paar dagen geleden was dit mijn topic --> [topic=343576]
en na het instaleren van windows en een paar andere progje wilde hij vanmorgen na even op got gekeken te hebben nix meer .
hier een paar details :
- mobo abit kt7e ( omdat ie blauw was )
- proc duron 1000
- proc koeler dragonorb
- videokaart , geforce2 daytona nvidia
- 3 x 128 sdram geheugen
- hd maxtor diamondmax 40 g 7200rpm
- kast 300w voeding
alle koelers beginnen te draaien ( ook die van de videokaart ) geen biepjes , nada .
nu heb ik vanaf vanmorgen 8 uur alle searches gebruikt :
geen beeld
abit kt7e
nieuw systeem ga zo maar door .
alle faq's gelezen , met weinig concreet progress .
ik heb alles eral uit gehad , geheugen eruit , alle ide kabels eruit , kabels omgedraait , cmos clear , andere videokaart in ander slot , proc eraf enz.
maar ik krijg geen enkel biepje ???
mobo staat nu naast me in kast met videokaart erin , geheugen erin alle fans draaien en alleen de power knop en speaker zitten aangesloten .
en alleen een beeldscherm eraan .
voeding heb ik ook al vervangen .
ik weet et echt niet meer .
hoe kan , na 2 dagen opstarten en een x rebooten opeens het mobo nix/weinig ( alleen draaiende fans vind ik niet genoeg ) meer doen ??
en na het instaleren van windows en een paar andere progje wilde hij vanmorgen na even op got gekeken te hebben nix meer .
hier een paar details :
- mobo abit kt7e ( omdat ie blauw was )
- proc duron 1000
- proc koeler dragonorb
- videokaart , geforce2 daytona nvidia
- 3 x 128 sdram geheugen
- hd maxtor diamondmax 40 g 7200rpm
- kast 300w voeding
alle koelers beginnen te draaien ( ook die van de videokaart ) geen biepjes , nada .
nu heb ik vanaf vanmorgen 8 uur alle searches gebruikt :
geen beeld
abit kt7e
nieuw systeem ga zo maar door .
alle faq's gelezen , met weinig concreet progress .
ik heb alles eral uit gehad , geheugen eruit , alle ide kabels eruit , kabels omgedraait , cmos clear , andere videokaart in ander slot , proc eraf enz.
maar ik krijg geen enkel biepje ???
mobo staat nu naast me in kast met videokaart erin , geheugen erin alle fans draaien en alleen de power knop en speaker zitten aangesloten .
en alleen een beeldscherm eraan .
voeding heb ik ook al vervangen .
ik weet et echt niet meer .
hoe kan , na 2 dagen opstarten en een x rebooten opeens het mobo nix/weinig ( alleen draaiende fans vind ik niet genoeg ) meer doen ??
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!