Toon posts:

Mxstream, Planet en Alcatel Speedtouch USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
computervrienden,

Ga in zee met MxStream met USB-modem, betaal veel. Koop ook nog een Microsoft XP Home Edition en de ellende begint. Support van KPN en Planet is knudde, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door zowel de telefonische helpdesk van beiden als Primafoon en Business Center, en uiteindelijk moet je het zelf maar uitzoeken.

KPN denkt alles te kunnen maken. Ben nu acht weken bezig sinds mijn upgrade van Windows98 naar XP en heb nog steeds geen ADSL. Ik wil bij deze vragen of zo veel mogelijk mensen mee gaan om KPN aansprakelijk te stellen voor dit ongemak. Graag veel reacties om actie te ondernemen tegen KPN.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sling.to/IT btw....

Suc6.. Waarom lukt het bij jou niet en bij anderen wel?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm... ik werk dus bij ADSL support van Tiscali, en heb al genoeg klanten gehad met windows XP en een USB modem waar dat prima werkt hoor, denk toch echt dat je het probleem bij jezelf (of je computer ;)) moet zoeken...

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Beveiliging setting op typical zetten en verder niks aanvinken... voila...

Lucky Goldstar

• Bulldog
  • Niet online
Dit topic is verplaatst van [forum=11] naar [forum=4] :).

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb zelf erg veel goede ervaringen met de helppagina's van XS4ALL. Klik es op de volgende link:

http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/usb/windowsxp/configureren.html

Uiteraard moet je je loginnaam en DNS servers ff anders instellen, maar voor de rest is het precies hetzelfde!

[edit]
Ziet er vrij makkelijk uit btw :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 01:59 schreef BrZ het volgende:
Hmm... ik werk dus bij ADSL support van Tiscali, en heb al genoeg klanten gehad met windows XP en een USB modem waar dat prima werkt hoor, denk toch echt dat je het probleem bij jezelf (of je computer ;)) moet zoeken...
Jij en werken? :7

Maaruhm, lijkt me ook niet dat probleem daarin zit. Sporen je USB poorten enzo wel? Probeer anders Win98 eens te installeren, dat zou ook moeten werken. En bij Planet gewoon net zo lang zeuren tot het werkt, ze moeten je helpen tenslotte. Probleem lijkt me niet bij de KPN. Dat zou je (bij Ethernet in ieder geval) zien aan line sync op je modem.

Even quote van MXStream site (http://www.mxstream.nl/cgi-bin/as.cgi/0289000/c/start/file=/9289000/modules/fz7jtr04)
Let op!
Het USB modem voldoet aan de USB- standaard. In de praktijk blijkt echter dat sommige PC's niet volledig met deze standaard overweg kunnen. Bij deze PC's functioneert het Mxstream USB modem dan niet goed. Dit wordt in de meeste gevallen veroorzaakt door een verouderde Bios versie. Hierdoor zal het noodzakelijk zijn de Bios van uw PC te upgraden naar de meest recente versie.
Zowiezo had ik je nooit USB modem aangeraden :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
De FAQ raadt ook geen USB modem aan gelukig :)

Anyway, behalve oude BIOS heeft ook VIA chipset moeite met USB...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Had je deze update al geinstalled cq gelezen?
http://www.mxstream.nl driver update USB WinXP

(Mxstream_USB14_win.exe)

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 12 december 2001 14:17 schreef thaduck het volgende:
Jij en werken? :7
O-)
Zowiezo had ik je nooit USB modem aangeraden :)
En daar kan ik het alleen maar eens mee zijn :)
Pagina: 1