JavaScript error tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Topicstarter
Als ik in netscape 4.04 probeer om tweakers.net te openen dan krijg ik een JavaScript error:
c is not defined

Heel het bovenste stuk en de update tracker vallen daardoor weg. :(

En als je bij Lieve Adjes een andere "show topics from last x days" kiest dan komt er ook een foutmelding:
You did not specify a specific forum (of iets dergelijks)

Today's subliminal thought is:

• Danny
  • Niet online
Die 2e is omdat er tussen 'lieve' en 'adjes' in de url na het kiezen van xxx dagen een spatie staat.. Daar moet OF een plus tussen OF dat hele deel '&forum=lieve adjes' moet ertussenuit.
Femme weet dat al, maar is een beetje lui >:)

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

• redwing
  • Laatst online: 18:34
Hetzelfde probleem heb ik hier met 4.05. Alleen door een nieuwitem te kiezen kan ik weer op het forum terechtkomen. Super irritant.

[removed]

• Hans
  • Niet online
Ik word ook telkens geteisterd met deze error:

JavaScript Error: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp , line 33:

c is not defined.

Zelfde als annie dus. en dat zuigt. tweakers werkt gewoon nie meer in de netescaper.

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je moet ook geen oude rotte Netscape versie gebruiken. 4.5 is al een jaar uit!

Ik snap dat echt niet. Volk koopt continue nieuwe hardware, maar zoiets simpels als een up-to-date browser versie naar beneden halen schijnt blijkbaar niet te kunnen.

4.05 en ouder geeft problemen als ik een plaatje in de tekst zet. Slaat nergens op!

Wat me eigenlijk nog het meest tegenvalt is dat het vooral Netscape gebruikers blijken te zijn die met zwaar verouderde versies rondsurfen. Ik had verwacht dat juist zij bewuster met hun browsertje omgaan.

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

het zijn en blijven natuurlijk netscare gebruikers (whaaa)...

msie gebruikers zijn wel verplicht om continue te updaten, anders blijf je aan het rebooten....

Cock flavored soup mix

• Annie
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Topicstarter
Nou ik gebruik NS eigenlijk alleen voor testen van de pagina's en op dit moment om op het forum te kijken, omdat ik die kl*te proxy instellingen niet uit IE gesloopt krijg (is irritant bij het forum).

Maar ik heb geen zin om een nieuwe versie van NS neer te halen. BDW op de site van NS is de hoogste versie Navigator 4.08 die je kan neerhalen (kon tenminste geen andere vinden).

Ik dacht ik meld de foutmelding effe, misschien dat het verholpen kon worden.

Hallahan: En of er geen foutjes in NS zitten >:) Neen, geef mij dan maar IE5.

Today's subliminal thought is:

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Geen nieuwere kunnen vinden? :D

Maar ik zit bijvoorbeeld op school ook met een antieke NS4.04. Heel vervelend, maar kan er weinig aan doen. Heb geen zin om op elke pc handmatig een nieuwere versie te gaan installen. Als dat al zou kunnen.

• Brunniepoo
  • Nu online
Moet je ff tot 10 tellen...daarna zal er een compuserve cd'tje in je bus vallen met een up-to-date browser :)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik wordt een beetje ziek van verouderde browser versies. Ik vind dat gebruikers gewoon geforced moeten worden om een update binnen te halen :).

Trouwens, als je netscape wilt downloaden moet je dat _nooit_ bij Netscape zelf doen. Die site is namelijk bijna net zo wazig als die van Microsoft (je kunt er nooit iets vinden :)). Gewoon 2koeien gebruiken.

• redwing
  • Laatst online: 18:34
Ik ben het er helemaal mee eens dat je een up-to-date browser moet gebruiken. Thuis werkt het dan ook goed. Maar hier op mijn werk heb ik er weinig over te vertellen met welke versie ik werk. En overdag wil ik toch ook wel eens bij GOT komen :)

[removed]

• Hans
  • Niet online
Femme: Tell that to systeembeheer! We zitten hier op school nog te kutten met navigator 4.04. Die oude mannetjes trekken de snelheid der ontwikkelingen niet zo :D

Verwijderd

Femme heb zich maar aan te passen aan de massa als hij een volwaardige site wil: de meesten gebruiken dus MSIE 4. punt.

• Idéfix
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Ehm, Heatbuster, de meeste gebruiken helemaal geen IE 4, kijk maar: http://x8.extreme-dm.com/tracking/reports/ej/nph-system.cgi?tag=tweaking

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Hallahan
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Shit, wist nie dat IE5 al zover was doorgedrongen.... gaat echt hard!

BTW, Annie, ik draai zelf al vanaf de beta releases met 5, maar ik blijf updaten!

Cock flavored soup mix

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Heatbuster: een "volwaardige" site is goed te bekijken in recente versies van Netschaap EN Eploder :)
En dat lukt Femme toch aardig goed..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maar het probleem zit 'm dus ergens bij die leuke javascriptjes die ik gebruik om alles wat statisch in de pagine te document.writen vanuit een externe javascript file (die op andere servers dan die van pair draaien). Dit scheelt per pageview zeker 10Kb.

25.000 pageviews per dag, dus reken maar uit hoeveel traffic dit scheelt.

Op dit moment heeft Tweakers.net ongeveer 430Mb per dag incl. Webmagix troep. Als ik geen handige javascrippies zou gebruiken had ik 250Mb meer gehad in de dag en dat zou een erg dure grap worden (bovendien is dit gewoon sneller omdat alle statische html gecached wordt).
Pagina: 1