Toon posts:

Hotmail is weer getweakt :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie is het nog meer opgevallen? Hotmail is weer nét even anders sinds vandaag of zo. Een balk onder in beeld met reclame-items. En precies waar eerst de sign-out knop zat. Dus erg sneaky.

De sign-out zit nu enkel nog rechts-boven. Weer ff wennen dus.

Ik vind best dat ze wat zooi om kunnen gooien om hun reclame beter in beeld te brengen, maar steeds de sign-out verplaatsen vind ik toch op z'n minst vervelend :(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:27
Op woensdag 12 december 2001 00:33 schreef HlpDsK het volgende:
Wie is het nog meer opgevallen? Hotmail is weer nét even anders sinds vandaag of zo. Een balk onder in beeld met reclame-items. En precies waar eerst de sign-out knop zat. Dus erg sneaky.

De sign-out zit nu enkel nog rechts-boven. Weer ff wennen dus.

Ik vind best dat ze wat zooi om kunnen gooien om hun reclame beter in beeld te brengen, maar steeds de sign-out verplaatsen vind ik toch op z'n minst vervelend :(
Hm ja, was me nog niet eens opgevallen.. Ach ik kan me er niet echt heel erg druk om maken, meestal vergeet ik toch om uit te loggen :)

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Hmm ja... Die sign-out knop vond ik hiervoor wel goed zitten eigenlijk. In het midden, gemakkelijk.
Niet dat dit nou heel anders zit of ontzettend veel moeite kost. Uitloggen doe ik verders nooit, alleen als ik vanaf school zit te mailen op hotmail.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik haal eigenlijk bijn altijd mn hotmail via outlook op. Ik heb er dus niet echt veel last van. Toch wel een beetje flauw van ze(of is het nou tactisch?).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Ze zullen er vast wel een reden voor hebben lijkt mij... Of ze vervelen zich weer eens daaro