I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Als jullie nou met problemen komen, vertel dan #@$#%%%&^&$@#~ wat voor browser, verbinding enz. je gebruikt...
Hier heb ik niets aan.
Hier heb ik niets aan.
Verwijderd
Inderdaad, dat probleem heb ik ook wel eens.
Zit je op tweakers.net, krijg je ineens een andere pagina voor je snuffel. Leuk man!
Femme: Explorer 5, NT, ISDN, voor als je de gegevens nodig hebt.
Verwijderd
Kijk, dat bedoel ik nu, kom ik op deze pagina terecht:
http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_GATHERING/AAMSZ=468X60/POSITION=TOP
Wel leuk hoor, maar ik heb er zo weinig aan.
Enne.... ik klik nergens op!
Maar goed, dat mag de pret niet drukken wel?
http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_GATHERING/AAMSZ=468X60/POSITION=TOP
Wel leuk hoor, maar ik heb er zo weinig aan.
Enne.... ik klik nergens op!
Maar goed, dat mag de pret niet drukken wel?
Komt natuurlijk weer door die foking inline frames. waarom gebruiken ze dat uberhaupt?!?
in NS krijg je gewoon een pic. te zien, in IE krijg je een inline frame met daarin een PLAATJE! wat maakt 't nou uit of een plaatje in een inline frame staat? ik vin 't ook wel kut trouwens. ik heb 't ook wel eens dat die link opeens wordt geopend.
in NS krijg je gewoon een pic. te zien, in IE krijg je een inline frame met daarin een PLAATJE! wat maakt 't nou uit of een plaatje in een inline frame staat? ik vin 't ook wel kut trouwens. ik heb 't ook wel eens dat die link opeens wordt geopend.
Verwijderd
Wat een lijers zeg, gaan ze een beetje verplichte clicks opwekken om aan geld te komen. Zielig gedrag
Het ging toch niet om geld
Het ging toch niet om geld
alpha domme eikel, met deze sponsor krijg je betaald voor het aantal IMPRESSIONS en niet het aantal CLICK-THROUGHS.. dus het maakt geen ene flikker uit
Hmm, maar heeft iemand hier een logisch verklaring voor?
Het is mij nog nooit overkomen en ik kan me ook niet voorstellen dat een onschuldig plaatje een automatische click-through genereert.
Of het moeten die evil Iframe's weer zijn...
Het is mij nog nooit overkomen en ik kan me ook niet voorstellen dat een onschuldig plaatje een automatische click-through genereert.
Of het moeten die evil Iframe's weer zijn...
Ik heb het ook wel eens (IE5) ja. Het gebeurt volgens mij alleen maar als die webads-server down is (da's volgens mij redelijk vaak). Ik krijg dan een melding dat de site niet geopend kan worden, en vervolgens moet ik m'n backbutton gebruiken omdat ik tegen een wit scherm aan zit te kijken. 1 pagina terug staat de hele thread er gewoon (zonder advert).
Verwijderd
No troubles met NS 4.61, 56k. Ik snap trouwens nog steeds niet dat er mensen IE gebruiken...
Sorry Femme dat ik niet vermeld heb wat voor browser ik gebruik, dacht dat dat browser-onafhankelijk was.
Ik gebruik IE5 onder W 98, verbinding gewoon via KPN 56k modem
Ik gebruik IE5 onder W 98, verbinding gewoon via KPN 56k modem
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Ik heb het ook wel eens met IE5.
Het lijkt te gebeuren als de pagina te veel tijd nodig heeft om te laden, dus bij een op dat moment trage verbinding en dat heb je nog wel eens bij Pair...
Het lijkt te gebeuren als de pagina te veel tijd nodig heeft om te laden, dus bij een op dat moment trage verbinding en dat heb je nog wel eens bij Pair...
Ik wou dat ik me eensgezind achter mijn mede IE5 gebruikers kon scharen, maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehad dat ik inplaats van een onderwerp een add voorgeschoteld kreeg. Wel willen pagina's soms niet laden, en krijg ik het witte scherm voor me neus, waarna ik weer terug mot.
Ik kom nu helemaal niet meer op Tweakers.net, 9 van de 10 keer krijg ik een witte pagina en de 10 keer een internal server error.
Femme??
Oh, via webmagix (wat je via altavista niet tegen komt) kan ik in de update tracker wel bij de berichten komen. Na in de link webmagix vervangen te hebben door Tweakers.net natuurlijk. Zit het probleem dan in de nieuwspagina?
Femme??
Oh, via webmagix (wat je via altavista niet tegen komt) kan ik in de update tracker wel bij de berichten komen. Na in de link webmagix vervangen te hebben door Tweakers.net natuurlijk. Zit het probleem dan in de nieuwspagina?
Pagina: 1