IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
Er bestaan zelfs speciale adapters voor, van socket A naar socket A, waarop je de multiplier kunt instellen.
En anders ziet dit topic er wel interessant uit.
Meer interessante gegevens kun je vast uit de search halen
.
En anders ziet dit topic er wel interessant uit.
Meer interessante gegevens kun je vast uit de search halen
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Een GoldFinger Device noemen ze datOp woensdag 12 december 2001 05:22 schreef Tony Vroon het volgende:
Er bestaan zelfs speciale adapters voor, van socket A naar socket A, waarop je de multiplier kunt instellen.
Meer interessante gegevens kun je vast uit de search halen.
En in de search staat er wel meer over...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
GoldensocketOp woensdag 12 december 2001 07:48 schreef crashoverride het volgende:
[..]
Een GoldFinger Device noemen ze dat
En in de search staat er wel meer over...
Verwijderd
Ruilen voor mijn epox, perfect te tweaken.Op woensdag 12 december 2001 05:10 schreef DrNo het volgende:
Ik heb dus de pech om een Tiger MP te hebben die echt niet te tweaken valt
hmm het is dus de bedoeling om het zonder goldensocket te doen.
Ik wil dus de BF(X) pinnetjes (ik dacht dat deze er voor verantwoordelijk waren) af te plakken maar ik weet het niet zeker. Want een enkele GFD is al duur en ik moet er dan 2 kopen dus dat is dubbel prijs.
Ik wil dus de BF(X) pinnetjes (ik dacht dat deze er voor verantwoordelijk waren) af te plakken maar ik weet het niet zeker. Want een enkele GFD is al duur en ik moet er dan 2 kopen dus dat is dubbel prijs.
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
sinds wanneer hebben die een dual bordje?Op woensdag 12 december 2001 09:33 schreef Lomu het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn epox, perfect te tweaken.
Verwijderd
Niet, maar die ken je wel tweakenOp woensdag 12 december 2001 16:05 schreef Black_Adder het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben die een dual bordje?
Jah kijk jij weet wat ik bedoel
bedankt man
Pagina: 1