgende:
Dit klinkt als een gevalletje:
"euh, wij hebben een netwerk op het werk, en nu heb ik liggen kloten, maar nu werkt mijn PC niet meer. Wat moet ik doen?" >:)
Oplossingen:
1. je meest schijnheilige glimlach opzetten en naar de systeembeheerder gaan en het uitleggen. (vertrouw me, je bent echt niet de enige) Hierna doe je gewoon of je neus bloed als ze vragen wat dat proggie daar doet enzo.
2. Achter het password van de Administrator zien te komen
3. Echt gaan liggen kutten en met een opstartfloppy o.i.d. je settings gaan veranderen
1. Dit zie ik als laatste optie, waarschijnlijk moet ik die wel gebruiken |:(
2. Als ik die heb, kan ik dan display properties in de veilige modus aanpassen? Volgens mij niet namelijk. Dan heb ik er nog weinig aan.
3. Hmm, geen floppy in de buurt hier. Het lijkt dat optie 1 het gaat winnen.

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 00:55
Kijk, dit heb ik nu ook!!

alleen is dit me prive machine

ik heb een ATI Radeon 9500
met een Medion TFT scherm 15" geloof ik

En per ongeluk op de verkeerde resolutie gezet..

En nu klapt ie elke keer op de verkeerde als ik hem opnieuw opstart :(

Ook driver geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren..
Maar kennelijk is die foute resolutieinstelling ergens opgeslagen want hij blijft erin gaan, ook na een driver update

Hoe krijg ik dat handmatig eruit?

Iemand?

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Je moet in Hardware Manager je grafische kaart eruit knallen (lees: uninstallen). Beste is om dat in veilige modus te doen.

Andere optie (zelf ook vaker gedaan): Kijken welke toetsen je precies in moet drukken als windows net is geboot. Afkijken bij een werkende pc :)

Bv.
-Windows Toets indrukken
-x keer pijltje omhoog
-Pijltje naar rechts voor Control Panel
etc etc

Instagram / YouTube

Pagina: 1