abit kt7e doet na 2 dagen weinig meer ?

Pagina: 1
Acties:

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59
paar dagen geleden was dit mijn topic --> [topic=343576]

en na het instaleren van windows en een paar andere progje wilde hij vanmorgen na even op got gekeken te hebben nix meer .

hier een paar details :
- mobo abit kt7e ( omdat ie blauw was )
- proc duron 1000
- proc koeler dragonorb
- videokaart , geforce2 daytona nvidia
- 3 x 128 sdram geheugen
- hd maxtor diamondmax 40 g 7200rpm
- kast 300w voeding

alle koelers beginnen te draaien ( ook die van de videokaart ) geen biepjes , nada .

nu heb ik vanaf vanmorgen 8 uur alle searches gebruikt :
geen beeld
abit kt7e
nieuw systeem ga zo maar door .
alle faq's gelezen , met weinig concreet progress .

ik heb alles eral uit gehad , geheugen eruit , alle ide kabels eruit , kabels omgedraait , cmos clear , andere videokaart in ander slot , proc eraf enz.

maar ik krijg geen enkel biepje ???

mobo staat nu naast me in kast met videokaart erin , geheugen erin alle fans draaien en alleen de power knop en speaker zitten aangesloten .
en alleen een beeldscherm eraan .

voeding heb ik ook al vervangen .

ik weet et echt niet meer .
hoe kan , na 2 dagen opstarten en een x rebooten opeens het mobo nix/weinig ( alleen draaiende fans vind ik niet genoeg ) meer doen ??

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
alle kaarten er al een keer in/uit gedaan. En passen ze ook goed in de slots. Dit kan namelijk heel makkelijk een geval van kortsluiting zijn, had ik ook met mijn netwerk kaart. Zeer frustrerend omdat die de ene keer verder komt dan de andere keer (bij mij leek het aan m'n geheugen te liggen)

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 03:25 schreef Orphix het volgende:
alle kaarten er al een keer in/uit gedaan. En passen ze ook goed in de slots. Dit kan namelijk heel makkelijk een geval van kortsluiting zijn, had ik ook met mijn netwerk kaart. Zeer frustrerend omdat die de ene keer verder komt dan de andere keer (bij mij leek het aan m'n geheugen te liggen)
was je pc niet geaard dan :?

eehm en NaLiN, garantie ?

• talin
Op woensdag 12 december 2001 03:25 schreef Orphix het volgende:
zelfs zonder kaarten zou ie moeten piepen constant acher elkaar .
dat zou betekenen dat je videokaart niet goed zit of er niet in zit .

maar zelfs met een leeg mobo ---> proc , koeler , voeding en speaker , geeft ie geen kik !
bhalve dat alle fans draaien .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 03:28 schreef BBQ-Man het volgende:
was je pc niet geaard dan :?
Och ik heb het nu nog regelmatig, begint die te piepen. Na een reset doet die het dan gewoon goed :?
Maar de kortsluiting vindt plaats binnen de computer zelf oid, iig niet genoeg om de stoppen door te laten slaan...

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ikke denku kaduk... (ja, het kan kapot gaan dat spul, lekker lullig, maar het kan)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• talin
Op woensdag 12 december 2001 06:15 schreef MRic3 het volgende:
Ikke denku kaduk... (ja, het kan kapot gaan dat spul, lekker lullig, maar het kan)
zou ik ergens heen kunnen gaan om dat te laten testen ?

want om nou die dingen apart op te sturen lijkt me ook niet wat .

Pagina: 1