Toon posts:

Case Badge mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullie deze al kennen, maar ik was er persoonlijk redelijk van onder de indruk. Erg cool.

http://www.multiplaycity.com/products/casemods/elbadgeinstall.html

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

freaky... but nice
:9

System Specs!

Verwijderd

die is wel errug stoer ja. Kan je deze spullen ook in Nederland krijgen/kopen? :?

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02

JWR

Ja dit is errug stoer :9 . Is er al iemand die dit ook wil gaan doen? Wat zouden hier ongeveer de kosten van zijn?

Zo'n casebadge van tweakers.net 8-) .

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Je moet zon lichtgevend plaatje hebben in de grote van een casebadge

Iemand een Conrad gids in de buurt? >:)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• DjCasemod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 12:41
Echt 8-) mischien in groeps verband bestelen dat ze het dan doen ?

Verwijderd

Als dit besteld gaat worden doe ik zeker mee.
Zou het trouwens mogelijk zijn om het gewoon met een ontzettnend felle led te doen?

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Ik denk dat je dan in het midden een velle punt krijgt en aan de buiten kanten bijna geen licht.

(en na een tijdje branden een slappe casebadge van de warmte) :)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• CBA
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Dit ziet er echt wel goed uit, ik zoek alvast eentje dat groen licht geeft :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:34

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hoe heet zo'n lichtgevend plaatje eigenlijk.? Dan kunne we even gaan zoeken wat zo'n ding moet kosten.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:33

TiMMieJ

PSN: Orixez

IDD dit is echt vet hoor dus als iemand die plaatjes vind let me know. Because i love it.

Gr33tz TuRk

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 10:04 schreef TuRk het volgende:
Gr33tz TuRk
psst geen begroetingen onder je naam zetten
Greetz Lomu

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 13:24

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik heb dit zelfs gemaakt met een ordinaire voorlamp voor je fiets. Draaitjes aansluiten direct op je 5v-lijn (fietslampje was 6v). Twee stukjes plexiglas uitzagen die precies passen in het gat dat je in je kast hebt gemaakt (ongeveer casebadge maat natuurlijk). Een stukje plexiglas opschuren aan beiden zijden net zo grof totdat de lamp niet meer te zien is en het plaatje egaal oplicht. Tweede stukje kun je eventueel aan de achter kant nog opschuren. Op de gladde kant plak je de casebadge. Nu kun je twee plexiglas plaatjes aan elkaar lijmen, lichtje erachter en in je kast maken. Je moet misschien voor fellere lampen wat meer plaatjes plexiglas gebruiken om het licht egaal over de casebadge te krijgen. Het ziet er bij mij aardig goed uit. Later als deze gloeilamp verrot is (kwestie van tijd) dan zet ik er een gekleurde led achter.
Plaatjes van mijn gehele casemod komen nog.

• spok9
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Op woensdag 12 december 2001 09:39 schreef Loque het volgende:
Je moet zon lichtgevend plaatje hebben in de grote van een casebadge

Iemand een Conrad gids in de buurt? >:)
Ben al aan 't zoeken... enig idee hoe zo'n ding heet???

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat verlichten gaat me wat ver, maar ik ben wel geintreseerdin wat van die plastic gevallen om een case badge te meken :P

Waar krijg je die?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Je kan dat toch maken met lichtgeleidend glas plaatje, ledje eracht en heb je hetzelfde effect

• DAMAGE
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op woensdag 12 december 2001 11:48 schreef Hitpoint het volgende:
Je kan dat toch maken met lichtgeleidend glas plaatje, ledje eracht en heb je hetzelfde effect
precies daar zat ik dus ook al aan tedenken, maar zou je dan gewoon het ledje er op "plakken" of er echt achter zetten zeg maar?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:10

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

als iemand nou ff zegt hoe zo'n ding heet, zoek ik t ff op in de conrad gids :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40

Jox444

Honestly....

Waar kan je deze dingen halen?
Poly Seal Dome

Het is FRIET!

Verwijderd

K heel ff, ik een noob op dit gebied enzow. Maar dat stekkertje van dat plaatje wat oplicht zegmaar hoe zit dat in elkaar? Dus waar zou je dat moeten aansluiten enzow? Echt 0,0 verstand van stroom enzow ;)

Wat mij dus helemaal bruut lijkt is als je die aansluit op je hdd poortje op je mobo :)
Zie het al helemaal voor me zo'n knipperend dingetje als je laadt enzow :)

En iemand al een id waar je dat haalt?

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 06:51

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Een weekje geleden was deze casebadge ook in de belangstelling hier, maar weinig mensen die hem wilden bestellen toen. Als iemand alsnog die dingen wil bestellen dan doe ik mee!!! :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kunt ook je casebadge beschilderen met lichtgevende verf. Ik heb hier 3 tubes liggen (blank/wit, groen, blauw), en ik dacht: ik maak mijn kast lichtgevend.
Ik probeer het eerst op een frontje en het resultaat was teleurstellend. Het is dikke prut, het plakt nauwelijks, en ik kreeg het met mijn bankpasje niet eens egaal. En het is er niet met water af te krijgen, in het donker heb ik allemaal vlekken.
Ik heb die tubes bij een speelgoedwinkel gekocht, het lag bij de tekenspullen. 3 in een pakje.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

ik weet wel waar ongeveer deze dingen kan kopen en teven ook hele andere coole case badges weet alleen neit hoe het bestellen werk want mijn noors is niet al te best :)

tjek http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp tis ff zoeke maar ze hebben veel :) 20.00 noorse kroon is 2,50 euro voor het gemak...

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik heb me het LEPlazerus gezocht naar deze mod, maar het blijkt dat we hem niet via Conrad kunnen krijgen zo 1,2,3.

Ik zal nog eens persoonlijk contact opnemen, wellicht geven ze me dan een nuttig antwoord.

Maar dit is een mod die ik MOET hebben :)

Er staat ook een badge mod pcmods.com maar dat is met een ordinair lampje met gloeidraad... Dit is natuurlijk veel professioneler en mooier.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Moet zeggen dat het tactis is bedacht *D aangezien je niks molt, oke je moet een beetje boren. Maar als je er vanaf wilt (wie??) heb je geen (erge) blijvende letsel in je kast.

Het ziet er ook nog eens cool uit :9~

• Chimera
  • Laatst online: 17-07 11:24
Op dinsdag 12 februari 2002 01:25 schreef Plank het volgende:
ik weet wel waar ongeveer deze dingen kan kopen en teven ook hele andere coole case badges weet alleen neit hoe het bestellen werk want mijn noors is niet al te best :)

tjek http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp tis ff zoeke maar ze hebben veel :) 20.00 noorse kroon is 2,50 euro voor het gemak...
Daar staat ie toch? Bij LED (onder Casemods) staat PcMods Case Badge Lighting Kit voor 135 noorse kronen, of is dat hem niet :?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik heb er van de week 1 besteld in Australië :)

Vraag me niet waarom, want Azië vind ik toch nog ff iets te onbetrouwbaar, en Australië was het eerste wat ik kon vinden :)

Bovendien als ze bellen zit ik goed, want mijn schoonfamilie zijn praktisch inheemse australiërs :)

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Pagina: 1